Téma: Amatéři a organizace v CEC2
V jednom z tématů se rozpoutala docela zajímavá diskuse ohledně amatérů a jejich účasti a potřeb na CEC2.
Myslím, že kdo jde do závodu poprvé si jen těžko dokáže představit, co bude potřebovat v průběhu závodu a na co myslet, aby se vyhnul zbytečným zmatkům a shánění důležitých věcí na poslední chvíli.
V tématu se objevují cenné rady a budu je sem postupně připisovat a aktualizovat. Pokud je potřeba něco opravit, přidat, okomentovat, vyzdvihnout nebo domluvit pomoc v boxu, dejte vědět.
--------------------------------------------------------------
Aktualizace: 19.4.2009
Seznam věcí:
1. Motorku + klice k ni(klice nezapomenout, jednou jsme je nevzali)
2.Kombinezu,helmu,boty,rukavice(ty boty jsme taky jednou nevzali)
3. Kanystry s benzinem, v Mostě prý funguje benzínka sporadicky, v Brně do 18.00 hod a v průběhu závodu bude lepší odpočívat než tankovat
4.Naplne - brzdova kapalina, olej, mazadla, cistidla, papirove uterky, pracovní rukavice
5.Náhradní dily, packy, řidítka, stupacky, plexi, desticky(ty se daji koupit v ramci zavodu)
6.Stojany, nahrivaky, náhradní kola, pneu
7.Naradi(radsi vic nez min), křesílka, power tape, stahovaci pasky, prodluzovaky
8.Rychlovarnou konvici, televizi (pro sledování výsledků), napoje, hyg.potreby
9.Špunty do uší,pláštěnku-nepromok, foťák, kameru, peníze...
10. Ceduli s nápisem Box+číslo týmu, skútra 50ku, kolo ?...
K jídlu:
Mip>Když se jede CEC,tak jsou tam stánky s občerstvením mimo depo. Přímov depu v jednom z boxů je stánek kde závodníci dostanou jídlo...ostetní jen pití.
Myslím,že na CEC2 to bude podobný.
A dalsi rada od DanaMagny:
nikdy jsme nespali v boxech, neb tvrdim, ze dobre vyspali pilot je vic nez 20k navic v motoru a v boxu se opravdu nevyspis, tedy pokud clovek neni hluchy
K organizaci celkove:
Dawe02>...ze endurance zavod muze byt docela honicka a jakakoliv komplikace znamena velke problemy, kdyz pojedou jen dva lidi bez doprovodu.
Zda se mi to docela na miste tenhle fakt zminit, ja sam budu rad kdyz nam nekdo pomuze a my si budeme moci tech (za optimalniho stavu) 30 minut odpocnout, napit se a dojit na zachod...misto hlidani cilovky, jestli uz nahodou kolega nemava ze jede do boxu nebo dolevani benzinu, ci prezouvani v pripade promenliveho pocasi. Zejmena kdyz je otazka pronajmuti boxu stale otevrena.
Naposledy editováno 19.04.2009 11:05:17
Myslím, že kdo jde do závodu poprvé si jen těžko dokáže představit, co bude potřebovat v průběhu závodu a na co myslet, aby se vyhnul zbytečným zmatkům a shánění důležitých věcí na poslední chvíli.
V tématu se objevují cenné rady a budu je sem postupně připisovat a aktualizovat. Pokud je potřeba něco opravit, přidat, okomentovat, vyzdvihnout nebo domluvit pomoc v boxu, dejte vědět.

--------------------------------------------------------------
Aktualizace: 19.4.2009
Seznam věcí:
1. Motorku + klice k ni(klice nezapomenout, jednou jsme je nevzali)
2.Kombinezu,helmu,boty,rukavice(ty boty jsme taky jednou nevzali)
3. Kanystry s benzinem, v Mostě prý funguje benzínka sporadicky, v Brně do 18.00 hod a v průběhu závodu bude lepší odpočívat než tankovat
4.Naplne - brzdova kapalina, olej, mazadla, cistidla, papirove uterky, pracovní rukavice
5.Náhradní dily, packy, řidítka, stupacky, plexi, desticky(ty se daji koupit v ramci zavodu)
6.Stojany, nahrivaky, náhradní kola, pneu
7.Naradi(radsi vic nez min), křesílka, power tape, stahovaci pasky, prodluzovaky
8.Rychlovarnou konvici, televizi (pro sledování výsledků), napoje, hyg.potreby
9.Špunty do uší,pláštěnku-nepromok, foťák, kameru, peníze...
10. Ceduli s nápisem Box+číslo týmu, skútra 50ku, kolo ?...
K jídlu:
Mip>Když se jede CEC,tak jsou tam stánky s občerstvením mimo depo. Přímov depu v jednom z boxů je stánek kde závodníci dostanou jídlo...ostetní jen pití.
Myslím,že na CEC2 to bude podobný.
A dalsi rada od DanaMagny:
nikdy jsme nespali v boxech, neb tvrdim, ze dobre vyspali pilot je vic nez 20k navic v motoru a v boxu se opravdu nevyspis, tedy pokud clovek neni hluchy
K organizaci celkove:
Dawe02>...ze endurance zavod muze byt docela honicka a jakakoliv komplikace znamena velke problemy, kdyz pojedou jen dva lidi bez doprovodu.
Zda se mi to docela na miste tenhle fakt zminit, ja sam budu rad kdyz nam nekdo pomuze a my si budeme moci tech (za optimalniho stavu) 30 minut odpocnout, napit se a dojit na zachod...misto hlidani cilovky, jestli uz nahodou kolega nemava ze jede do boxu nebo dolevani benzinu, ci prezouvani v pripade promenliveho pocasi. Zejmena kdyz je otazka pronajmuti boxu stale otevrena.
Naposledy editováno 19.04.2009 11:05:17
1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2
No vídím že se to vše moc řeší
) Ve 2 lidech se to dá zvládnout ale je to mazec, ideál navíc jeden člověl který trošku rozumí moto. Co se týče věcí navíc, vezem sebou kromě rámu a motoru asi vše, navíc máme obě moto úplně stejné a to je výhoda.
Jedem si to užít a je mi jedno jestli dojedem uprostřed nebo poslední(budem mít nejstarší stroje v poli tak se aspon posmějem) hlaní je dojet bez kolize.Místo tlachání na webu raši řeště kondičku, já začal a super. Chodím na spining, vě většině hodin je v místnosti 9 ženských a já
)))))
A rychlíci at si ty pomalejší objedou, to se děje všude že jsou pomalí a rychlí, není důvod to dále řešit
Naposledy editováno 08.02.2009 16:16:39

Jedem si to užít a je mi jedno jestli dojedem uprostřed nebo poslední(budem mít nejstarší stroje v poli tak se aspon posmějem) hlaní je dojet bez kolize.Místo tlachání na webu raši řeště kondičku, já začal a super. Chodím na spining, vě většině hodin je v místnosti 9 ženských a já

A rychlíci at si ty pomalejší objedou, to se děje všude že jsou pomalí a rychlí, není důvod to dále řešit
Naposledy editováno 08.02.2009 16:16:39
evolutione>Chodím hrát floorbal, kde jsme jen 2 holky a zbytek kluci, takže žádný lážo plážo to není. A samo nějaké to domácí posilování...Dnes mám splněno a tak můžu tlachat na webu.
A proč se to tu začalo tolik řešit? Byly jsme podrobeny dotazům, zda nebereme závod příliš na lehkou váhu a protože docela obecně platí, že kdo není připraven, bude překvapen.
Třeba zrovna ty máš jasno, ale kdyby tu byl někdo, kdo potřebuje nějakou radu. Tak i proto.
Naposledy editováno 08.02.2009 16:37:18
A proč se to tu začalo tolik řešit? Byly jsme podrobeny dotazům, zda nebereme závod příliš na lehkou váhu a protože docela obecně platí, že kdo není připraven, bude překvapen.

Třeba zrovna ty máš jasno, ale kdyby tu byl někdo, kdo potřebuje nějakou radu. Tak i proto.

Naposledy editováno 08.02.2009 16:37:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.