paolo_novy Přidat reklamu

Téma: !pomoc! jiny typ motoru u GSX-R
3.3.2009 v 09:35
Ahoj
Koupil jsem za peknou cenu gsx-r k1, ale s TP z r.v. 1999 (srad). VIN souhlasi, ale typ motoru misto napsaneho R732 je tam R737. Moto nechci vracet puvodnimu majiteli !!!

Na evidencni kontrole jsem samozrejme neprosel. A service@suzuki-motor.cz me poslali do riti, takze sem ted ve spatne situaci.

Pokud se to jiz resilo zde na foru, tak napiste link.
Existuje nejaka moznost krome vymeny motoru ( nevim jestli SRADovskej motor bude pasovat do K1 ramu ) treba nejake legalni byrokraticke reseni ?
Prave u ty suzuki jsem si chtel nechat schvali prestavbu, ale oni s tim evidentne nechteji mit nic spolecnyho. Pri nejhorsim z gsxr bude okruhovka

2 reakcí na tento příspěvek !pomoc! jiny typ motoru u GSX-R

3.3.2009 v 23:11 | Nahoru | #1
Dawe02> ale reálně rozdíl tržních cen těch papírů je pár tisícovek a kvůli tomu bude někdo rozdělávat celej stroj, předělávat čísla a riskovat průser? A ještě si ani nedá tu práci překlepnout jedno číslo na motoru? smrdí smrdí smrdí toto smrdí

(reakce na) !pomoc! jiny typ motoru u GSX-R

3.3.2009 v 23:24 | Nahoru | #2

neznamyScooterD>Dawe02> ale reálně rozdíl tržních cen těch papírů je pár tisícovek a kvůli tomu bude někdo rozdělávat celej stroj, předělávat čísla a riskovat průser? A ještě si ani nedá tu práci překlepnout jedno číslo na motoru? smrdí smrdí smrdí toto smrdí



Okruhovka - karambol - oprava- motor vypoví službu -motor z jiné motorky-montáž motoru .............a už to nesedí!
.....a když neplánuje pro normální provoz /STK/,tak jezdí dál na okruhu!
...........prodej jako okruhovka!
...........nový majitel jde na STK a problém!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !pomoc! jiny typ motoru u GSX-R

4.3.2009 v 08:10 | Nahoru | #3

neznamyScooterD>Dawe02> ale reálně rozdíl tržních cen těch papírů je pár tisícovek a kvůli tomu bude někdo rozdělávat celej stroj, předělávat čísla a riskovat průser? A ještě si ani nedá tu práci překlepnout jedno číslo na motoru? smrdí smrdí smrdí toto smrdí



Rozdelavat stroj? Tomu nerozumim, identifikacni stitky drzi 4 nytky. Za 5 minut je vymeneno - a nejcasteji se kazdy kouka prave na ne. A za dalsich pripadnych 30 minut prerazis cislo na odlitku (tekuty kov a raznice).

Pravdepodobna historie mohla byt:

K1 na papirech predelana na okruhovku, papiry se stitky prodane.

K1 na okruhu doslouzila a prodejna byla lepe s TP, proto se sehnaly papiry a stitky z toho co bylo podobne za nizkou cenu a zrovna k dispozici. Nasadit stitky a sup na technickou (a jen naivka bude verit tomu ze neni mozne s takovou motokou projit).

Voila a mame tu stoj K1 s puvodnim motorem K1 na stitkach a papirech SRADa - bez "corky".

je to jen mozny scenar, treba to bylo jinak....kazdopadne jakekoliv soudy jsou jen placani do vetru.

Naposledy editováno 04.03.2009 08:13:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist