Téma: Zavodni moto bez baterky?
 
15.2.2009 v 07:28
Mozna je to hloupej dotaz ale nikdy jsem to nedelal a tak se radsi zeptam.
Delam ted na stavbe veterana na zavody a chtel bych ho jet bez baterky. Co vsechno z elektriky muzu vyhodit a co musim nechat?
Muj nazor je ze musi zustat akorat civky a vsechno ostatni muzu vyhazet. Ale prece jen si nejsem jistej ohledne regulatoru napeti, i kdyz mam dojem ze ho muzu vyhodit taky.
Snazim se to odlehcit co to jde. Tak na co sebou vozit baterku.
Jinak je to Kawasaki 400, trivalec, dvoutakt.
Jestli se nekdo vyznate v elektrice budu moc rad kdyz mi poradite jak na to.
Předchozí
1 2
Následující

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 08:59 | Nahoru | #1
a co blinkry? a EURO 3 ?

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 10:03 | Nahoru | #2
nejde o to co vyhodit,ale místo stávajícího alternátoru(regulatoru a baterkyú by jsi měl nahradit dynamem které by dávalo jistkru-něco nabastlit bude problém
nebo to udělat jinak,vetšinou závodní stroje právě jezdí jen na baterku,takže se muže vyhodit alternátor.

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 10:25 | Nahoru | #3
Kovi>mas pravdu mi jezdime autokros cbr600rr a taky nemame dobijeni protoze to zere vykon,jezdime na baterku,po kazdy jizde dobijime :D

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 10:42 | Nahoru | #4
Jo to je bežná praxe,třeba skoro žádný závodní vrchařský auto nemá altík,protože klínák ma zbytečný odpor.

Ono záleží jestli máš vstřikování nebo karbec,na něj to dojede docela dlouho protže to chce jen jisktru,ale skříkačka už potřebuje i živit tlakové čerpadlo a to si pápne.

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 11:03 | Nahoru | #5
si tam dej bezkontakt, sice potřebuje zdroj, ale máš to vyřešené, co se týče spolehlivosti atd...

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 11:09 | Nahoru | #6
ja bych spis vyhodil altik a dal misto baterky lehkou li-pol baterii - treba modelarskou.. nedaj sice proud aby to otocilo starterem, ale ten dvoutakt bude mit kickstart..nebo starter co toci kolem v depu...

to je osvedcena praxe u nejlehcich okruhovek

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 14:40 | Nahoru | #7
Já mám na okruhovce vyhozený alternátor, žere výkon a moc váží a baterie také moc váží, takže je také vyhozená a nahradil jsem jí jednou malou baterií ze záložního zdroje pro počítače. Na nastartování a dvě hodiny ježdení po okruhu to stačí, pak ji musím hodit na nabíječku.
Vyhovuje mi to maximálně. :)

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 18:28 | Nahoru | #8
Takze vidim ze moje dedukce byla asi spatna. Myslel jsem totiz ze kdyz vyhodim vsechno ostatni a necham alternator, tak ten altik bude napajet civky ale nemusi uz dobijet baterku. Tak nejak mi nedoslo ze bych to asi musel nahradit dynamem
Jak rikam je to vubec poprve co se timhle zaobiram, takze jsem v tomhle smeru totalne blbej.
Takze kdyz to uzavru, spis bude lepsi vyhodit altik a jet jenom na baterku.
To by taky slo.
Jinak relatka a ten regulator napeti muzu asi vyhodit taky, kdyz to nebude dostavat zadny napeti z altiku ze?
Diky za vsechny rady!

Naposledy editováno 15.02.2009 18:33:54

Zavodni moto bez baterky?

15.2.2009 v 22:14 | Nahoru | #9
u bezkontaktu staci snimace, civka a zdroj. a nebo snimace, civka, zdroj a ridici jednotka...ale to je podle radu zakazane

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 01:42 | Nahoru | #10
Presne to ted delal Schejby ma tady taky profil, na Honde cb 40O dal bezkontakt a vyhodil alternator (a jede jen na baterku). Ja tam mam zatim elektrku jako na seriovce ale budu tak vyhazovat alternator. Je to nejjednodussi cesta jak odlehcit kliku. Jinak americani davaj na veterany magneta dynate (myslim ze se to tak jmenuje) takze nemaj baterku ale v tom nevidim moc vyhod. Co vim tak vetsina lidi u nas jezdi jen baterku kterou pred zavodem nabije a je bez problemu. Kdyz to udelas skrz baterku tak muzes vsechno vyhodit polovodic, rele alternator, zbydou jen kladivka, kondiky a civky .

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 11:21 | Nahoru | #11
jak to tak čtu, tak se do toho hlavně nepouštěj sám

jo a ještě jedna věc...regulátor je většinou dohromady i s usměrňovačem...tak ať si tam nepustíš střídavej proud

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 12:40 | Nahoru | #12
mcolorado> Ja mam zapalko od Ignitechu a to napajim jen z Akumulátoru.Tím pádem jsem mohl altík vyndat ven.Má to ale nevýhodu,že se musíš starat o dobíjení akumulátoru a nesmíš na to zapomenout!Výkon je výkon

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 13:01 | Nahoru | #13
chlapy hodte sem foto těch svých veteran oktuhovek :)
jinak Sulek má na prodej jednu solidní Kawu tuším Z400 za 35tkč

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #14
to kovi: Z 400 je k zavodum na nic...

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 16:33 | Nahoru | #15
Ignitech by dle reguli nemel byt, pac pouziva programovatelnou ridici jednotku.

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 16:48 | Nahoru | #16
to LaB: ale v praxi to tam ma tretina startovniho pole, ono ostatne ohledne toho dodrzovani pravidel, ja jsem novacek, ale co uz jsem si tak stacil vsimnout zdaleka ne vsichni jsou mereni stejnym metrem, napriklad nebudu jmenovat jeden jezdec co ma za brzdy na trimfu v klasikach.....

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 17:12 | Nahoru | #17
sukin co to mluvíš,byl jsem v hořích a brané a třída 4válcových 4stovek tam bylo nespočet,snad nejvíce obsazená třída

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 17:34 | Nahoru | #18
To kovi: to byli W a muzes tam jet dokonce s 500 4V a 750 2V, ctyrstovek tam jede nejvic protoze jich je nejvic ke koupi, ale jsou to Hondy. S touhle kawaski jet muzes (asi) ale nevim kde na to sezenes nejaky dily....

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 17:57 | Nahoru | #19
Kovi> to byla asi pravidelnost. do klasiků moc nevim...

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 18:00 | Nahoru | #20

Sukin>to LaB: ale v praxi to tam ma tretina startovniho pole, ono ostatne ohledne toho dodrzovani pravidel, ja jsem novacek, ale co uz jsem si tak stacil vsimnout zdaleka ne vsichni jsou mereni stejnym metrem, napriklad nebudu jmenovat jeden jezdec co ma za brzdy na trimfu v klasikach.....


Jsou věci mezi nebem a zemí... Opravdu vůbec ani trochu netuším, koho tím můžeš mít namysli

Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 18:16 | Nahoru | #21
Sam to asi delt nebudu. Vezmu si k tomu asi nekoho kdo tomu trochu rozumi. Zajima me to hlavne kvuli tomu ze spousta elektriky a nektery dily na te moji Kawi jsou totalne v prdeli. kdyz jsem ji vyzvedl tak byla totalne prolezla vetvema z nejakyho rosti a v hodne spatnym stavu. Tak ji pomalu davam do kopy.
Jestli mate nejaky fotky jak to vypada na vasich motorkach a nejakej mensi navod jak to udelat moc bych to ocenil.
Nechce se mi to resit cestou pokus omyl.
Jinak moc dik za informace, asi podle vseho ten altik nakonec vyhodim a bude.

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

16.2.2009 v 18:19 | Nahoru | #22

Suzuki>jak to tak čtu, tak se do toho hlavně nepouštěj sám

jo a ještě jedna věc...regulátor je většinou dohromady i s usměrňovačem...tak ať si tam nepustíš střídavej proud



To je rozhodne dobra pripominka. Mas pravdu, je to tam dohromady. Asi budu muset sehnat novej, protoze ten co tam mam bude totalne v haji.

Zavodni moto bez baterky?

17.2.2009 v 11:22 | Nahoru | #23
to mcolorado: kdyz pojedes z baterky tak vicemene nic nepotrebujes, regulator nic

Zavodni moto bez baterky?

17.2.2009 v 20:00 | Nahoru | #24
Dik Tak ja to vsechno vyhazu vcetne altiku a kdyz to pak nepojede tak to mate za vinu vy

1 reakcí na tento příspěvek Zavodni moto bez baterky?

18.2.2009 v 11:51 | Nahoru | #25
Baterka je k nicemu. Na 100% ti garantuju,jak dojedes vystresovanej z treninku ze ji zapomenes vypnout a nez pojedes druhy trenik,tak to ani neblafne. Pak v depu vypadne elektrika a a ni ji nenabijes. Vetsina lidi co jezdi bateriove zapalovani,tak maji baterky dve.

Resit to jde. Staci zachovat alternator s regulatorem a usmernovacem a baterii nahradit kondesatorem.
Problem je v tom,ze svetelne zapalovani bere hodne watu.
Ja mam alternator z motokrosu. Ignitech k tomu dela bezkontakt.

Ty mas ale trivalce. Musel by jsi pridelat jeste dva snimace a snad Ignitech takovou jednotku dela,ale to nevim.

(reakce na) Zavodni moto bez baterky?

19.2.2009 v 17:11 | Nahoru | #26

spalovac>Baterka je k nicemu. Na 100% ti garantuju,jak dojedes vystresovanej z treninku ze ji zapomenes vypnout a nez pojedes druhy trenik,tak to ani neblafne. Pak v depu vypadne elektrika a a ni ji nenabijes. Vetsina lidi co jezdi bateriove zapalovani,tak maji baterky dve.

Resit to jde. Staci zachovat alternator s regulatorem a usmernovacem a baterii nahradit kondesatorem.
Problem je v tom,ze svetelne zapalovani bere hodne watu.
Ja mam alternator z motokrosu. Ignitech k tomu dela bezkontakt.

Ty mas ale trivalce. Musel by jsi pridelat jeste dva snimace a snad Ignitech takovou jednotku dela,ale to nevim.



A nemuzu tam nechat to originalni zapalko?
Jakej kondensator tam mam soupnout?
Muzes mi v tomhle trochu vic poradit? Ja se v te elektrice zrovna moc nevyznam.
Dik.

Zavodni moto bez baterky?

22.2.2009 v 23:50 | Nahoru | #27
Jinak na baterku co ja vim jezdi velka cast lidi hlavne u min vykonejch motorek ktery chtej odlehcit kliku.

Zavodni moto bez baterky?

23.2.2009 v 08:38 | Nahoru | #28
spalovac> a co je za problém si za 500kč koupit druhou baterku a mít ji nabitou z domu?
dle me bez altiku je to idealni reseni a nejednodusi

Zavodni moto bez baterky?

23.2.2009 v 15:48 | Nahoru | #29
Nebo mit dve baterky a je po problemu, navic posledni dobou zadny problemy s produem v depech nejsou.

Zavodni moto bez baterky?

24.2.2009 v 21:47 | Nahoru | #30
Takze at to shrnu! Vyhodim altik, zachovam baterku, civky a zapalovani. Civky budou napajeny primo z baterky.
Chapu to spravne nebo jsem na neco zapomel?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist