Naposledy editováno 23.02.2009 22:51:13
1 reakcí na tento příspěvek Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek Taky se vám to někdy stalo?????
Mě se to několikrát stalo na třiapůle.Sem vypnul benzín,utekl od toho a počkal až to zdechne
1 reakcí na tento příspěvek Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek Taky se vám to někdy stalo?????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
daves>burgerking> no já to právě nechtěl pře kvalt to by ta převodovka dostala kotel ale ta číza byla kurevsky zpřevodovaná že šla na 2 na prdel
No já to tam normálně kop co si pamatuju. A právě jsem to kurewski brzdil takže se ani nehla z místa. otáčky šly dolů a chcípla swiňa. Jestli dostala převodovka na prdel to fakt nevím ale ani mě to nějak netrápilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky se vám to někdy stalo?????
BikerJim>Nejspíš samozápaly od přehřáté svíčky nebo karbonu v hlavě. Nejlepší je rychle ucpat sání, tak se udusí. Kámoš měl Š1203 (sry za plechárnu) a po vypnutí zapalování motor kuckal a klepal se někdy i 5 vteřin, než se zastavil!!!!!. Vyčistil svíčky, poladil předstih a směs a bylo po problému.
Tím trpí i náš polskej Fiátek ...
Lubos92>BikerJim>Nejspíš samozápaly od přehřáté svíčky nebo karbonu v hlavě. Nejlepší je rychle ucpat sání, tak se udusí. Kámoš měl Š1203 (sry za plechárnu) a po vypnutí zapalování motor kuckal a klepal se někdy i 5 vteřin, než se zastavil!!!!!. Vyčistil svíčky, poladil předstih a směs a bylo po problému.
Tím trpí i náš polskej Fiátek ...