paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 17:45
Vážení přátelé a kamarádi, založil jsem toto téma, z důvodu mého "PŘEHMATU" při výběru nové motorky a možná i špatně zvoleného bazaru. Ještě včera ráno, kdy jsem byl objednán na měření rámu své "nové motky k p. Halbichovi jsem byl v domění, že moto, které jsem si pořídil je naprosto vpořádku. Ovšem po telefonátu z firmy p.Halbicha, ze kterého se mimochodem stále nemůžu vzpamatovat jsem už ztratil iluze.

Po provedení měření rámu a následném rozboru bylo zjištěno následující: Motocykl má po havárii zkroucený a zaražený rám, jeho hodnoty výrazně přesahují tolerance stanovené výrobcem, dále utržený držák motoru, který byl neodborně lepen tekutým kovem, ovšem opět se od bloku motoru oddělil. Dle slov p.Halbich se jedná na oko poslepovaný motocykl, který dostal velkou ránu, zřejmě na předek, přičemž kolo bylo vraženo až na svody. Po shlédnutí výsledku a po poradě s p.Halbichem jsem se jal bez prodlení jednat o navrácení motocyklu za pomoci protokolu z měření a odborného verdiktu z firmy p.Halbicha o nezpůsobilosti motocyku k provozu na pozemních komunikacích. Nyní, po slovní výměně s majitelem firmy EXTRAMOTO na Černém Mostě dle jeho slov čekám na verdikt, prý si po prostudování měřícího protokolu vrácení peněz za motocykl rozmyslí a dá vědět během příštího týdne. Dle slov samotného právního zástupce se zjevně jedná o závažnou skrytou závadu v obou případech a na vrácení motocyklu v tomto stavu mám nárok. Po celé této proceduře, kterou jsem absolvoval včera navečer jsem velmi znechucen. Na motorkách jedím už bezmála 17let a když si člověk myslí, že něco pozná, pozná akorát prd. Motorka byla na oko téměř pefektní, všechno seďelo, je sem tam známky drobného opotřebení, což je ale u 2,5roku starémo moto zcela normální. Rád bych tento příspěvek věnoval všem, kteří se chystáte v budoucnu koupit moto, dávejte velký pozor, co kupujete, já vše výše zmíněné zjistil pouze díky mé opatrnosti.
Jsem zvědav, jak se k tomuto majitel EXTRAMOTO postaví a zda o němu budu moci prohlásit, že je férovej. Pokud se stane pravý opak, dám na toto fóru další doplňující informace a požádám každou spřízněnou duši o pomoc jakýmkoli způsobem v boji proti těmto praktikám. Upřímě moc nepočítám s tím, že by majitel uznal chybu na jejich straně dobrovolně, je to obchodník a nebude chtít přijít o kšeft, ikdyž si tím v mém případě spíše uškodí, jelikož jsem odhodlán udělat vše proto, aby takovéto věci prostě nikomu neprocházely!

Mimochodem, motocykl jsem koupil před 14dny dne 3.2.2009 a najel na něm cca 8km z Čerňáku z EXTRAMOTO jen domů. pan majitel je Ing.Tomáš Pánek.

Motocykl byl mnou nechán řádně a odborně opraven, hlava motoru vyměněna a nyní zcela vpořádku jezdí bez problému dál a dělá jen radost. Po zkušenostech s tímto bazarem vám doporučuji obloukem se vyhněte. Pokud zde něco koupíte a bude nějaký zásadnější problém se stavem zjištěn dodatečně, máte smůlu. Soudní tahanice jsou nadlouho a majitel, p.Pánek se jen směje. Tím jsem mou epizodu s Extramoto uzavřel a nehodlám se k tomu dál znovu vracet.

Nový příspěvek od LukyXJR

Tak já mám úplně stejnou zkušenost, po dlouhém hledání jsem se zakoupal do Yamahy XJR 1300 kterou jsem nakonec zakoupil 13.5.2009 v Extramotu v Praze. Motorka vypadal báječně, při testovací projížďce vše perfektně fungovalo a o havarii motocyklu nikde nic nenaznačovalo. Již nějakou zkušenost s motorkami taky mám jezdímuž 10 let předtím jsem měl Kawu GPX600R pak Kawu Zephyr 1100 a po Zephyrovi byla Ymaha jasná volba, chtěl jsedm ušetřit dealer Yamahy my nabízel tenkrát nejteý model 2008 do konce března za 200 já jsem se nechtěl vydat úplně z peněz a tak jsem začal hledat ojetou. V Extramotu mě přesvědčili a tak jsem si ji štastně odvezl domů. po příjezdu domů a najetí nějakých 200 km přišla na řadu návštěva pneuservisu, kde jsem zakoupil nové bačkůrky Dunlop Sportmax Roadsmart, se kterými jsem byl u předchozí motorky naprosto spokojen, jenže ouha zadní kolo bylo bez problému, ale při montáži předního kola kolo se po dotáhnutí osičky na moment netočilo, netušili jsme co s tím je, servisák si mylsel, že tam chybí nějaká podložka, takže jsme to vymezili a stáhli a kolo se jakž takž točilo, pak sem to začal řešit, v Extramoto mě utvrdili v tom, že je vše v naprostém pořádku a že motocykl padlý nebyl. Mě to nedalo a přesto jsem zajel k p. Rysovi do Přeštic, jelikož má s prodejem a servisem jako oficiální zastoupení Yamahy dloholeté zkušensoti hned poznal v jakém je motka stavu po kompletním rozebrání celého předku jsme vyčíslili opravu na 50.000,- (celej předek špatně, brýle, vidle, tubusy, třemen náboj kola i osička vše křivé, světlo, měněný svod na 4 válci), mechanik řekl, že je to totálka na předek a že on by na tom nejel ani zpátky do garáže. Kdyby si tolik práce dali s opravou tak jako si jí dali se zamskováním bouračky udělali by líp. S tímto protokolem jsem pak uhodil na majitele který se nejdřív nechal stále zapírat a pak mi od jeho právního zástupce přišel dopis, že mojí žádost na vrácení peněz za motku nebo za náhradu opravy nebo alespoň její části zamítají. že mi poskytli slevu a tím to pro ně hasne. Najal jsem si špičkového právníka a stím jsem se to snažili dát dohromady taky mě ujištoval v tom, že jsem v právu. Ničeho jsem nedosáhli po půl roce mám motku doma skoro s ní nejezdím a snažím se to postupně opravovat, protože peníze nejsou. vyměnil jsem celý náboj v kole, čekají mě trubky spodní brýle a tubusy. ¨Motka stála 106000, gumy stály 7500,-, stálo mě to vše zatím 135.000,- až zkončím vyjde mě to na 170.000,- a za novou s nic najetými kilometry jsem mohl dát 200 a byl by klid. jest-li můžu všem lidem doporučit, tak se tomuto bazaru vyhněte zdaleka. tohle by mělo být trestné nechápu proč nám tady nutí do hlavy, že mám na vše půl roční záruční lhůtu a během té doby od toho můžeme odstoupit, když skutečnost je úplně jiná. Zajímalo by mě kolik takových motorek prodali a kolik lidí se na ní vyflákalo díky jejich neodborným opravám. Jak je vidět touha po zisku nikoho nezastaví.

Závěrem
Bohužel majitel Extramota s kupujícími motorkáři stále "vyjebává", takový odpad by mezi námi prostě být neměl. My, jako zákazníci jsme na to ale bohužel krátcí, jediná možnost je v jeho případě fyzické násilí, k čemuž se já snižovat nehodlám, tento člověk mi nestojí ani za odplivnutí. No a konečně bych rád panu majiteli věnoval jeden velmi výstižný citát: "Na každou svini už se někde vaří voda..."

Uzavřeno 23.03.2011 v 14:18 uživatelem Hansell

Naposledy editováno 23.03.2011 12:32:53

1.3.2009 v 16:56 | Nahoru | #211
oxygen> Souhlasím s tebou, ovšem tu slevu jsem si vymínil já a pokud vím, tak se šéfem ji neprojednávali. Pouze jeden prodejce volal druhému a sleva byla na světě. Slevu jsem chtěl na opotřebení spotřebních věcí na moto a hlavně za rychlost, vím, že jsem říkal, zda mi dají slevu, pokud si moto vezmu do konce týdne a šlo to. Jinak prodejci se jeví jako docela fajn kluci, ikdyž tento problém opravdu vyřeší pouze pan majitel, prodejci jsou prostě jen zaměstnanci a jejich názor není rozhodující. To, že sami o vadách nevěděli tady neřeším, ani jsem je z toho neobviňoval, pouze chci solidní řešení a aby se Extramotor k tomu prostě postavil. Bohužel pan majitel je zdatně vyškolený ze své nynější i předchozí praxe v autobazarech, kde tento postup odmítání je zcela běžnou záležitostí. A jediným řešením skutečně bývá dohnat vše až k podání žaloby, či případného řešení u soudu.

1.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #212
hansell> reklamovat použitou věc je vždycky problém. Ačkoli je v občanském zákoníku jakási formule o 6-ti měsíční záruce na skryté vady, většinou platí, že ty musíš dokázat, že prodávající o vadě věděl a zamlčel to !!!V těchto případech vždy záleží na prodejci, jak se k dané věci zachová. Soud se může táhnout velmi dlouho, snažil bych se domluvit alespoň na finanční kompenzaci za srovnání rámu, i kdybych doplácel část ze své kapsy. Moto sice vrátit můžeš, ale pokud ti nikdo za něj nedá peníze, tak si moc nepolepšíš.

2.3.2009 v 07:45 | Nahoru | #213

valtrik>Poctivě jsem si přečetl celou diskuzi a nedalo mi to se nezaregistrovat, abych mohl něco připsat. Přijde mi, že Hansell udělal chybu a teď se snaží Extramoto vydírat, aby na tom vydělal co nejvíc. Měl jsem pocit jaký je perfekcionista, ale s naprostým klidem si koupí motorku, o které při prodeji ví, že byla bouraná, aniž by si ji důkladně prohlédl. Jako " svědka " si vezme p. Halbicha ( nic proti němu, ale na prodejně mi nedokázali, nastartovat předváděcí koloběžku ) kterému bezmezně věří. Nevím proč zrovna jeho, pokud vím, Halbich dělá Kawy (nebo vlastně také Blatina ), ale třeba je to proto, že je to jeho známý? Rozhodně však firma Halbich sleduje svůj zájem opravit motorku a vydělat si na opravě co nejvíce. Při současném pádu cen nových motorek, kdy už se nevydělává na marži tolik jako před třemi lety, ostatně není divu, prostě v současnosti musí živit servis .

Možná jsem podle vás dítě štěstěny, ale koupil jsem si motorku v Extramotu a jsem s ni spokojený. Prodejci jednali na rovinu, poslechl jsem si je, prohlédl jsem si motorku, na vady které jsem považoval za nutné k odstranění, jsem dostal slevu. Nakonec na motorce bylo třeba udělat ještě víc, to odhalili až v Kontu na Chodově, jen jsem to zkusil se zeptat v Extramotu a velmi rychle jsme se domluvili na příspěvku na opravu,což po zkušenostech, které jsem měl z Innomotoru s předchozí motorkou, byla příjemná změna.

Hansell se rozhodl jít jinou cestou, zjevně se nezkusil dohodnout a snaží se dělat nátlak přes zdejší fórum, kde mu to dost z vás žere. Být majitelem Extramota, Hansella bych nakopal a počkal bych si na soud, který by rozhodl,ostatně co ztratit?

Jo a ještě jedna věc, tomu jsem se musel už vyloženě smát, když jsem četl odkaz na poškozenou komisní motorku. Shodou okolností, jsem tohle syšel před 2-3 rokama, když jsem byl se svou motorkou v Modřanech v servisu. Byla to žlutá motorka zjevně po celolaku ( takovou vybledlou žlutou by Suzuki nikdy neudělalo ) s překopaným řidítky pro holku a sedlem žlutě obšívaným. Takovou motorku člověk nezapomene. Úplně vidím ty tvrdé Ducatisty ( jak je tu popisujete ), jak řádí na motorce, na kterou by nesedl snad ani buzerant ( omlouvám se za tento výraz ).

Tak to je vše, těším se na vaše nadávky, pojďte do mě jako Slečinky, co Camčo ?

P.S.: Pro Extramoto - nebojte se, spokojená většina bohužel mlčí.

Já si v EM udělal svou zkušenost,stačí mi to a říkám "EXTRAMOTO NIKDY VÍCE"

2.3.2009 v 08:14 | Nahoru | #214
Motorka z bazaru 14dnů, najeto nic tak není problém proč by se neměla do bazaru zase vrátit. Nic z ni neubylo ani nepřibylo, stav je stejný jako při prodeji. Kupující nebude řešit přehmat a jeho následky koupě "špatné" motorky prodávajícím bazarem, to nemluvím o tom pokud ji takto sám prodávající dobastlil a s tímto vědomím také prodal Hanselovi. Ten jakožto zákazník koupil věc s úmyslem tuto používat a že bude sloužit svému účelu. Takto mu ta věc, v tomto případě motorka, byla prodána a on ji s tímto vědomím koupil. Ale věc tento účel nemůže plnit z důvodu nevyhovující geometrie a dalších závad. To, že mu bylo sděleno, že je motorka po opravě pravé strany, neznamená, že je tím řečeno - nemůžeš na tom jezdit je to celé křivé. Tady není co řešit.

Naposledy editováno 02.03.2009 08:16:43

2.3.2009 v 11:26 | Nahoru | #215
nedavno som tam dal svoju moto,do komise,lebo nemam cas to predavat(chodim po montazach) tak som zvedavy,ked sa nepreda v akom bude stave
jednanie mi prislo vcelku OK.no obcas sa asi chybicka vloudi,pri tom mnozstve predanych kusov.
prajem ti vela zdaru pri rieseni problemu

Naposledy editováno 02.03.2009 11:31:22

2.3.2009 v 11:29 | Nahoru | #216
speedfred> Jestli má rovný rám, tak ho dodatečně ohnou

2.3.2009 v 12:51 | Nahoru | #217

RendaBK>No za ty kačky rovnanou motorku ??? ani náhodou, kačky zpět, žádné další lepení, rovnání, nebo nějaké kompenzace = vidím to tak.

2.3.2009 v 18:24 | Nahoru | #218
Renda BK>Jasně že mašina nebyla zadarmo a máš naprostou pravdu, můj názor je stejný, ale po dosavadním zdlouhavém jednání si už nedělám iluze a pohopil jsem, že pokud budu chtít prachy zpět, budu muset prostě podat žalobu, případně jít k soudu a třeba 6let se soudit, smířit se stím a mašinu si holt obstarat jinou za další, jiný prachy...
Abych řekl pravdu, tak toho rovnání se zase až tak moc nebojím, co jsem si zjistil, tak odborná firma, pokud má vybavení a hlavně zkušenosti, dokáže rám srovnat kolikrát lépe, než byl z výroby (výrobní odchylky atd...). Víc se mi nechce do nějakýho vaření držáku motoru, nejlepší by bylo hlavu vyměnit za nepoškozenou, mašina by pak byla už vpořádku a s klidným svědomím bych pak na ni sednul. Ovšem náklady na tyto opravy jsou taky v řádech desetitisíců a z toho důvodu se bojím toho, že ikdyž už bych s opravou třeba i souhlasil tak aby ten rám nějakej Franta v garáži nezfušoval za "pár kaček na koleni", jen aby se vešel do nějakýho rozpočtu a nenadělal ještě víc škody, než užitku. Proto jsem Extramotor požádal o sdělení, kdo by opravu prováděl, zda by oprava byla se zárukou a samozřejmě s protokolem s výsledky o měření po srovnání rámu. No a hlava se prostě musí vyměnit, jinudy cesta nevede...

Naposledy editováno 02.03.2009 18:28:02

2.3.2009 v 18:30 | Nahoru | #219
hansell>
Jistotu kdo to bude opravovat budeš mít pouze když to svěříš nekomu sám. A vařit rám není úplná sranda. Bohužel ti asi nic jinýho než soud nezbude. Kdyby byla vůle od majitele bazaru to řešit, tak už to vyřešil. po téhle době už hraje mrtvou rybu.

2.3.2009 v 18:44 | Nahoru | #220
OK = pokud ti oprava stačí, mluvím za sebe já bych ji už asi nechtěl už by ten pocit z motorky nebyl "ono" - přecejenom si motorku nekupuju tak často a o ty peníze jde taky.

2.3.2009 v 19:35 | Nahoru | #221
Poggy> Rám by se nevařil, ten by se samozřejmě rovnal, vařil by se držák hlavy motoru, ale hlavu bych stejně měnil za nepoškozenou, prostě nic nevařit...

Naposledy editováno 02.03.2009 19:39:25

2.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #222
lepsi mit masinu opravenou nez po 6letech soudnich tahanic stary kram uplne neprodejny v dane dobe.
nemas moc sanci radis si to nech opravit nez se soudit je to na dlouho a na triumphu si uz nezajezdis

3.3.2009 v 12:00 | Nahoru | #223
tip:všem nám hliníkový kartery, hlavy apod. vaří p. Pertlíček z Kunratic. je to obtížnej Alu, ale dělá to perfektně.
a rovná taky: sám teď za ním pojedu změřit a případně srovnat rám nebo vidle svýho Fazera (nakouřil jsem to u benzínky zezadu do Fabie a motka se mi začala vlnit). čus

Naposledy editováno 03.03.2009 12:11:30

3.3.2009 v 14:53 | Nahoru | #224
hansell>
Nojo kdyť on je ten držák utrženej z hlavy. Jinak nic novýho,co?

3.3.2009 v 21:33 | Nahoru | #225
Tak opravdu nic novýho pod sluncem, dokonce už se mnou ani nekomunikují , v pátek slíbili poslat návrh řešení emailem v pondělí a už je út. a nic novýho, pokud tedy prodejci nemysleli třeba pondělí 6.června 2011 , no zkrátka ani nic víc nečekám a už mě to vůbec nepřekvapuje. Vše budu tedy řešit zřejmě jiným způsobem, než dohodou...

4.3.2009 v 09:31 | Nahoru | #226
Ještě se mrkni do smlouvy,co je tam uvedený jako předmět prodeje - jestli speed triple,nebo speed kripl
Jestli to druhý,tak jsi naletěl

5.3.2009 v 17:53 | Nahoru | #227
Žádná změna?

6.3.2009 v 08:59 | Nahoru | #228
JJ, změna je taková, že už se mi z Extramotoru, po tom, co jsem je upozornil na to, že mi k motorce dali sice krásnou servisní knížku, ovšem k úplně jiné motorce s jiným Vin, tak se od nich na výzvu už přes týden nikdo neozývá. Nehodlám se pořád někomu vnucovat a nutit ho aby něco řešil. Jde prostě o podvod a je to úplně jednoduchý, žádná oprava nebude ani o ni nestojím za takový peníze chi motorku v naprostym pořádku a ne takovou jebku, prostě moto budeme vracet... Teď to za mě bude už řešit někdo jiný, mě už to stálo dost nervů a stresu...

6.3.2009 v 11:01 | Nahoru | #229
Tak držím pěsti, dle mého názoru správný postup, "mávat s náma můžou, ale mlátit o zem, to už je moc".
Možná bych zkusil ještě naposledy osobně kontaktovat majitele a z očí do očí si říct, motorku vracím z těch a těch důvodů, přivezu ji dne..... připravte prosím peníze a odstoupení od smlouvy v souladu se zákonem. Pokud se nedohodnete na vrácení pak už jedině právní cesta. Nemají cenu výhrůžky či nějaké jiné impertinence Potom by se ten spor svezl na to jak jste se vzájemně uráželi nebo tak.
Vem si sebou hlavně svědka, který případně dosvědčí neochotu ze strany bazaru se na vrácení dohodnout, bude to sloužit jako podklad k právnímu jednání, že byly ze strany žalující učiněny kroky ke smíru, dohodě a vypořádání se.
Ať to tedy dopadne ke spokojenosti a pokud by tě štvalo, že nejezdíš, ono by tě na druhé straně možná štvalo na čem jezdíš, takže v klidu.

Naposledy editováno 06.03.2009 11:08:24

6.3.2009 v 20:20 | Nahoru | #230
RendaBK> Ahoj, díky za podporu, dohodnout jsem se snažil už velmi, velmi dlouho, dokonce jsem zasílal i doporučenou korespondenci, ale bohužel Extramotor o domluvu nestojí, neboť se mnou už vůbec nekomunikují. Pan majitel mi sám ani nevolal, pouze vzkázal po zaměstnanci, že jediné co mi může nabídnout je, že rám nechají srovnat u Dolínka. Toť vše, ani mi to nedali písemně, o což jsem je i požádal. Takže já mám své svědomí čisté, že jsem udělal pro odstoupení od smlouvy dohodou dost. Už se nestresuju, koupím zatím něco jinýho, na čem budu jezdit a tohle se dořeší časem... Zdraví mám jen jedno, ale těch motorek za život ještě můžu mít... takže jak říkáš v klidu

6.3.2009 v 22:06 | Nahoru | #231
taky držim palce!!!!!

7.3.2009 v 12:13 | Nahoru | #232
Tuto kauzu sleduju už od jejího založení a nestačím a nepřestávám vrtět hlavou co vše je u nás možné.Bude to mít ještě zcela určitě zajímavou dohru na kterou jsem sám a i spousty ostatních moc a moc zvědavý.

Přeji hodně stěstí ať spravedlnost alespoň v tomto,podle mne jasně prokazatelném případě,zvítězí.

Držím palce a díky za každou,ať už negativní či pozitivní info.

Naposledy editováno 07.03.2009 12:14:47

7.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #233
hansell> zkoušel ses osobně sejít s majitelem EM?

7.3.2009 v 16:11 | Nahoru | #234
zavolej do televize, by to mohli taky slušně rozmáznout

8.3.2009 v 14:07 | Nahoru | #235
Piskotek> S majitelem jsem se sešel 1x, od té doby ne a teď už jsem z jejich jednání i přesvědčen o tom, že by o to ani nestál a k ničemu by to nevedlo. Poslední komunikace probíhala tak, že když jsem chtěl majiteli přímo z obchodu Extramotor volat, tak mi bylo řečeno doslova: "teď to nejde, pan majitel dělá pilota pro ČSA a teď mu volat nemůžeme. Mi to s ním probereme a dáme Vám vědět" Telefon na majitele přímo nemám a ani mi ho nikdo nedá. To že mi kluci z porodejny mlžili, že pilota u ČSA nedělá jsem si zjistil dodatečně, takže dle mých zkušeností s nimi, nemá téměř cenu k nim volat, stějně mi vždy odvětí, že to záleží na panu majiteli a hotovo. Komunikace s nimi je tedy velmi, velmi obtížná. Po tom, co jsem je upozornil na nesrovnalosti se servisní knížkou a požádal je o vysvětlení a taky ať mi dají návrh opravy rámu písemně i s rozpočtem se mi na email ani neobtěžují odpovědět.
Pan majitel mi přes prodejce nabídl opravu někde u "Dolínka", tak jsem se v emailu dotazoval, zda je to odborná firma, jestli na rovnání dá Dolínek záruku a zda mi bude po srovnání poskytnut protokol o měření po srovnání. Toto je dle mého názoru věc samozřejmá a pokud s tímto mají problém, pak se nejspíš jedná o nějaký neodborný servis, neb jedince, možná dokonce z oblasti přátel pana majitele. A s takovou opravou by asi nesouhlasil nikdo. Nechat někoho nehřejvat hliníkovej rám autogenem a netahovat a měřit mechanicky, to bych si asi moc nepomohl...

Naposledy editováno 09.03.2009 10:24:59

8.3.2009 v 16:01 | Nahoru | #236
hansell> dej mi jeho jméno kámoš taky lítá u ČSA tak at se tam po něm poptá že na jeho adresu slyšel to a to ....

8.3.2009 v 16:26 | Nahoru | #237
Delta> Jméno je v úvodu na konci, ale dle mých informací u ČSA opravdu nelétá.

Naposledy editováno 08.03.2009 16:26:58

8.3.2009 v 17:09 | Nahoru | #238
hansell>To je zajímavý,jak je nějakej průser,tak jsou všichni na dovolený nebo na služební cestě.Já si myslím,že tě pořádně tahaj za nos.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

9.3.2009 v 00:08 | Nahoru | #239

hansell>Delta> Jméno je v úvodu na konci, ale dle mých informací u ČSA opravdu nelétá.

Nechci se nikoho zastávat, ale shodou okolností mi před nějakou dobu (cca 1-2 měsíce nazpět) říkal můj dobrý kamarád, že pan Pánek (majitel Extra) si splnil svůj sen, udělal si pilotní zkoušky a létá.

To spíš jen pro info, jinak Ti samozřejmě přeju, aby jsi spor vyhrál!

9.3.2009 v 10:31 | Nahoru | #240
priki> Pilotní zkoušky jsou určitě fajn, o tom nepochybuju.