O přidávání do methylu je toho známo a napsáno dost, ale s benzínem?
1 reakcí na tento příspěvek Nitromethan do benzínu??
2 reakcí na tento příspěvek Nitromethan do benzínu??
k věci.....mísitelnosti s benzínem bych se nebál
....do běžnýho (myšleno motocyklovýho) dvoutaktu max. 20% nitra.
Komprese musí být !nižší! (nikoliv vyšší) a protože to funguje jako okysličovadlo je potřeba obohatit směs. .... Odparný teplo nitromethanu je sice cca 2x větší než benzínu, takže to trochu víc chladí, ale pořád je jen poloviční oproti metylu. Ale z jedný knihy mám informaci, že nitro napadá součásti z mědi a jejích slitin....to mě zastavilo před experimentama, protože bych nerad přišel o plovák v karbecu a futro na ojnici.
Aleši, předpokládam, že to chceš do mopeda, tak hodně štěstí
Naposledy editováno 18.02.2009 20:09:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nitromethan do benzínu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nitromethan do benzínu??
No, chtěl bych letos zkusit jet alespoň jeden sprint. Na použití s methylem bych musel sehnat jinej karbec, protože bych ho musel nenávratně upravit. Ale pokud budu do benzínu přidávat rozumný množství - 10-15%, tak bych to jen přetryskoval. Z trysky 110, co běžně jedu,bych musel jít tuším na 130-140 a musela by nejspíš přijít i slabší jehla...
Pokud by to mělo úspěch, časm bych splašil bing prům. 21mm a ten bych předělal na methyl s nitrem a zkusil bych dojet Modlibohov na bednu.. Ale kde na to vezmu čas, to ještě netuším.
Ta korozivnost nitra mě taky vadí, ale prej pokud se motor propláchne po normálním palivem, tak se tomu dá úspěšně zabránit.
1 reakcí na tento příspěvek Nitromethan do benzínu??
1 reakcí na tento příspěvek Nitromethan do benzínu??
zdenekk>mikro> Správněji tedy kompresní poměr.....ale musí být opravdu nižší, než při použití paliva bez nitra..... když totiž tím nitromethanem dostaneš do válce víc kyslíku a ktomu i benzínu, tak to je jako když to přeplňuješ turbem..... a turbomotory mají co....no nižší kompresi(komp. poměr).
tohle jsem objevil...
Nitrování paliva má stejný účinek jako zvyšování kompresního poměru a každý motor má svůj optimální kompresní poměr. Překročíte ho a výkon se pravděpodobně sníží místo zvýší a motor se stane mnohem méně "uživatelsky přívětivým".
Tak ještě musím zjistit, o kolik kompr. poměr snížím.