Na RES a na ON dojedu stejnou vzdálenost na plnou nádrž a pokud mi v poloze ON dojde benzín, při přepnutí na RES bezezměny tlačím dál..
Tedy problém asi bude v kohoutu a nebo v tech.řešení rezervy, ale protože se v tom vůbec nevyznám, poradte mi prosím co s tím nebo jak zjistit pravou vadu? Zda vyměnit kohout a nebo, jak mi už pár lidí říkalo, že je tam trubička která určije hladinu pro ON a ta se někdy urazí tankovací pistolí a že jí tam stačí vrazit zpět..
Díkec za radu
PS: na netu jsem ani nikde nenašel kohout k nákupu, tak jestli by někdo věděl kolik taková hračka stojí, dík
1 reakcí na tento příspěvek Problém s rezervou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s rezervou
krf>Cepik> ucpana ovzdušnovaxci dira nádrže a dela se ti tam podtlak a pak to neteče... skus pak otevrit nadrz
Ano to je pravda, měl jsem ucpanou odvzdušňovací dírku a taky jedu jedu a za chvíli zdechla.Otevřu víčko a zas jedu, doma vyčištěno a vše v pořádku A v kombinaci s palivovým filtrem hotová vražda, ten mi nepropouštěl vůbec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |