Pokud někdo víte o nějakém přenějším reálném měřění (ne teoretickém), budu rád. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu 5 - 10kw
2 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu 5 - 10kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření výkonu 5 - 10kw
Skalda>pan Kasalicky z TKMoto (www.kompletanew.tkmoto.cz) je znamy ladic Jaw (i fichtlu). Ma v dilne brzdu, na ktere vam tohle za rozumny peniz odmeri...
Tak k němu už bych nejel ani za nic!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření výkonu 5 - 10kw
Skalda>pan Kasalicky z TKMoto (www.kompletanew.tkmoto.cz) je znamy ladic Jaw (i fichtlu). Ma v dilne brzdu, na ktere vam tohle za rozumny peniz odmeri...
Za rozumnej peniz to znamena cca kolik ?
1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu 5 - 10kw
minibikovej motor 92ccm? mas foto? merils to?
takze leda bys meril na rok stary funglovce, tak by to melo jakztakz presnost
proto je na tyhle maly motory lepsi motorova brzda..
mohl by jsi poslat graf z brzdy? china h2o?
1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu 5 - 10kw
Poměr můžeš měnit do aleluja a výkon zůstane vždy stejný, tedy alespoň prakticky Pokud nebudem započítávat ztráty při ohýbání řetězu.
Co třeba změřit si to sám....
Hmotnost, zrychlení, odpor, ztráty, ujetá vzdálenost, čas ...
Zadáš do dynoanalyseru a máš graf
aklenot>Za rozumnej peniz to znamena cca kolik ?
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/sluzby/ladeni.htm
Lobo> ale zmeri (notabene tebou zminovana odchylka 5-7% je pri 5kW cca 300W), takhle od nej vypada Simson, Jawa 350, Pionyr, Dandy, apod.
iSlave & Jurawood> výkon sám nezměřím, protože jak jsem psal mám momentálně jen funkční motor, takže na moto to nezměřím. Co se týče výkonu, tak jsem to asi napsal trochu nešťastně. Myslel jsem výkon/otáčky abych věděl, kde má ten motor nejvyšší hodnoty a podle toho vychytat rychlost/otáčky (je to sice motor jednokvalt, ale bude mít 3kvalt převodovku mimo motor). Převody už mám spočítané (nebude to napřímo motor-rozeta, ale je tam ještě mezipřevod), ale rád bych si to ověřil.
základní údaje motorupři objemu 50ccm:
4 taktní, vzduchem chlazený jednoválec, rozvod ventilů OHC, 2 ventily, výkon 4,8kW(6,5k) max. otáčky 10500/min, elektronické indukční zapalování TCI, odstředivá spojka, karburátor KF d16, startování ruční šňůrou.
Já mám ten samý motor, akorát jiná hlava a píst - 92ccm a výkon by měl být 6,5kw/8500ot a krtouťák cca 3Nm/5-6000ot a rád bych to věděl přesně.
Ideální by bylo, kdyby to měřil někdo na Zlínsku.
btw. s jakou přesností se dá ten výkon změřit z motoru a ne z kola? Dá se sehnat i graf?
5-7% je odchylka valcovy brzdy, ktomu pripocti dalsich 5-12%(u aut 20%(motor na uniballech) až 50% (nejcasteji 30-40%) ztraty diky prevodu (retez, spojka, rychlosti atd..) jenze to vetsina novejsich brzd 2000+ automaticky dopocitava, takze dalsi hodnota ve ktery je mozna odchylka..
je jasny ze kdyz neladis zadnej ultra zavodni stroj tak nakej kun sem ti muze bejt celkem jedno, ale treba u 500hp+ aut to muze delat klidne az 70hp a to uz je sakra rozdil
proto rikam ze nejpresnejsi je mereni jen na motorovy stolici
Jurawood>akorát nechápu co má ladění převodových poměrů společnýho s výkonem?
Poměr můžeš měnit do aleluja a výkon zůstane vždy stejný, tedy alespoň prakticky Pokud nebudem započítávat ztráty při ohýbání řetězu.
Co třeba změřit si to sám....
Hmotnost, zrychlení, odpor, ztráty, ujetá vzdálenost, čas ...
Zadáš do dynoanalyseru a máš graf
Staci mit iPhone, tam je na to super aplikace...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Trať pro minibike/pitmotard Blata Origami B1 | pylot | 1 | 22.7.2019 v 14:49 aldakaw |