paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM SuperEnduro 950R
 
28.8.2007 v 10:35
Ahoj,

mam dotaz do pomerancoveho plena. Cestve jsem prezbrojil na bahnaka a protoze jsem ponekud nekonfekcnich rozmeru, tak jsem sahnul po necem, co me spolehlive uveze :o) . Zatim zajizdim, nicmene uz mam takovy 2 poznamky. Prvni je ta, ze se mi podarilo po 3 dnech jezdeni urazit cidlo na policajta, ktery je uplne dementne reseny (plastova picovinka) a proste prekazi - nejspise to poresim premostenim a vykaslu se na nej. A druha poznamka je dotaz. Dost me z toho bolej pracky a narazil jsem na takovou vec, ktera by mozna pomohla, ale jistotu nemam zadnou, tak se chci zeptat, jestli s tim nekdo nemate nejaky zkusenosti. http://www.scottspe...e.com/damperinfo.php 90% casu jsem mimo silnici - polnacky, pole, lesni cesty atd. a kdyz jezdim hodku, tak mam pocit, jako kdybych si na tech rukou nekolik hodin sedel :o). Pomuze tahle vec, nebo mam radsi delat ze nic a zvyknout si na to.... Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R

30.10.2008 v 19:11 | Nahoru | #1
brky> našel jsem tohle vlákno a vytáhl ho z propadliště dějin.. chci se zeptat pokukuju po SE máš ho ještě? Dáš nějaké info po delším používání ,dojmy z jízdy nějaký negativa nebo co tě vyloženě sere? Pokukuju po něm protože LC4 mi sou maly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R

1.11.2008 v 17:49 | Nahoru | #2
ýbrc> ahoj, SE jeste mam (sdilene s brachou, pac na full time na to neni cas) a kdyz mam chvili, tak jezdim. Na motku jsem si zvyknul a mam ji moc rad. Problemy zadny, lejeme jenom benzin, obcas trochu oleje aby se nereklo a menime gumy. Me je v podstate vsechno maly a chtel jsem neco, s cim se da rozumne v terenu a nebudu na tom jako vosa na bombone (204cm/120 kg). To tahle kocicka splnila beze zbytku. Problemy jako takovy zadny, pouze se mi podarilo nekde urvat cidlo na stojanek, ale to je vicemene detail. Jo a original obuti je uplne k hovnu. Sere me snad jedine hmotnost, coz je ale vec dana a je to dan za to jak je to velky . Takze kdyz se s tebou nekde urve jehlici ve vyjezdu, tak toho mam plny brejle, abych to ukociroval. Bracha je z toho chvilema nestastnej (je o takovejch 40 kg lehci ), pac nam navic chybi ta klasicka vesnicka motokrosova pruprava a je to kurevsky znat. Uz jsem si na ni docela zvyknul, tak za ni i chvilema taham, ale porad si nedovolim ani desetinu, co jsem si dovolil na libovolny silnici. Je to proste drina, ale velka zabava. Nekde jsem cetl, ze je to premotorovana svine a to sedi. Kdyz ji dostanes do pracek, tak nebudes chtit menit. Tady na foru jsou tusim jeste dalsi 2, nebo 3 a maji to kluci, ktery jezdit umej, takze by se meli spis vyjadrit oni. Pro me to byla volba z nutnosti - chtel jsem enduro na enduro jezdeni, ktery mi nebude maly a nemam ambice cestovat na motce nekam do perdele, na to nemam cas (takze ne veci jako Adventure nebo GS) - z toho plynou vyhody a nevyhody tohodle konkretniho stroje. Cestovat nekam daleko bych na tom nechtel, na to jsou stroje jako GS, Adventure od KTM neni pohodlna motorka, SE pres o neco pohodlnejsi sedlo taktez neni cestovni motocykl . Nicmene na moje pouziti je to vlastne ideal. Hodim si do ledviny cigara, na zada camel bag a jedu kam me vedou oci (nebo GPS). Jeste se mi nestalo, ze bych s tim neco nevyjel, nebo nekde zustal viset. Chce to jenom mensi pud sebezachovy a trosku se ji podridit a pak s ni jdou zazraky . Takze kdyz to shrnu, tak jedinej problem v ramci myho zpusobu pouzivani (jezdim vic jak 90% mimo silnici - pole, lesy atd.) je ta vaha, ale beru to jako dan za to, co mi ta masina dava.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist