Delam ted na stavbe veterana na zavody a chtel bych ho jet bez baterky. Co vsechno z elektriky muzu vyhodit a co musim nechat?
Muj nazor je ze musi zustat akorat civky a vsechno ostatni muzu vyhazet. Ale prece jen si nejsem jistej ohledne regulatoru napeti, i kdyz mam dojem ze ho muzu vyhodit taky.
Snazim se to odlehcit co to jde. Tak na co sebou vozit baterku.
Jinak je to Kawasaki 400, trivalec, dvoutakt.
Jestli se nekdo vyznate v elektrice budu moc rad kdyz mi poradite jak na to.
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
nebo to udělat jinak,vetšinou závodní stroje právě jezdí jen na baterku,takže se muže vyhodit alternátor.
Ono záleží jestli máš vstřikování nebo karbec,na něj to dojede docela dlouho protže to chce jen jisktru,ale skříkačka už potřebuje i živit tlakové čerpadlo a to si pápne.
to je osvedcena praxe u nejlehcich okruhovek
Vyhovuje mi to maximálně. :)
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
Jak rikam je to vubec poprve co se timhle zaobiram, takze jsem v tomhle smeru totalne blbej.
Takze kdyz to uzavru, spis bude lepsi vyhodit altik a jet jenom na baterku.
To by taky slo.
Jinak relatka a ten regulator napeti muzu asi vyhodit taky, kdyz to nebude dostavat zadny napeti z altiku ze?
Diky za vsechny rady!
Naposledy editováno 15.02.2009 18:33:54
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
jo a ještě jedna věc...regulátor je většinou dohromady i s usměrňovačem...tak ať si tam nepustíš střídavej proud
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
Sukin>to LaB: ale v praxi to tam ma tretina startovniho pole, ono ostatne ohledne toho dodrzovani pravidel, ja jsem novacek, ale co uz jsem si tak stacil vsimnout zdaleka ne vsichni jsou mereni stejnym metrem, napriklad nebudu jmenovat jeden jezdec co ma za brzdy na trimfu v klasikach.....
Jsou věci mezi nebem a zemí... Opravdu vůbec ani trochu netuším, koho tím můžeš mít namysli
Jestli mate nejaky fotky jak to vypada na vasich motorkach a nejakej mensi navod jak to udelat moc bych to ocenil.
Nechce se mi to resit cestou pokus omyl.
Jinak moc dik za informace, asi podle vseho ten altik nakonec vyhodim a bude.
Suzuki>jak to tak čtu, tak se do toho hlavně nepouštěj sám
jo a ještě jedna věc...regulátor je většinou dohromady i s usměrňovačem...tak ať si tam nepustíš střídavej proud
To je rozhodne dobra pripominka. Mas pravdu, je to tam dohromady. Asi budu muset sehnat novej, protoze ten co tam mam bude totalne v haji.
1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?
Resit to jde. Staci zachovat alternator s regulatorem a usmernovacem a baterii nahradit kondesatorem.
Problem je v tom,ze svetelne zapalovani bere hodne watu.
Ja mam alternator z motokrosu. Ignitech k tomu dela bezkontakt.
Ty mas ale trivalce. Musel by jsi pridelat jeste dva snimace a snad Ignitech takovou jednotku dela,ale to nevim.
spalovac>Baterka je k nicemu. Na 100% ti garantuju,jak dojedes vystresovanej z treninku ze ji zapomenes vypnout a nez pojedes druhy trenik,tak to ani neblafne. Pak v depu vypadne elektrika a a ni ji nenabijes. Vetsina lidi co jezdi bateriove zapalovani,tak maji baterky dve.
Resit to jde. Staci zachovat alternator s regulatorem a usmernovacem a baterii nahradit kondesatorem.
Problem je v tom,ze svetelne zapalovani bere hodne watu.
Ja mam alternator z motokrosu. Ignitech k tomu dela bezkontakt.
Ty mas ale trivalce. Musel by jsi pridelat jeste dva snimace a snad Ignitech takovou jednotku dela,ale to nevim.
A nemuzu tam nechat to originalni zapalko?
Jakej kondensator tam mam soupnout?
Muzes mi v tomhle trochu vic poradit? Ja se v te elektrice zrovna moc nevyznam.
Dik.