Dodnes jsem vyzkousel 2 helmy. První byla Nitro VZ317, klapacka. Byla fajn, ale pri vyssi rychlosti proste uz desne uvnitr hucelo (hucelo mi v hlave? ). Minulou sezonu jsem mel starsi Vemar (klasik integralka, model 2003, rok jety, ale zbyle roky ve skrini). Ta uz byla o poznani lepsi. Nicmene rad bych si poridil opravdu kvalitni helmu, ve ktere bude "ticho" a uslysim opravdu jen to, co je potreba. Libi se mi Araiky co se tyka designu a kvality. Take jsou pekne AGV. Mluvime ted o nejvyssich modelech.
Jenom proste v porovnani s nejvyssimi modely jinych vyrobcu je cena uplne jinde.
Prosim o radu a hlavne zkusenosti povolanych osob, ktere maji srovnani s ruznymi typy nebo vyrobci a muzou posoudit. Prosim objektivne, jak kvality, tak zapory. Jak jsou na tom SHOEI, SUOMY, Xlite apod?
Osobne preferuju pinlock a pratelny, komplet vyndavaci interier.
Diky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Helma, vyšší třída
Mylně jsem si myslel, ze cim drazsi helma, tim lepsi komfort a odhlucneni, obcas se clovek nauci neco noveho
MartinFary>Kubčák> Jak je to v ní s hllukem a komfortem?
Mylně jsem si myslel, ze cim drazsi helma, tim lepsi komfort a odhlucneni, obcas se clovek nauci neco noveho
OBECNE (prosim nechytat za slovo) se s cenou helem zveda:
kvalita zpracovani a pouzitych materialu
snizuje hmotnost pri zachovani vysoke (nekdy i vyssi) bezpecnosti
Odhlucneni je zcela specificka vec.
1. nezazil jsem zadnou helmu, ani ze specialne turistickych, kde by bylo odhlucneni tip top. Otazka je zda to jde vubec udelat
2. Super drahe topmodely jsou vetsinou zavodni prilby. Super vetraji, maj uzasnou aerodinamiku stavenou za nizke zavodni stitky a vysoke rychlosti, a trhaci slidy. Na cestovani upne naprd :)
Kazdopadne vzhledem k tomu jak tu porad resis odhlucneni, mas v zasade jen dve moznosti. V kazdem kandidatovi se svezt a porovnat. A nebo se na to vykaslat, sehnat si prilbu co se ti libi + ti super sedi, a spunty do usi si muzes narvat vzdycky.