globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
16.2.2009 v 13:48
Zdravím. Rozhoduju se mezi těmito dvěma mašinama. Jsem srdcař, a tak bych nejraději Café Racera nebo Sport Evo od Benellky, ale rozum mě pořád drží trochu zpátky. Informací jsem už načerpal docela dost, komplet jsem prolezl fórum zde i něco na Benelliforu. Mám obvolaného Papežíka i hlavního dovozce, Motoarte. Ale rád bych především info od přímých majitelů nebo aspoň od jejich známých, když už jich není tolik. Zatím mám info jen od jednoho mohykána. V databázi jsou tady jen tři, ale bohužel zde moc nechodí, zatím se neozvali.

Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky

Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.7.2009 v 13:17 | Nahoru | #1
Pete Biggy>
Jelo nás sedm motorek a jedno auto s řidičem. Na motorce jsem měl dva kufry a tankvak. Myslím ,že by šel docela jednoduše osadit zadní kufr, a to buď na pozici zadní sedačky nebo přes atyp držák z podsedlovky pod sedlem na běžnou pozici za spolujezdcem.Na 14 dní a jenom na téhle motorce, to bych musel se zlatou kreditkou , tj penziony a restaurace...Myslím,že spacák, stan atd na Benellku určitě nedostaneš.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.7.2009 v 18:23 | Nahoru | #2
mops> chlapy, jak vy to děláte jezdit takový dálky? 1. srpna chci jet do norimberka na sraz (300 km !) a už měsíc se na to psychicky a hlavně fyzicky připravuju.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.7.2009 v 20:54 | Nahoru | #3
mops> Tak to je hustý. Ty kufry jsou fakt velké, dohromady musí mít aspoň 50 litrů ne? S tankvakem tak 70 a stan s se spacákem ukurtuješ na zadní sedlo a je Já na YZFu Yamaze byl v Alpách normálka ze stanem atd. Boční brašny od Lojza, tankvak a bylo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer bermud86 4 17.8.2018 v 17:02 bermud86
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer kuzmič 24 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... janyh 25 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... janyh 50 21.11.2012 v 21:38 z-x-r
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer romcaholandsko 13 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko


TOPlist