globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cagiva - karbec Dellorto
22.2.2009 v 14:47
Čau, chtěl bych se zeptat, jak správně seřídit tento karburátor, Mám Cagivu Super City 125, a mám tam Dellorto PHBH 28, na sitič mě jede normálně, ale bez sitiče se mě někdy nechcou zvednou otáčky z menších do větších, chová se jako by se dusila, a když přidávám opravdu pomalinku plyn, tak už to pak roztočím, ale dřív mě to tak nedělalo, tak se chci zeptat, zda to není karburátorem - jeho seřízením. Díky moc za radu..=)

Cagiva - karbec Dellorto

22.2.2009 v 14:58 | Nahoru | #1
Je to samozřejmě karbecem,máš to moc bohatý..zkus šoupnout jehlu nebo mznešit hlavní trysku

Cagiva - karbec Dellorto

22.2.2009 v 18:41 | Nahoru | #2
jago ma pravdu posun jehli o dražku niž
a jakou tam mas hlavni trysku?

Cagiva - karbec Dellorto

22.2.2009 v 22:35 | Nahoru | #3
jo takže mám posunout jehlu?..a mám to udělat jako aby byla výš, nebo níž?? tak jehla.. trysku mám 120 nebo 130, ted nevim presne

Cagiva - karbec Dellorto

22.2.2009 v 22:51 | Nahoru | #4
jo a ještě tam na tem karbecu je taková tryska na štelováni toho jak moc má být smě bohatá, tak to taky může být ono?..jak to mám nastavit, nebo jak to poladit?..

Cagiva - karbec Dellorto

22.2.2009 v 22:55 | Nahoru | #5
No tak jestli ti to na sytič jede normálně tak je to naopak spíš chudý.. A řekl bych že bude zasraná hlavní tryska.. vyčisti to a uvidíš co to udělá

edit: hlvně se předtim nevrtej v nastavení jestli to dlouho předtim jezdilo normálně

Naposledy editováno 22.02.2009 22:56:07

Cagiva - karbec Dellorto

23.2.2009 v 09:02 | Nahoru | #6
jo...no karbec vyčištěnej mám, to sem dělal několikrát, tím to nebude, si myslim že to bude tou jehlou nebo tou tryskou na přidávání a ubírání bohatosti směsi, ale nevím jak to nastavit...někde bylo psany o kolik otáček se ta tryska má pootočit a tak..

Cagiva - karbec Dellorto

23.2.2009 v 15:09 | Nahoru | #7
Takže kdybys neco nepochopil nebo tak napiš mi PM nebo na ajsko. Jestliže máš karbec vyčistěnej, tak to necháme být. Předpokládejm,že máš PHBH28BR(popř.ND...na RD je jiný nastavení,ale to určitě nemáš ) . Takže jestliže máš motorku "otevřenou", tím myslím že není udušená na 11kw, ne jestli jede 140 nebo 160, tak to udělej takhle. dej tam hlavní trysku 120, event. 125. Jehlu(asi tam bude X4-ka) dej tu svorku na prostředek, šroubem bohatosti směsi zatoč uplne na doraz a pak povol o 1,5 otáčky. Volnoběh dosšteluj na nastartovaný zahřátý motorce, na tenhle setup to musí jet, zahřej to, porjed to,a po cca. 20 km, se podívej na svíčku,měla by bejt cohlově hnědá. Jestliže bude tmavá, zvední závlčku na jehle o stupen(jehla klesne níže),popř. o 2 stupně. Jestli bude bílá,nebo šedá, závlačku posun dolu(jehla bude výše=víc benzínu). Taky mužeš zkusit dát hl. trysku 130. ale to je max. na seriovej motce se pohybuj v rozmezí hl. trysek 120-130, mín rozhodně ne,víc taky ne. A ted jak se tu píše jestli je sme s boatá nebo chudá. záadně když nastartuješ motorku,tak se ji nensaž držet co nejdýl na sytič, jen chvíli a pak třeba "vrkej" plynem at se zahřeje, a radši chvíli počkej než pojedeš, je to 2T, takže za studena pomalu! Potom až to zahřeješ tak jed vytoč to třeba na 2/3 na 5-6 tisíc a přidej plny na plno, motorka se nesmí začít dusit,musí jít do otáček plynule, jestli nejde je to bohatý....chudost vyzkoušíš tak že na dvojku,trojku vytočíš motor na dejme tomu 9-10 tisíc,pak uplne pust plyn ,nech to třeba 1-2s a pak mu zase nalože plnej,když bude tedka kašlat tak je směs moc chudá...dej bacha na tu chudost,mužeš propálit píst,ale ani bohatost není moc dobrá,zasíráš motorku a jízdou nasytič toplatí stonásob, to uasírání :DD No ,už mi bolí prsty,doufám že nekomu aspon trochu pomužu a přečte si to, kdo se zajímá o 2T. Mejte se chlapy. Milda

Cagiva - karbec Dellorto

23.2.2009 v 18:24 | Nahoru | #8
Hey Jago, ty seš fakt borec, díkec... to je uplně hrubě popsaný šecko, to by musel nepochopit i vůl fakt..=D ..jakože já už pár motorek měl, a jezdím dlouho..motorky sou můj život, ale toto mě nikdy moc nedělalo, a teďa tu Cagivu prodávám, a mám ju u tety a ne doma, jezdím tam sem tam, tak nemám tolik času se v tem rejpat, a toto mě moc pomohlo, díkec...zdareec..=)

Cagiva - karbec Dellorto

23.2.2009 v 19:52 | Nahoru | #9
Není zač,když bude za nedko neco potřebovat ,napište chlapi,nikdo neví všecko a já se taky někdy ptám

2 reakcí na tento příspěvek Cagiva - karbec Dellorto

27.2.2009 v 12:43 | Nahoru | #10
No tak když to tak seřídím, jehla má 4 zářezy, tak sem to dal na druhej od vrchu, a šroubem pootočil o 1,5 ot. na 120 trysce, tak se to hodně dusilo, prostě snad ani na volnoběh sem to nemohl roztočit, jen při pomalinkým přidávání, tak sem ten šroub bohatosti šrouboval směrem ven, a disilo se to čímdál míň, až už sem byl, například ve 4 otáčce tak už to bylo jakš takš dobrý. Ale dycky je problém s tím rozjetím se, pořád to nějak blbne, pomalu pouštím spojku a přidávám kolem 3-4 tis ot. a ono se to zadusí...takže čřím by to mohlo být??

(reakce na) Cagiva - karbec Dellorto

18.3.2009 v 09:00 | Nahoru | #11
-monty-> já sem měl něco podobnýho na Tamanacu, akorát že se mi to nedusilo, karbec byl čistej jak dětská prdelka a svíčka racingová.... měl sem problém s průběhem výkonu, do 5500ot. to jelo jako líná mrcha... ale jak se to roztočilo tak sem měl co dělat abych se udržel a to nepřeháním, a bylo to seštelováním výfukové přívěry, tak by sis moh stáhnout manuál a zkusit jí seřídit jestli to nebude v tom...

(reakce na) Cagiva - karbec Dellorto

18.3.2009 v 14:57 | Nahoru | #12
-monty-> Kamarád měl to stejný na simsonu. Taky se to dusilo na volnoběh, když přidal plyn. Nakonec to bylo vysokou hladinou v karbecu.

Naposledy editováno 18.03.2009 14:57:29

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva - karbec Dellorto

22.3.2009 v 06:57 | Nahoru | #13
Nemáte od toho karbecu PHBH28 někdo microfishe pls? On má na levé straně šroub s pružinou (asi směs), ale na pravé straně nic není, jen díra se závitem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva - karbec Dellorto

25.3.2009 v 08:57 | Nahoru | #14
Suchman> tak máš nějakej divnej karbec... má to bejt obráceně... šroub na pravý a na levo zaslepený...

(reakce na) Cagiva - karbec Dellorto

29.3.2009 v 21:10 | Nahoru | #15
Mr.Salebra> jj To je dvojitej na RC600R, už jsem to pochopil. Bál jsem se to rozdělat bez microfische.

Cagiva - karbec Dellorto

19.4.2009 v 20:24 | Nahoru | #16
ZDRAVIM TED SEM MENIL CELY MOTOR NA MITU ALE MAM PROBLEM ZE ME NECHCE CHYTNOUT KDYZ TOCIM MOTOREM TAK SE Z NEJ KOURI ALE NEMA ANI ZNAMKY PO TOM ZE BY CHTEL CHYTNOUT NEMOHLO BY TO BYT PREDSTIHEM NEBO NECO TAK A JAK SE VUBEC NA TYTO MOTCE NASTAVUJE PREDSTIH JISKRU MI TO HAZE V POHODE
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 7 12.7.2021 v 19:53 trapez
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 1 12.7.2021 v 19:51 trapez
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 18 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel
Pneu Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 2 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 4 26.10.2020 v 12:18 Bakoun


TOPlist