Takže kdybys neco nepochopil nebo tak napiš mi PM nebo na ajsko. Jestliže máš karbec vyčistěnej, tak to necháme být. Předpokládejm,že máš PHBH28BR(popř.ND...na RD je jiný nastavení,ale to určitě nemáš
) . Takže jestliže máš motorku "otevřenou", tím myslím že není udušená na 11kw, ne jestli jede 140 nebo 160, tak to udělej takhle. dej tam hlavní trysku 120, event. 125. Jehlu(asi tam bude X4-ka) dej tu svorku na prostředek, šroubem bohatosti směsi zatoč uplne na doraz a pak povol o 1,5 otáčky. Volnoběh dosšteluj na nastartovaný zahřátý motorce, na tenhle setup to musí jet, zahřej to, porjed to,a po cca. 20 km, se podívej na svíčku,měla by bejt cohlově hnědá. Jestliže bude tmavá, zvední závlčku na jehle o stupen(jehla klesne níže),popř. o 2 stupně. Jestli bude bílá,nebo šedá, závlačku posun dolu(jehla bude výše=víc benzínu). Taky mužeš zkusit dát hl. trysku 130. ale to je max. na seriovej motce se pohybuj v rozmezí hl. trysek 120-130, mín rozhodně ne,víc taky ne. A ted jak se tu píše jestli je sme s boatá nebo chudá. záadně když nastartuješ motorku,tak se ji nensaž držet co nejdýl na sytič, jen chvíli a pak třeba "vrkej" plynem at se zahřeje, a radši chvíli počkej než pojedeš, je to 2T, takže za studena pomalu! Potom až to zahřeješ tak jed vytoč to třeba na 2/3 na 5-6 tisíc a přidej plny na plno, motorka se nesmí začít dusit,musí jít do otáček plynule, jestli nejde je to bohatý....chudost vyzkoušíš tak že na dvojku,trojku vytočíš motor na dejme tomu 9-10 tisíc,pak uplne pust plyn ,nech to třeba 1-2s a pak mu zase nalože plnej,když bude tedka kašlat tak je směs moc chudá...dej bacha na tu chudost,mužeš propálit píst,ale ani bohatost není moc dobrá,zasíráš motorku a jízdou nasytič toplatí stonásob, to uasírání :DD No ,už mi bolí prsty,doufám že nekomu aspon trochu pomužu a přečte si to, kdo se zajímá o 2T. Mejte se chlapy. Milda