globalmoto_kveten





Téma: Dynojet kity
 
21.2.2009 v 20:47
Hoj, jaky mate zkusenosti s dynojet kity, popripade s nejakymi ostatnimi.
Dalo by se udelat prepinani map na 450exc...ma to nekdo. Zkusenosti Díííííky

Stage 1 pro 450 exc r.06

Dynojet kity

21.2.2009 v 20:55 | Nahoru | #1
Nevím jak na KTM ale měl jsem Stage 3 na Banditovi 1200 a ten rozdíl byl sakra znát.

Dynojet kity

21.2.2009 v 21:20 | Nahoru | #2
Já jsem Dynojet nacpal do karburátorů u TRX850, nechal jsem to naladit v DK. Na křivkách rozdíl poměrně malý (cca +2% výkonu a 3% krouťáku), ale ve skutečnosti proměna jako blázen!

Motorka najednou začala mít plnej tah o 1500 otáček níž. Při plné zátěži spotřeba zůstala stejná, ale při pohodovém tempu klesla o 2L / 100km !!!

Dynojet kity

21.2.2009 v 22:30 | Nahoru | #3
ja jsem mne kdysi dynojet kit na kavasaki gpz900r jelo to strasne dobre ale byl problem se spotrebou jezdil jsem porad za 10 litru

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

21.2.2009 v 22:48 | Nahoru | #4
".........další součástí většiny kitů jsou i pružiny jiné tvrdosti než jsou sériové."
tím je myšlena pružina šoupátka u rovnotlakého karburátoru??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

21.2.2009 v 23:06 | Nahoru | #5
ladiktm> nemaji na mysli vetilove pruziny

(reakce na) Dynojet kity

21.2.2009 v 23:15 | Nahoru | #6
Watoi> pokud chápu dobře nabidku Dynojet tak se jedna o doladění toho co je "před motorem" ( komp. saní= karbur.-smes , airbox- filtr)

Dynojet kity

22.2.2009 v 01:04 | Nahoru | #7
jsou to pružinky do karbecu nad šoupátko

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

22.2.2009 v 08:54 | Nahoru | #8
Dynojet kit jsem si chtěl kdysi objednat na WR 450 F, protože za tu cenu obsahuje hodně dílů, které jsou v originále celkem drahé.
Naštěstí jsem si před objednáním nechal poslat seznam dílů v kitu (trysek, jehel) a objednávku zrušil, protože 90% kitu bylo nepoužitelných.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

22.2.2009 v 09:09 | Nahoru | #9
Přesně tak v kitu je jen jiná jehla a sada trysek s tím jejich adaptérem toď vše zbytek stejně musíš dořešit jinak a za 2 litry je to málo muziky za velkej peníz

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

22.2.2009 v 11:05 | Nahoru | #10
ještě se přiloženým vrtáčkem dělá větší díra skrz šoupátko aspoň tedy u srada.

Zajímalo by mě jak ovlivní pochody v karbecu jiná pružina, to znamená že třeba při polovině chodu klapky už je šoupátko úplně nahoře, nebo naopak je níž než normálně? Nevím ani jestli se kitem hmotnost šoupěte snižuje nebo zvyšuje, každopádně směs se pak doladí jehlou to je jasný...

Já třeba teď přes zimu synchonizoval hmotnosti šoupátek na zdvih, zapojil sem pod membrány hadičky, spojil je redukcí
4do1 a připojoval přes vysavač konstantní podtlaky... ladil sem pomocí amatérské úpravy pružin to aby šly všechny šoupátka v celém rozsahu stejně (zjistil sem že jedno šoupě proti ostatním třem se jakoby trochu zadrhávalo a bylo vždy tak o 10% níže než ostatní] tak jsem ubral asi 1/4 závitu na pružině a chodí už stejně..
Jak je to s těmi sílami pružin, ví to někdo??

Naposledy editováno 22.02.2009 11:06:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #11
LeosWR> A co jinýho než trysky a jehly by mělo v sadě být? To jsou přeci nejdůležitější komponenty pro přípravu směsi v karburátoru. Vzduchovej filtr je už jen doplněk. Blbý je, že pro 100% efekt s tím musíš ještě na brzdu. Takže suma sumárum je to tak za 4 tyčky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:08 | Nahoru | #12
RSWR> co by tedy bylo vhodny na lehci oziti, vyfuk a pruzinu k plynu z sxs...??nebo jeste neco...

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:30 | Nahoru | #13
Jurawood> Pokud s tíám takhle experimentuješ tak jsi větší odborník než ostatní tady...
Čím nižší tuhost pružiny tím bohatší směs. Na B12 jsem pružin měnil za "slabší". Karburátor pak pouští ve všech otáčkách (mimo plný plyn, kdy je to prakticky jenom vo hlavní trysce) více paliva a jde rychleji do otáček.

Pokud jsi synchronizovalkarburátory, tak ty se přeci nastavují na klapkách ne?? Proč šahat do pružin??

Dynojet kity

22.2.2009 v 11:43 | Nahoru | #14
Na klapkách seštěluju od volnoběho do možná maximálně 1/8 otočení klapky, pak už to nemá na rozdíly ve škrcení žádnej vliv, naopak teď má vliv rozdílů šoupátek. Měl jsem teď v rámci velké rozborky motoru čas si pohrát s karbecama a jak říkám jedno bylo niže, tak jsem to prostě doladil...

S tou sílou pružin je to tedy tak že se při škrecení směsi do válce hádají klapka s šoupátkem kdo víc škrtí (směs škrtí oba dva) a pokud se dá slabší pružina tak sice šoupátko propustí více vzduchu+benzín ale zato klapka to nepustí, takže v důsledku se směs obohatí... jo to vypadá i logicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:45 | Nahoru | #15
Watoi> ty ses sní rychle zžil....

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:48 | Nahoru | #16

Watoi>RSWR> co by tedy bylo vhodny na lehci oziti, vyfuk a pruzinu k plynu z sxs...??nebo jeste neco...



Ti prijde ze 450 jede malo ?

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 11:48 | Nahoru | #17
.

Naposledy editováno 22.02.2009 11:49:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 12:07 | Nahoru | #18
Markob> Možná jsem to blbě napsal jsou tam jen HLAVNÍ TRYSKY a to je zatraceně málo kde je vzdušník,volnoběžná tryska,leak tryska.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kity

22.2.2009 v 12:15 | Nahoru | #19
tady je to pohromadě....
zdroj: registrovaný ELON

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 12:24 | Nahoru | #20
LeosWR> vzdušník, volnoběžná tryska apod. ti ovlivňují okruh 0-1/8 otáček. Tedy provozní otáčky minimálně nebo vůbec.
Je fakt, že po instalaci otevřené koncovky a DJ sady začal u mých všech motorek lehce zlobit volnoběh a přechod ze zavřenýho plynu. Myslím, že za to mohla otevřená koncovka, kdy neexistoval protitlak výfuku s přepážkami a spalovací prostor se moc rychle vyplachoval.

Dynojet kity

22.2.2009 v 12:38 | Nahoru | #21
Kua jak sem hodit odrázek mám nafocenej original Dynojet na WR 250 a nemůžu to sem dát(neumím)

Dynojet kity

22.2.2009 v 12:52 | Nahoru | #22
Tak snad se mi to povedlo tady to je je tam vidět jen ten adapter a 6 hlavních trysek a jehla nic víc je to stage 2[img]

Naposledy editováno 22.02.2009 12:54:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 12:57 | Nahoru | #23
ladiktm> tohle není Dynojet to jsou věci z karburátoru kehin jehla,šroub bohatosti směsi,szdušník,volnoběžná tryska a leak tyska o tomhle se Dynojetu ani nezdá !!!

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 13:02 | Nahoru | #24
LeosWR> jj to jsou kličové díly Keihinu
vložení obrázku
uplně jednoduchy.... 1) v diskuzi kliknout na volba "obrázek ImageShack" , tam vybereš cestu k danému obrazku na svým kompu.. odklikneš host in! .. začne nahravaní na server.. zobrazí se ti obrázek ( malý) .. klikneš na něj a otevře se větší, pak kliknout pravým a vybrat volbu "zobrazit obrazek"( v mozzile) a tim se ti otevře v samostatnym okně kde zkopíruješ přesnej link obrázku(CTRL+C)
2) pak už stači v diskuzi kliknout na " obrázek-přímy link" a vložit tendle zkopírovaný link obrázku ( CTRL+V)
tak dotoho

Naposledy editováno 22.02.2009 13:03:11

Dynojet kity

22.2.2009 v 14:16 | Nahoru | #25
udělal jsem to trošku jinak sice není vidět ale je tam pod tím křížkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 16:20 | Nahoru | #26
ladiktm> jj zatim si rozumime dobre lip nez s mladou, tu nemuzu porad doladit

(reakce na) Dynojet kity

22.2.2009 v 17:17 | Nahoru | #27
Watoi> to je všude stejný, tydle dvě věci společně nikdy nebudou dělat dobrotu

Dynojet kity

22.2.2009 v 17:29 | Nahoru | #28

Dynojet kity

15.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #29
dynojet na horneta 600 (2001)?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist