Neni žárovka jako žárovka .Chlapi s těma žarovkama opatrně, nekvalitni žarovka vám múže pošdkodit světlomet
a to za to nestoji.Znám Dva zpúsoby ,jednak se při sviceni múže odpařovat povrchová úprava žarovky, ta vytvoři film který se přichytí na vnitřni stranu světlometu (zhoršeni svitivosti) nebo zahřatá žarovka poškodi objímku i celý reflektor.U starých moto byl poctivý kov s sklo
tam to motorkař neřešil, šlo to rozebrat a vyčistit a teplo taky nevadilo.Doporučuji kupovat značku osram,philips .Levné žarovky (supermarket,hobymarket)mnohdy méně svítí a výkazují nizkou životnost, mnohem nižší !!!.Jinak je usměvné
když v motorce z roku např... 2011 najdete žárovku s hystorickou objímkou Ba20d(S1,S2) která se používala již před rokem 1940 a dnes je doslova nebespečna (žalostně nízka svítivost ,vysoký přechodový odpor a technicky zastaralá objimka) .Azijaté si s tím hlavu nelámou hlavně vyrábět a prodávat . Pak si to evropan koupí a to je o živit ,když jedete v noci a ješte padne mlha tak nevidite nic . Nechápu proč to evropská směrnice vúbec povoluje to je hazard s životy motoristú.Je to podle hesla plnou parou vzad . Výrobci se začínaji k této zastaralé žárovce s touto zastaralou objímkou vracet protože se obějevila poptávka na trhu, a to je nutí znovu zvýsit výrobu výrobku který byl na ustupu pro svou zastaralost.Osobně jsem na veteranu před lety menil tuto žarovku za halogen (Px43t)a tet to budu muset řešit znovu
.
Naposledy editováno 15.05.2011 00:34:04