globalmoto_kveten





Téma: Chudá směs
 
25.2.2009 v 21:54
Chtěl bych se zeptat odborníků, jak řeší problém s chudou směsí. Dnes jsem nastartoval, zahřál a zjistil, že rudne výfuk. koleno. V akceleraci to střílí. Nevím, jestli to řešit zvednutím jehly a povolením šroubu množství volnoběžné směsy, nebo přetryskováním? Jedná se o KX 250 F 2008, zatím v originál. nastavení, 15 mth.

Chudá směs

25.2.2009 v 22:39 | Nahoru | #1
Zkus prvně povolit trochu ten šroubek,pokud to nepomůže zvednout trysku.Já sem to tak řešil.

Chudá směs

26.2.2009 v 00:07 | Nahoru | #2
a osazovací tabulku(teplota, výška) pro karburátor od výrobce moto nemáš?

1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs

26.2.2009 v 07:07 | Nahoru | #3
Tabulku mám, ale trysky ne! Ptal jsem se, jestli bude stačit zvednout jehlu a povolit šroub volnoběž. směsy. V létě jela motorka ok a nechce se mě to každý rok dvakrát přetryskovávat. Pohodit jehlu a otočit šroubem se mě zdá mnohem snažší. Jak to řeší ostatní se 4T?

(reakce na) Chudá směs

26.2.2009 v 07:15 | Nahoru | #4

Nacrotix>Tabulku mám, ale trysky ne! Ptal jsem se, jestli bude stačit zvednout jehlu a povolit šroub volnoběž. směsy. V létě jela motorka ok a nechce se mě to každý rok dvakrát přetryskovávat. Pohodit jehlu a otočit šroubem se mě zdá mnohem snažší. Jak to řeší ostatní se 4T?



pokud se to spatne chova i pri akceleraci na 3/4 plynu az plnej... tak v tomhle rezimu uz je jehla cela vytahla z trysky a mnozstvi paliva urcuje jen velikost trysky... takze tam jakykoliv sibovani s jehlou prilis nepomuze...

volnobeh az cca ctvrt plynu ovlivnis sroubkem smesi .. v nakejch mezich, pokud to nestaci, je potreba vetsi volnobezna tryska..

pasmo ctvrt plynu az cca pul ovlivnis jehlou - vymenou za jinou tloustku

od cca pul plynu do cca 3/4 ma vliv vysunuti jehly v zarezech...

pokud chces vedet soporucenej postup.. tak ten ti rekl ladik - podle manualu... pokud to tak delat nechces... muzes se v tom povrtat podle schematu co jsem nastinil... ale neni zaruceny ze tim dokazes moto na nizkou teplotu nastavit...

1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs

26.2.2009 v 07:30 | Nahoru | #5
Počkám do jara

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs

26.2.2009 v 07:38 | Nahoru | #6

Nacrotix>Počkám do jara



jasny, jaro uz je skoro tady... taky muzes koupit 2 motorky a mit jednu serizenou na zimu:)

(reakce na) Chudá směs

26.2.2009 v 09:08 | Nahoru | #7

assassin>Nacrotix>Počkám do jara

jasny, jaro uz je skoro tady... taky muzes koupit 2 motorky a mit jednu serizenou na zimu:)



1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs

26.2.2009 v 19:26 | Nahoru | #8
Ty dvě motorky, jednu zimní a jednu letní tu mají asi všichni, protože nikdo nepíše, jak tento problém řeší. Jezdit v mrazivém počasí, v nízké nadmořské výšce je se standartním nastavení výborný na upálení ventilu.

Chudá směs

26.2.2009 v 20:18 | Nahoru | #9
koleno rudne snad na každé takovéhle motorce, stačí když se trošku setmí a je to vidět. Za jízdy se to ochladí s přehledem.

1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs

27.2.2009 v 21:14 | Nahoru | #10
Tak jak, tryskujete ty 4T, nebo jedete na origo trysky?

(reakce na) Chudá směs

28.2.2009 v 08:39 | Nahoru | #11
Nacrotix> ani na 2T ani na 4T nic neměním ani jinak nenastavuju. Čtyřtakt mi jede bez problémů jestli je mínus deset nebo plus třicet, snad jen nastavení volnoběžných otáček

u 2T někdy taky jen upravím volnoběh - bohatost a otáčky
trysky i nastavení jehly nechávám a nemám problém

zásah jsem musel udělat pouze u 2T při ježdění ve velkých výškách - nad 2500 m

Chudá směs

28.2.2009 v 17:34 | Nahoru | #12
Dík

Naposledy editováno 28.02.2009 17:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs

28.2.2009 v 18:04 | Nahoru | #13

Nacrotix>Ty dvě motorky, jednu zimní a jednu letní tu mají asi všichni, protože nikdo nepíše, jak tento problém řeší. Jezdit v mrazivém počasí, v nízké nadmořské výšce je se standartním nastavení výborný na upálení ventilu.


2T power

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs

28.2.2009 v 19:12 | Nahoru | #14

Allan>Nacrotix>Ty dvě motorky, jednu zimní a jednu letní tu mají asi všichni, protože nikdo nepíše, jak tento problém řeší. Jezdit v mrazivém počasí, v nízké nadmořské výšce je se standartním nastavení výborný na upálení ventilu.
2T power


Na to se tu nikdo neptal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs

28.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #15

Nacrotix>Allan>Nacrotix>Ty dvě motorky, jednu zimní a jednu letní tu mají asi všichni, protože nikdo nepíše, jak tento problém řeší. Jezdit v mrazivém počasí, v nízké nadmořské výšce je se standartním nastavení výborný na upálení ventilu.
2T power
Na to se tu nikdo neptal.


Tak jo řeknu ti to tahle.. máš mít připravený trysky na zimu a na léto seš kokot všichni to tak dělaj

Chudá směs

28.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #16
A filtr co? máš správně napuštěnej?

1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs

1.3.2009 v 12:59 | Nahoru | #17


Naposledy editováno 01.03.2009 13:01:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs

1.3.2009 v 12:59 | Nahoru | #18

Nacrotix>Jak je ta klávesnice silná, silnější než ty sám.. Do očí bys mě to slůvko neřekl, to ti garantuju, frajere. Je tu na foru spousta slušných lidí, tak si ty tvoje výroky nechej na doma.

(reakce na) Chudá směs

1.3.2009 v 14:14 | Nahoru | #19

Nacrotix>Nacrotix>Jak je ta klávesnice silná, silnější než ty sám.. Do očí bys mě to slůvko neřekl, to ti garantuju, frajere. Je tu na foru spousta slušných lidí, tak si ty tvoje výroky nechej na doma.


jo z 15tiletýho borce mam nasráno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist