paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 17:45
Vážení přátelé a kamarádi, založil jsem toto téma, z důvodu mého "PŘEHMATU" při výběru nové motorky a možná i špatně zvoleného bazaru. Ještě včera ráno, kdy jsem byl objednán na měření rámu své "nové motky k p. Halbichovi jsem byl v domění, že moto, které jsem si pořídil je naprosto vpořádku. Ovšem po telefonátu z firmy p.Halbicha, ze kterého se mimochodem stále nemůžu vzpamatovat jsem už ztratil iluze.

Po provedení měření rámu a následném rozboru bylo zjištěno následující: Motocykl má po havárii zkroucený a zaražený rám, jeho hodnoty výrazně přesahují tolerance stanovené výrobcem, dále utržený držák motoru, který byl neodborně lepen tekutým kovem, ovšem opět se od bloku motoru oddělil. Dle slov p.Halbich se jedná na oko poslepovaný motocykl, který dostal velkou ránu, zřejmě na předek, přičemž kolo bylo vraženo až na svody. Po shlédnutí výsledku a po poradě s p.Halbichem jsem se jal bez prodlení jednat o navrácení motocyklu za pomoci protokolu z měření a odborného verdiktu z firmy p.Halbicha o nezpůsobilosti motocyku k provozu na pozemních komunikacích. Nyní, po slovní výměně s majitelem firmy EXTRAMOTO na Černém Mostě dle jeho slov čekám na verdikt, prý si po prostudování měřícího protokolu vrácení peněz za motocykl rozmyslí a dá vědět během příštího týdne. Dle slov samotného právního zástupce se zjevně jedná o závažnou skrytou závadu v obou případech a na vrácení motocyklu v tomto stavu mám nárok. Po celé této proceduře, kterou jsem absolvoval včera navečer jsem velmi znechucen. Na motorkách jedím už bezmála 17let a když si člověk myslí, že něco pozná, pozná akorát prd. Motorka byla na oko téměř pefektní, všechno seďelo, je sem tam známky drobného opotřebení, což je ale u 2,5roku starémo moto zcela normální. Rád bych tento příspěvek věnoval všem, kteří se chystáte v budoucnu koupit moto, dávejte velký pozor, co kupujete, já vše výše zmíněné zjistil pouze díky mé opatrnosti.
Jsem zvědav, jak se k tomuto majitel EXTRAMOTO postaví a zda o němu budu moci prohlásit, že je férovej. Pokud se stane pravý opak, dám na toto fóru další doplňující informace a požádám každou spřízněnou duši o pomoc jakýmkoli způsobem v boji proti těmto praktikám. Upřímě moc nepočítám s tím, že by majitel uznal chybu na jejich straně dobrovolně, je to obchodník a nebude chtít přijít o kšeft, ikdyž si tím v mém případě spíše uškodí, jelikož jsem odhodlán udělat vše proto, aby takovéto věci prostě nikomu neprocházely!

Mimochodem, motocykl jsem koupil před 14dny dne 3.2.2009 a najel na něm cca 8km z Čerňáku z EXTRAMOTO jen domů. pan majitel je Ing.Tomáš Pánek.

Motocykl byl mnou nechán řádně a odborně opraven, hlava motoru vyměněna a nyní zcela vpořádku jezdí bez problému dál a dělá jen radost. Po zkušenostech s tímto bazarem vám doporučuji obloukem se vyhněte. Pokud zde něco koupíte a bude nějaký zásadnější problém se stavem zjištěn dodatečně, máte smůlu. Soudní tahanice jsou nadlouho a majitel, p.Pánek se jen směje. Tím jsem mou epizodu s Extramoto uzavřel a nehodlám se k tomu dál znovu vracet.

Nový příspěvek od LukyXJR

Tak já mám úplně stejnou zkušenost, po dlouhém hledání jsem se zakoupal do Yamahy XJR 1300 kterou jsem nakonec zakoupil 13.5.2009 v Extramotu v Praze. Motorka vypadal báječně, při testovací projížďce vše perfektně fungovalo a o havarii motocyklu nikde nic nenaznačovalo. Již nějakou zkušenost s motorkami taky mám jezdímuž 10 let předtím jsem měl Kawu GPX600R pak Kawu Zephyr 1100 a po Zephyrovi byla Ymaha jasná volba, chtěl jsedm ušetřit dealer Yamahy my nabízel tenkrát nejteý model 2008 do konce března za 200 já jsem se nechtěl vydat úplně z peněz a tak jsem začal hledat ojetou. V Extramotu mě přesvědčili a tak jsem si ji štastně odvezl domů. po příjezdu domů a najetí nějakých 200 km přišla na řadu návštěva pneuservisu, kde jsem zakoupil nové bačkůrky Dunlop Sportmax Roadsmart, se kterými jsem byl u předchozí motorky naprosto spokojen, jenže ouha zadní kolo bylo bez problému, ale při montáži předního kola kolo se po dotáhnutí osičky na moment netočilo, netušili jsme co s tím je, servisák si mylsel, že tam chybí nějaká podložka, takže jsme to vymezili a stáhli a kolo se jakž takž točilo, pak sem to začal řešit, v Extramoto mě utvrdili v tom, že je vše v naprostém pořádku a že motocykl padlý nebyl. Mě to nedalo a přesto jsem zajel k p. Rysovi do Přeštic, jelikož má s prodejem a servisem jako oficiální zastoupení Yamahy dloholeté zkušensoti hned poznal v jakém je motka stavu po kompletním rozebrání celého předku jsme vyčíslili opravu na 50.000,- (celej předek špatně, brýle, vidle, tubusy, třemen náboj kola i osička vše křivé, světlo, měněný svod na 4 válci), mechanik řekl, že je to totálka na předek a že on by na tom nejel ani zpátky do garáže. Kdyby si tolik práce dali s opravou tak jako si jí dali se zamskováním bouračky udělali by líp. S tímto protokolem jsem pak uhodil na majitele který se nejdřív nechal stále zapírat a pak mi od jeho právního zástupce přišel dopis, že mojí žádost na vrácení peněz za motku nebo za náhradu opravy nebo alespoň její části zamítají. že mi poskytli slevu a tím to pro ně hasne. Najal jsem si špičkového právníka a stím jsem se to snažili dát dohromady taky mě ujištoval v tom, že jsem v právu. Ničeho jsem nedosáhli po půl roce mám motku doma skoro s ní nejezdím a snažím se to postupně opravovat, protože peníze nejsou. vyměnil jsem celý náboj v kole, čekají mě trubky spodní brýle a tubusy. ¨Motka stála 106000, gumy stály 7500,-, stálo mě to vše zatím 135.000,- až zkončím vyjde mě to na 170.000,- a za novou s nic najetými kilometry jsem mohl dát 200 a byl by klid. jest-li můžu všem lidem doporučit, tak se tomuto bazaru vyhněte zdaleka. tohle by mělo být trestné nechápu proč nám tady nutí do hlavy, že mám na vše půl roční záruční lhůtu a během té doby od toho můžeme odstoupit, když skutečnost je úplně jiná. Zajímalo by mě kolik takových motorek prodali a kolik lidí se na ní vyflákalo díky jejich neodborným opravám. Jak je vidět touha po zisku nikoho nezastaví.

Závěrem
Bohužel majitel Extramota s kupujícími motorkáři stále "vyjebává", takový odpad by mezi námi prostě být neměl. My, jako zákazníci jsme na to ale bohužel krátcí, jediná možnost je v jeho případě fyzické násilí, k čemuž se já snižovat nehodlám, tento člověk mi nestojí ani za odplivnutí. No a konečně bych rád panu majiteli věnoval jeden velmi výstižný citát: "Na každou svini už se někde vaří voda..."

Uzavřeno 23.03.2011 v 14:18 uživatelem Hansell

Naposledy editováno 23.03.2011 12:32:53

17.8.2009 v 21:56 | Nahoru | #271
Furt nic?

17.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #272
podle profilu mu to už jezdí...

3 reakcí na tento příspěvek EXtramoto bazar Praha ČM

18.8.2009 v 09:03 | Nahoru | #273
Co bych měl psát, opraveno za vlastní dlouhý peníze, nebudu se sáhodlouze rozepisovat co mě k tomu vedlo, ale i přes to, že je to co se stalo sviňárna nejvyššího kalibru ustoupil jsem od soudních tahanic. Nad tímhle bazaristou se stáhnou mračna i bez mého přičinění, jak se říká, na každou svini se už někde vaří voda, však ono na něj dojde! Tím bych toto téma asi ukončil, vím, že spoustu z vás bude mít spoustu silných argumentů, jak by do toho šli a že by mu to nedarovali a že jsem měkkej apod. ovšem odstoupit od smlouvy za pomoci jejich "paušálního" právníka odmítli, jednoduše to ženou až do krajnosti a spoléhají, že to lidi vzdají a z 95% mají pravdu a když to náhodou 5 ze 100 někam dotáhne, tak oni jim přeci rádi zaplatí, pokud mají z čeho, vždyť přeci ojebali dalšich 95lidí na kterých vidělali. Toto je praxe téměř ve všech bazarech, ovšem já tuhle motorku chtěl a chtěl jsem jezdit a také už jezdím, peníze navíc za opravu jsem oželel a už nad tím pro klid duše nepřemýšlím, navíc i kdybych spor vyhrál, tak to ještě neznamená, že bych od něj nějaký peníze vůbec dostal. Znáte náš soudní systém, navíc bazarista je spol. s r.o. a pokud má věřitelů víc, kolikátý bych byl v asi v pořadí???

18.8.2009 v 10:13 | Nahoru | #274
hansell> máš recht ale mohl si bejt třeba první kdo to do toho zdárnýho konce dotáhne.... hlavně že jezdíš...

18.8.2009 v 12:47 | Nahoru | #275
hansell> škoda žes to vzdal, podle toho cos psal si na ně byl připravenej dobře. Uznávám, že nechat motorku stát by bylo barbarství, ale mohl si do nich šít i přesto, žes ji dal opravit, ne? Každopádně je to tvoje rozhodnutí, mě jen mrzí, že to opět prošlo a asi to tak bude i nadále....

18.8.2009 v 13:00 | Nahoru | #276

Třeba si toto téma přečte víc lidí a od koupě v daném Bazaru daj ruce pryč.

18.8.2009 v 13:30 | Nahoru | #277
Jasný, já netvrdím, že jsou na tom všechny bazary stejně, ale o přístupu k zákazníkům můj příběh vypovídá mnoho.

assassin: u soudu bych vyhrál, o to mi nejde, to že bylo ve smlouvě napsáno, že je motocykl opraven po nehodě na pravou stranu mluví za vše. Podstatné je tam slovo opraven, jelikož to znamená ve 100% funkčním stavu a ve stavu, který není nebezpečný a nebrání tedy provozu na pozemních komunikacích. Co pak asi znamená, že rám nesplňuje tolerance dané výrobcem? Jednoduše nemá na silnici co dělat.

Moje důvody jsou jiné, né z obavy, že bych nevyhrál, ale především to, že se můžu soudit třeba 6let, soudy se vlečou, odvolání, omluva pro nemoc apod. a po celou tu dobu motorka bude stát, protože s ní nesmím nic dělat, nakonec vyhraju, ale než se tak stane Extramotor třeba už nebude a akorát prosoudím prachy a budu mít doma o 6let starší křivou motorku a tak o 100litrů ještě chudší za právní výlohy. Druhá varianta byla nechat udělat znalecké posudky, motorku opravit a soudit se o náklady, což by mi v podstatě vyšlo ještě dráž.

Prostě náš právní systém je tak postaven, že je lepší se s tím smířit, pustit prachy navíc a opravit sám, než to projebat výše zmíněným způsobem kompletně. Jsem jen rád, že jsem na to přišel, že jsem se na tý motorce kvůli rámu někde v zatáčce nerozbil... to by zase bylo: no ten motorkář jel tak strašně rychle. Je to sice podvod na přezdržku, ale smířil jsem se s tím, jak to dopadlo a dál to neřeším. Jak říkám, nebojím se, ono na něj dojde a doufám, že až tomu tak bude, tak si vzpomene na všechny který ojebal, pochybuju, že bych byl jedinej.

18.8.2009 v 14:28 | Nahoru | #278

18.8.2009 v 15:37 | Nahoru | #279

Dědóch>hansell> Co mám teď motorku,tak bejvalej majitel jí koupil u Pavelky v Olomócu.Po 500km motorka KO,Pavelka mu řekl,at to na skrytou vadu nezkouší uhrát,že má plno právníků co ho z toho vysekaj a jeho roznesou...

Třeba si toto téma přečte víc lidí a od koupě v daném Bazaru daj ruce pryč.

Pavelka je pěknej zmetek a podvodník, ale kdo ho zná ten to ví moc dobře

18.8.2009 v 15:50 | Nahoru | #280
hd1903> ten z olomouce jo,ten ze dvora králové je dobrej

18.8.2009 v 16:02 | Nahoru | #281

motocvok>ten člověk,i ty jeho poskoci jsou šmejdi už od pohledu,nechápu jak tam může někdo cokoliv koupit

Nevím no, já když tam byl, tak kluci na prodejně byli celkem OK, ikdyž taky lakovali, ale o majiteli už se vyjadřovat nebudu...

18.8.2009 v 19:39 | Nahoru | #282
Skoda,doufal jsem ze aspon nekdo se konecne zakousne a budeme mit pro dalsi pripady predlohu jak to resit ........ :\

18.8.2009 v 20:26 | Nahoru | #283
Já řešil reklamaci s Motoscootem a panem inženýrem Brídou.. Koupil jsem v lednu motorku, nebyla šance ji projet (ano, moje blbost, byl jsem mladý a chtěl jsem první "velkou motorku"). Bylo to strašně dlouhé story, jen koupě trvala měsíc, odvezl jsem si ji dodávkou, kapoty v bedně "nestihli" je za měsíc přidělat atd atd.. No když sníh seslezl, tak jsem zjistil, že se s tím nedá jet, po chvilce utopené svíčky, z výfuku prskal benzín, asi vadné membrány v sání. Na motorku poskytovali 6 měsíců záruku a to až od začátku sezony, ne od koupě. Reklamoval jsem po dvou týdnech. A reklamoval jsme 4 měsíce, byl tam celkem více než 10 krát, musel jsem tam dojíždět vlakem. Vždy slibovali hory doly, když po čtvrtém pokusu zjistili že to neopraví, tak mi nabídl výměnu za jiný stroj, byl jsem nadšen.. A za motorku, za kterou jsem dal 50tis mi nabídl nějaké Suzuki enduro 200ccm za 20tis ! Což jsem samozřejmě odmítl. O vracení peněz nechtěl slyšet, po spoustě otravování přistoupil ,že mi vrátí 40tis, protože motorka nemá hodnotu 50tis. I s tím jsem se skřípěním zubů souhlasil a přijel na domluvenou schůzku pro peníze - ale on je neměl, že tolik peněz nemá, že má 20tis.. Tehda jsem udělal scénu na prodejně před zákazníky a slíbil, že peníze "sežene" a domluvili jsme si další termín za týden. To se už ani neobtěžoval přijít a jen jeho zástupce, dnes obchodní ředitel pán Svoboda, sdělil, že mi vzkazuje, že si můžu odvést to enduro za 20tis, víc prý neuvidím. Kecám, ještě předtím mi nabídli, že mi dovezou jiný motor za půl roku, až znova pojedou do Japonska, ale bez záruky na funkčnost. Tak jsem opět nasraný odjel, pořád vlakem, 25km tam a 25 km zpátky, půl den zabitý. Motorku jsem mu tam nechal, ať ji jakkoliv opraví, že si ji prodám sám. Což se mi podařilo, takže jsem si ji za pár týdnů vyzvedl a prodal i s tím, že motor je ve stavu v jakém je.. Poslední měsíc volal pan inženýr k nám domů a vyhrožoval ,ež mě dá k soudu za pomluvu, protože jsem to chtěl celé zveřejnit v ČMN. Jenže ani během jediné reklamace, jsem z nich nedostal nikdy nic písemně, žáden reklamační protokol, nic..
No byl jsem velice rád, že jsem motorku prodal a koupil si jinou, ojetou, bez záruky, ale funkční..

A ještě perlička, dva roky po té mi volá kámoš, že v Motoscootu mají krásnou motorku, jestli se s ním na ní nezajedu podívat.. Vymlouval jsem mu to, že z motoscootu ani koloběžku, ale nedal si říct, tak jsem s ním jel.. Jen jsem koukal a poslouchal, tvrdili, že je v půvpdním stavu, nebouraná, úplně super atd.. Tak se koukám, chodím okolo až se me nervózně prodavač dost nasraně zeptal, jestli se mi něco nelíbí?!" Tak říkám, proč má každé zrcátko jiné, proč tomu chybí výplň vepředu před klínem motoru, a proč to místo podsedlového palstu má jen kus hliníkového plechu a proč má neboraná motorka laminatované plasty a ještě se to ani nesnaží zamaskovat? Slevili a on vůl pak koupil.. Taky v zimě, bez řidičáku.. Na jaře zjsitil že zadní brzda nebrzdí, válec v pytli, nedobíjí.. Neuznali ani jednu vadu, bšechno zacvakal ze svého..

Takže reklamace motorky/auta v autobazaru, je ztracený čas..

Naposledy editováno 18.08.2009 20:30:44

18.8.2009 v 20:37 | Nahoru | #284
C.J.> pro me je neuveritelne a je mi z toho do breku.Ze i presto ze takto nekdo prodava motorky a vi se to o nem,ze nezkrachuje a vice mene se mu porad obchodne dari dobre.To je to nejhorsi zjisteni.
Jinak jedna rada vsem kdo by jste se dostali do podobne situace a chteli to resit a meli na to ramena.Vide koho jedineho se boji i ti nejvetsi mafiani?
Nekoho kdo uz nema co ztratit a chce zpatky jen to hovno o ktere prisel.
Snad vam dojde jak to myslim.

19.8.2009 v 21:11 | Nahoru | #285

19.8.2009 v 21:18 | Nahoru | #286

Delta>NoFear4> taky řešení, ale ztratit na 8 a víc let svobodu se moc nikomu nechce...

souhlasim,ale tady nejde o to ze ty ztratis svobodu,ale je potreba jasne tomu zmrdovi dat na jevo.ze jsi ochotnej udelat cokoliv abys dostal to svoje zpet.Kdyz to tem zmrd pochopi,tak mu dojde,ze sice ty prijdes o svobodu,ale on prijde uplne o vsechno...
kazdopadne to neni rada ani to tak nedelam.jen mi to jednou rekl nekdo kdo asi vi,ceho se bojej i ty nejvesti kapa tady v praze.A to mluvim o jinych kapech,nez o nejakym smudlovi z aute esa.

19.8.2009 v 23:42 | Nahoru | #287
Delta> pavelka ze dvora je snad zavrenej ( nejaky podvody)

19.8.2009 v 23:49 | Nahoru | #288
hansell> no je to smutny ale asi si udelal dobre, ja mel podobnou vec s autem.koupil sem a jeste ten den pruser,dohoda zadna,cvakal sem to sam skoro 100 tisic a neudelas stim nic.tak pane at ti to jezdi..

20.8.2009 v 12:52 | Nahoru | #289
curdaracer> fááákt?kámošovi v lednu 2007 nechal z USA dovézt jednu z posledních nových GSX-R1000 K6,byl fakt vstřícnej

20.8.2009 v 13:00 | Nahoru | #290
PS: samozrejme drzime palce aby to dobre dopadlo

20.8.2009 v 16:13 | Nahoru | #291
Delta> no prej zasahovka a tak, je to rok co sem to slysel a kram je prazdnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

21.8.2009 v 11:10 | Nahoru | #292

mucha>Cau hansell tak daj vediet ako si dopadol a vsetko budem referovat tu na slovensku dobra reklama sa robi tazko ale zla ide velmi lahko
PS: samozrejme drzime palce aby to dobre dopadlo

21.8.2009 v 12:35 | Nahoru | #293
hansell> Je to o hodně lepší než TL?
Dlouho sleduju Sprint 1050 a cena je čím dál zajímavější (ačkoliv zatím pořád na to nemám )

21.8.2009 v 13:27 | Nahoru | #294

hansell>Nazdar, hele to už je vážně finále, motorka je kvalitně opravená, tak už nic neřeším, je to prostě tak.

Na kolik tě vyšla oprava, jestli to není tajný?
Twe zrovna se chystám letos koupit auto a jak to tak poslouchám poslední dobou ze všech stran, tak to nebude žádná prdel, abych nekoupil nějakej křivej vrak od nějakýho podobnýho debila. V kšeftu s autama bude těhlech sviňáren daleko víc, si myslím.

Naposledy editováno 21.08.2009 13:28:54

21.8.2009 v 23:18 | Nahoru | #295

_George_>Na kolik tě vyšla oprava, jestli to není tajný?

Čau, hele nerad bych to tady ventiloval, na můj vkus víc než bych zaplatit chtěl.

6.9.2009 v 10:49 | Nahoru | #296
vybornej obchod, podobny clanky se o extramoto objevuji periodicky uz nekolik let

6.9.2009 v 10:54 | Nahoru | #297
Njn, často u nich vydím velice zajímavé stroje, za výbornou cenu... A na fotkách OK, ale po Hansellových zkušenostech bych se tam nejel ani podívat
ř

6.9.2009 v 14:02 | Nahoru | #298
hlavne bych tohle vlakno nenechal uplne zapadnout... podobnych ód na radost jsem za poslednich patr let na tuto firmu cetl vice...

6.9.2009 v 14:07 | Nahoru | #299
a nějakej pokrok???

6.9.2009 v 14:11 | Nahoru | #300
proctipar poslednich stran.. nakonec do zadnyho sporu nesel... Skoda, ale chapu...

takze extramoto zase nedostalo vychovnou