1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
Já vím o dvou motorech:
- 477 s posilube. Provozovaný naposledy v roce 1990.
Demontovaný a pravděpodobně funkční.
- 476 klasika. Koupený cca v roce 1985 a nikdy
nenamontovaný. Měl přijít do stopětadvácy ale ta
byla dřív prodaná.
Asi bych dokázal vyjednat levně jeden z těchto motorů
ve vlastnictví mého strejdy. Potřebuji ale naléhavě zadat
repasi ČZ 175/477 ze stavu rozsypu do stavu "připraveno na technickou".
Repase může stát peníze. Technická musí být legální.
Jindra.
Naposledy editováno 04.02.2009 13:50:50
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má motor na 175/477 nebo 487
Strejda posilube nikdy nechtěl. Máš nějaký nápad jak legalizovat motor 125/476 do rámu a papírů 175/477?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
já mám na tom svým strašně mizerný kartery, a tak až tenhle uhoním, tak bych ho chtěl uložit jako sichr a připravit si motor do pěknejch..
podmínkou je zravej karter pravej, tj, bez proražený přepážky, držáky spojkovýho mechanismu v pořádku, snesu ulomenej ten nejspodnější, když přimhouřim očičko, pak samozřejmě levý víko pro posilube, kliku s unašečem na čerpadlo, a ideálně přítomnost čerpadla, převodovka aby byla trochu rozumná...
pokud to bude pěknej motor, ideálně provozuschopný, jsem za něj ochoten adekvátně dobře zaplatit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 9 | Včera v 19:51 TomasNBK |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |