Téma: Jak se nenechat ojebat
 
20.2.2009 v 19:14
Jak bezpečně poznat zda v servisu udělali co měli.Třeba ventyl.vůle,Seřízení karbecu atd?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:15 | Nahoru | #1
Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\

Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #2
nauč se to a dělej si to sám jinak budeš furt nevěřící tomáš ale pak to neser do servisu až se v tom vydrápeš protože takovejch znám plno

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #3

BagoBorec>Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\



to je nejlepší a ješte mít blby keci jak se to dělá a co se musí a tááák

áá pán je chytrej tak tady máš a udělej si to sám .. jo jo realita dneška a zítřka říkáme jim servisní tlučhuby.. a nejlepší sou takoví..... nooo jen aby to nebylo drahy já to stejně prodám

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:22 | Nahoru | #4
Mirek12>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:35 | Nahoru | #5

Mirek12>BagoBorec>Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\

to je nejlepší a ješte mít blby keci jak se to dělá a co se musí a tááák

áá pán je chytrej tak tady máš a udělej si to sám .. jo jo realita dneška a zítřka říkáme jim servisní tlučhuby.. a nejlepší sou takoví..... nooo jen aby to nebylo drahy já to stejně prodám


No já si skoro všechno na moto udělám sám, takže můj případ to neni

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:41 | Nahoru | #6

BagoBorec>Mirek12>BagoBorec>Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\

to je nejlepší a ješte mít blby keci jak se to dělá a co se musí a tááák

áá pán je chytrej tak tady máš a udělej si to sám .. jo jo realita dneška a zítřka říkáme jim servisní tlučhuby.. a nejlepší sou takoví..... nooo jen aby to nebylo drahy já to stejně prodám
No já si skoro všechno na moto udělám sám, takže můj případ to neni


nejen na moto si vsechno udelas sam
ja zasadne davam moto do servisu nepojizdnou a kdyz ji beru a jezdi tak je jasny ze s tim neco udelali :)

Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:43 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:49 | Nahoru | #8
každej by chtěl jebat, jebat, jebat... kua a já na nikoho takovýho nenarazím, kdo by chtěl jebat mě

1 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 19:51 | Nahoru | #9
Nevoz to černý hubě do Znojma a neokradou tě.

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 21:03 | Nahoru | #10

cort>Nevoz to černý hubě do Znojma a neokradou tě.



Ty kurwoo

2 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 21:05 | Nahoru | #11
Jak to poznat.. přejet si to po nich všechno..Tj když ti budou dělat GO tak pak rozlousknout motor a zkontrolovat jestli je všechno co si chtěl nový..
To jsou dotazy..

A když chceš seřídit karbec, tak je to většinou z důvodu že to nejede jak má, zadusí se to při přidání, nedrží volnoběh atd, takže po zákroku by to mělo bejt ok, jestli je to jinak tak tě ojebali

Naposledy editováno 20.02.2009 21:07:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 21:11 | Nahoru | #12

Hujer>Jak to poznat.. přejet si to po nich všechno..Tj když ti budou dělat GO tak pak rozlousknout motor a zkontrolovat jestli je všechno co si chtěl nový..
To jsou dotazy..

A když chceš seřídit karbec, tak je to většinou z důvodu že to nejede jak má, zadusí se to při přidání, nedrží volnoběh atd, takže po zákroku by to mělo bejt ok, jestli je to jinak tak tě ojebali


Já tyto dotazy fakt nechápu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 22:50 | Nahoru | #13

Mirek12>BagoBorec>Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\

to je nejlepší a ješte mít blby keci jak se to dělá a co se musí a tááák

áá pán je chytrej tak tady máš a udělej si to sám .. jo jo realita dneška a zítřka říkáme jim servisní tlučhuby.. a nejlepší sou takoví..... nooo jen aby to nebylo drahy já to stejně prodám



poradny mu servismenovi to nevadi... no a ty jeho kecy se pak promitnou do ceny

Naposledy editováno 20.02.2009 22:50:44

1 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

20.2.2009 v 23:46 | Nahoru | #14
sme v evropě musíme si věřit

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 00:21 | Nahoru | #15

Hamasakr>Mirek12>BagoBorec>Jedině jim čumět pod pracky...jinak to nezjistíš... :\

to je nejlepší a ješte mít blby keci jak se to dělá a co se musí a tááák

áá pán je chytrej tak tady máš a udělej si to sám .. jo jo realita dneška a zítřka říkáme jim servisní tlučhuby.. a nejlepší sou takoví..... nooo jen aby to nebylo drahy já to stejně prodám

poradny mu servismenovi to nevadi... no a ty jeho kecy se pak promitnou do ceny



asi tak

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 00:31 | Nahoru | #16

Cobra357>Já jsem se tolikrát přesvědčil že neexistuje solidní servis, že si dělám všechno sám. Jinak běžně osvědčené postupy: Zalakovaný vlas na ventilových vících (zjistíš, že přesto že je to součástí garanční prohlídky nikdo na ventily ani sesáhl)!
Označení šroubů víka olejového filtru na Tobě známém místě bezbarvým lakem. Pokud lak zůstane neporušen je jasné, že Ti tam nechali starý filtr (u šroubovaných filtrů větších motorů filtr většínou vymění). Lak na základních šroubových spojích které mají býr v rámci garance zkontrolovány. (zjistíš, že na ně nikdo ani nesáhl) atd. atd. Během posledních několika let jsem nenašel servis ze kterého by mi nebylo na blití!



Mno, řekni to Borro celé ráno panu doktorovi.

3 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 01:34 | Nahoru | #17
Mám autoservis a řeknu to zase z druhého pohledu.
Serou mě lidi, co si myslej, že sou všeumělové a serou se do všeho a když něco pokurvěj nebo jim to nejde, tak přijedou.

Přivezl mi chlápek Favorita na přípravu STK. Proběhla prohlídka auta. Volám mu, že musíme vyměnit hydrauliku naklápění světel. Za to na STK vyhazujou. Prej to tam dávat nemám. Že on to nepoužívá a že to nepotřebuje a ať jedu na STK bez toho. No prostě "chytrák".
Tak jo. Zasmál sem se a jel na STK. Zaplatil sem a samo že mě vyhodili. Vrátil sem se,zavolal mu a už se montovalo naklápění světel. Takže když byl chytrej,zaplatil první prohlídku, pak opakovanou prohlídku a 2x přistavení vozu.

Nebo "šetřílci"
Nedavno sem měl na dílně chlapa. Že se prej ztrácí brzdovka. Tekl zadní brzdovej váleček. Ale jako že hodně. Zamaštěnej celej buben a obložení. (náhodou sem kuknol na spz a za měsíc měl jít na stk) Volám mu a vysvětluju, že je nutný vyyměnit váleček a že bych dal i nový zadní pakny. A on že néé, ať je prej umeju ředidlem atd. Dokola mu vysvětluju, že ty pakny jsou nasáklý brzdovkou a že to nepomůže na 100% a že ho za měsíc vyhoděj z STK. Prej že to bude v poho atd. Dobrá udělal sem tak jak chtěl zákazník.
Za měsíc mi přišel vykládat, že sme dělali zadní brzdy a že ho kvuli nim vyhodili z STK. Chtěl sem ho hned vyfakovat, ale pak sem si řikal, že to bude kšeft. Vysvětlil sem mu že sem mu ti řikal, vyměnili se pakny a zaplatil práci podruhý.

Berte to tak, že jak se chováte k lidem s servisu, tak podle toho i platíte.

Jinak dost často, dělám fotodokumentace co se na autě dělalo a s oblibou dělám to, že když najdu nějakej označenej šroub, tak ho při montáži označim uplně stejně. Pak je naprosto luxusní pocit, když mi pán přijde druhej den říct, že sem něco neudělal a já vytáhnu fotky a jen se směju.

O zákazníky kteří si odvezou auto ze servisu a hned si pod něj lehnou a všechno zkontrolujou, protože mi nevěří, tak o ty nemám zájem ! Ať si daj auto do opravy k sousedovi do stodoly.

Naposledy editováno 21.02.2009 01:41:10

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 03:50 | Nahoru | #18

Cobra357>BigJohn> No tak zase trochu z toho prvního pohledu :
Přistavíš do značkového servisu na garanční prohlídku Suzuki DR400S. "Mechanik" před zákazníkem vyloví zcela novou, doposud neotevřenou knihu dílenského manuálu a přesto, že zcela evidentně neumí anglicky ani slovo, začne podle obrázků zkoumat kde "se v tom mění filtr". Nervově jsem nevydržel a z dílny odešel. Chyba! "Mechanik" vypustil olej z bloku a aniž chudák tušil že je taky v rámu, nalil plnou dávku oleje! Ani mu nebylo divný že to hulí jako dýmovnice a nejede to. Znovu opakuji- značkový servis Suzuki !
akce 2: Přijedu se skůtrem Honda do značkového servisu na první garanci. Předám skůtr "mechanikovi" a ten odjede do dílny.Po 20 minutách přiveze skůtr nazpět s tak volným ventilem, že je klepání slyšet už zdálky. Na moje upozornění, že ty ventily asi moc dobře seřízený nebudou odpoví "tak já to předělám". Na námitku jak to chce teď předělat když už je motor horký odpoví "nebojte se" a odjede zpět do dílny. Nervově nevydržím a jdu se po chvíli podívat co se tam děje.
Mechanik stojí u odkapotovaného skůtra a horký motor "chladí" ledovou vodou z hadice !!!!!!!!-....značkový servis Honda!!

Mám pokračovat?

Mimochodem na označené díly pokud to nedělá blbec nemáš šanci přijít.To bys musel bejt vševědoucí. Vlas musíš hledat lupou a vědět kde je. Místo montování bys nedělal celej den nic jinýho než s velkou lupou lítal po všech možnejuch spojích


Teda chlape to je docela síla
Musíě mít buď neuvěřitelně pevný nervy nebo už píšeš ze společenské místnosti ve vězení kde sedíš za ublížení na zdraví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 08:18 | Nahoru | #19
prackarr> Tak sem nelez ty kreténe

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 08:44 | Nahoru | #20

Hujer>Jak to poznat.. přejet si to po nich všechno..Tj když ti budou dělat GO tak pak rozlousknout motor a zkontrolovat jestli je všechno co si chtěl nový..
To jsou dotazy..

A když chceš seřídit karbec, tak je to většinou z důvodu že to nejede jak má, zadusí se to při přidání, nedrží volnoběh atd, takže po zákroku by to mělo bejt ok, jestli je to jinak tak tě ojebali


No to právě není vůbec pravda,když dávám seřídit ventyl.vule a karbeci,tak hlavně proto,že je to předepsaný výrobcem.O tom zda to nechat dělat nebo né,o tom polemizovat nechci,to je každýho věc.Mě zajímá,jenom jestli servis udělal co jsem zaplatil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 08:47 | Nahoru | #21
BigJohn> No právě že s téhle stránky to znám.Můj kamarád má taky autoservis a právě že vidím,co tam dokážou ty jeho zaměstnaci vymyslet.Jestli děláš aspon ty všechno jak se má,tak všechna čest.

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 09:01 | Nahoru | #22
BigJohn> stará dobrá klasika, lidi sou lidi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 09:34 | Nahoru | #23

Cobra357>Já jsem se tolikrát přesvědčil že neexistuje solidní servis, že si dělám všechno sám. Jinak běžně osvědčené postupy: Zalakovaný vlas na ventilových vících (zjistíš, že přesto že je to součástí garanční prohlídky nikdo na ventily ani sesáhl)!
Označení šroubů víka olejového filtru na Tobě známém místě bezbarvým lakem. Pokud lak zůstane neporušen je jasné, že Ti tam nechali starý filtr (u šroubovaných filtrů větších motorů filtr většínou vymění). Lak na základních šroubových spojích které mají býr v rámci garance zkontrolovány. (zjistíš, že na ně nikdo ani nesáhl) atd. atd. Během posledních několika let jsem nenašel servis ze kterého by mi nebylo na blití!



Kvalitní příspěvek. Dneska najít kvalitní servis, kde tě neojebou, nebo aspoň nestrhnou třeba šroubek nebo nevorvou někde lak, je pěkná fuška.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 09:45 | Nahoru | #24
2krát mě ojebali.Do servisu už nikdy! Ani tu nebudu psát kteří to byli.

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 09:46 | Nahoru | #25

filco>2krát mě ojebali.Do servisu už nikdy! Ani tu nebudu psát kteří to byli.


Jen to napiš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 09:47 | Nahoru | #26
Buni> Nejhorší je,že toho strhnutýho šroubku si všimneš třeba až u dalšího servisu a dohaduj se pak s někým vid?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 10:07 | Nahoru | #27

xsibi>Buni> Nejhorší je,že toho strhnutýho šroubku si všimneš třeba až u dalšího servisu a dohaduj se pak s někým vid?



jo a co když tekovej šroubek strne kokta už doma a potom to hodí na servis... hele čím víc dělám okolo lidí tím víc vím jak sou někteří pěkně vychcanííí !! tenhle problém se nedá určit sou normální lidi se kterejma se dá domluvit na čemkoliv a dá se jim věc vysvětlit a potom sou kokoti kteří maj akorát v držce plno keců a v hlavě nasráno a takovej říká, že seš kokot a jiny zajímavy věci .. je potom dobry poslouchat joo to je ten toho sem vyhodil ze servisu hned ten byl tamhle a tamhle a ted dolezk ke mě .. neboj se lidi co dělaj servis se navzájem znají a lecos si poví a předaj zkušenosti z vychcánkama ...

jinak myslím že na tuhle otázku nebude odpověd jako je debilní motorkář,autař,policajt,hasič, tak je aji mechanik

Naposledy editováno 21.02.2009 10:10:17

Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 10:08 | Nahoru | #28
Do servisu motorku zásadně nedávám, všechno s bráchou zvládneme ...

(reakce na) Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 10:10 | Nahoru | #29
Mirek12> Naprosto souhlasím.Vystižný.

Jak se nenechat ojebat

21.2.2009 v 10:11 | Nahoru | #30
A k otázce jak se nenechat ojebat? - dělat si všechno sám, což ale dost dobře nejde, pokud máš úplně novou motorku a musíš chodit na garanční prohlídky...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist