Téma: Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd
 
30.1.2009 v 05:35
Tak kluci, honem rychle sem nazory, jake mate zkusenosti?Vsechno me zajima a tesim se na reakce

Naposledy editováno 30.01.2009 05:37:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 16:02 | Nahoru | #1
Cormac> Je jasné že se tu budeš hádat do nekonečna ale povím ti moje důvody proč sem zvolil X-motos

Za prvé nějaká vražda japonská před smrtí nebo i klidně v dokonalem stavu za 20 000 pro mě nehrala žadnou roli, chtěl sem PITBIKA = mala motorečka na ktere se vyblbnu a pohraju si sní kdykoli kdekoli

Za druhé živím silničku a ta požere minimalně 30 000 za sezonu
proto sem ani nemohl chtít žádný normalní kros (stál by moc + provoz taky drahy)

Za třetí byl sem ochotný za tuto kravovinu dát max těch 20 000 takže sem to prostě zkusil a zatím si nestěžuju. Jistě že kvalitní pit za 60 000 by byl někde jinde ale takové prachy za to prostě nedám

Mě ta motka slouží dobře, občas něco tam vysoustružím a tamhle přivařím a zas jezdím. Je to motorka prostě dodělej doma a koho to baví a nemá nasráno v rukách tomu to slouží dobře. Když už neco kupuju tak je to otázka par korun. A když se to za rok vysere tak to hodím do popelnice a řeknu si stalo mě to jak jedna sezona na krosce

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 22:00 | Nahoru | #2
Everts72> Ok. Todle ti vůbec neberu. Stejný nápad jsem promýšlel před endurem taky. Po použití do sběru. Možná rok, dva třeba i tři to vydrží. V poměru kolik si na to najde člověk času oproti velké mašině. Třeba to stojí za to. Já bych jen pita za dvacet nesrovnával kvalitově se starou kroskou či endurem. To mě vadilo. Na pitovi za dvacet měníš pomalu všechno, to se ti na starý krosce či enduru nestane. A máš šanci to pořád prodat dál. A rozebírat, že si na to můžeš koupit lepší rám a motor, mi pak příjde bezpředmětné, kdo to udělá? Když si to za dvacet koupí celý? To by byl nesmysl, buď si přece rovnou poskládám pita z kvalitních dílů (ale pak se nemá cenu bavit o levném čínském šrotu.) Hodně lidí se ohání cenou a pak mluví o značkových dílech, kterýma nahradí ty ošizené (pomalu celá motorečka).
Jinak, když už člověk má na to, aby to po pár letech hodil do kontyšu, a přitom mele, jak si na to může koupit lepší motor atd, má podle mě i na to si přišetřit a pak se nemusí koukat po vraždě za dvacet, ale vybere si něco obstojnýho. Já to srovnávat s velkou nezačal a ani v tom nechci pokračovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist