globalmoto_kveten





Téma: Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd
 
30.1.2009 v 05:35
Tak kluci, honem rychle sem nazory, jake mate zkusenosti?Vsechno me zajima a tesim se na reakce


Naposledy editováno 30.01.2009 05:37:44

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #61
fhert> Stoletá motorka před smrtí, to už má nějakou cenu né?
Vyvařit nebou koupit rám a kyvku, to jsou samý drobnosti, né? Ale hlavně, když to pak na fotce vypadá leskle a dravě.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 14:50 | Nahoru | #62
Jenže na pita koupíš za 5-6 tisíc rám, co už vydrží v podstatě to co velká. Ty ceny jsou oproti velkým fakt srandovní. Celej motor koupíš pro orientaci za cca 10 000. Za 20 000 koupíš špičkovej závodní. A co koupíš na velkou za 20? Válec, píst na dvoutakta? Možná, že se vejddeš s ojnicí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 15:06 | Nahoru | #63
F.i.l.a.s> Pokračuj dál. Válec píst, ojnici a přidej spojku a kola a kvalitní řetězovku, tak si nekoupím nepojízdnou ojetou vraždu, je možný, že něco bude potřeba opravit, ale pak to tam máš a můžeš se na to spolehnou. A špičkovej závodní motor za 20 000? Co to je? Špičkovej závodní pit stojí 200 litrů, motor bude tak za 50 a překoňovanej, takže údržba žádná sranda, kvůli tomu, že to je menší to už pak není levnější. Za 20 možná koupíš lepší motor než byl v celý motorce, ale to už seš na dvojnásobku i s tou novou čínou dohromady, a rovnou kup kvalitní řetěz kola a tlumiče, možná by to chtělo naučit se počítat. Taky jsem četl v ČMN, o levnějších pitech, co obstojí v závodě, ale mám pocit, že to už bylo přes padesát? Ale je pravda, že jsem nereagoval přímo k tématu o pitech, pletu do toho čínskou "kvalitu."

Naposledy editováno 11.02.2009 15:06:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 16:02 | Nahoru | #64
Cormac> Je jasné že se tu budeš hádat do nekonečna ale povím ti moje důvody proč sem zvolil X-motos

Za prvé nějaká vražda japonská před smrtí nebo i klidně v dokonalem stavu za 20 000 pro mě nehrala žadnou roli, chtěl sem PITBIKA = mala motorečka na ktere se vyblbnu a pohraju si sní kdykoli kdekoli

Za druhé živím silničku a ta požere minimalně 30 000 za sezonu
proto sem ani nemohl chtít žádný normalní kros (stál by moc + provoz taky drahy)

Za třetí byl sem ochotný za tuto kravovinu dát max těch 20 000 takže sem to prostě zkusil a zatím si nestěžuju. Jistě že kvalitní pit za 60 000 by byl někde jinde ale takové prachy za to prostě nedám

Mě ta motka slouží dobře, občas něco tam vysoustružím a tamhle přivařím a zas jezdím. Je to motorka prostě dodělej doma a koho to baví a nemá nasráno v rukách tomu to slouží dobře. Když už neco kupuju tak je to otázka par korun. A když se to za rok vysere tak to hodím do popelnice a řeknu si stalo mě to jak jedna sezona na krosce

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 22:00 | Nahoru | #65
Everts72> Ok. Todle ti vůbec neberu. Stejný nápad jsem promýšlel před endurem taky. Po použití do sběru. Možná rok, dva třeba i tři to vydrží. V poměru kolik si na to najde člověk času oproti velké mašině. Třeba to stojí za to. Já bych jen pita za dvacet nesrovnával kvalitově se starou kroskou či endurem. To mě vadilo. Na pitovi za dvacet měníš pomalu všechno, to se ti na starý krosce či enduru nestane. A máš šanci to pořád prodat dál. A rozebírat, že si na to můžeš koupit lepší rám a motor, mi pak příjde bezpředmětné, kdo to udělá? Když si to za dvacet koupí celý? To by byl nesmysl, buď si přece rovnou poskládám pita z kvalitních dílů (ale pak se nemá cenu bavit o levném čínském šrotu.) Hodně lidí se ohání cenou a pak mluví o značkových dílech, kterýma nahradí ty ošizené (pomalu celá motorečka).
Jinak, když už člověk má na to, aby to po pár letech hodil do kontyšu, a přitom mele, jak si na to může koupit lepší motor atd, má podle mě i na to si přišetřit a pak se nemusí koukat po vraždě za dvacet, ale vybere si něco obstojnýho. Já to srovnávat s velkou nezačal a ani v tom nechci pokračovat.

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.2.2009 v 23:10 | Nahoru | #66
No, debata pěkná, jedni překrucují slova druhýho a naopak Každopádně čínský mrdky zaplňujou na našem trhu díru a každá společnost má svý cílový skupiny na jednotlivý okruhy produktů a evidentně i čínský jebky si u nás tu cílovku našly. S tim se prostě majitelé nečínskejch motorek budou muset smířit anebo zůstat v nenávisti vůči číně, pak ale myslim časem pohořeji, protože jim nic jinýho nikdo nenabídne, než čínu My, testující čínský jebky budem časem ve výhodě

2 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 00:35 | Nahoru | #67
chlumak: JJ, budete mít praxi ve vaření a výměně rámu, popřípadě kyvky, nepřekvapí vás, že po koupi je potřeba na motorce vyměnit všechna ložiska i s guferama a kapalinama, že občas je potřeba proříznout novej závit,protože ťaman ho při kompletaci strhnul, a že po každym pádu praskaj plasty... To je fakt-budete připravení

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 07:32 | Nahoru | #68
Carlos.> Joo, pane, Sybila by se usmála

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 15:07 | Nahoru | #69
Carlos.> Už sem spadnul mockrát, a na plastech ať hledám jak hledám, žádná prasklina. Nadruhou stranu, i japonce mužeš poškodit při pádu, nebo myslíš že sou nerozbitný? Ale no tak...

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 15:23 | Nahoru | #70

Grifindoor>Carlos.> Už sem spadnul mockrát, a na plastech ať hledám jak hledám, žádná prasklina. Nadruhou stranu, i japonce mužeš poškodit při pádu, nebo myslíš že sou nerozbitný? Ale no tak...


Ale chlumákovi z toho opadaly plasty, protože na pitbika byla moc velká zima

Naposledy editováno 12.02.2009 15:23:36

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 21:37 | Nahoru | #71
Cormac: Fotky mě moc nezajímaj a nikdy jsem na to nekoukal jak motorka vypadá. Chtěl jsem jen říct, že když máš pita s číny je to dobrá alternativa k silnici za málo peněz. Nějakej motokros jsem měl a nějakej závod jsem odjel. Tak ceny znám neboj. Myslel jsem tim, že když přestavíš čínu aby jsi nemusel právě pořád vařit a podobně tak tě to vyjde cca pořizovačka + 6 tis. A dá se na tom jet i pitovej srandamač to je celé. A jezdit jen po louce mě neba. Jestli znáš ceny tak víš sám, že na 125 japonce vcelku jedno jakej, je píst 2,500, nikasil 2000, ojnice ložiska a vyvážení 2000. Tak jsi na fajn sumě. A když jsi poctivej tak A píst jedeš třikrát to samé B a C. Vše po deseti motohodinách. Tak jsem prostě jen chtěl naznačit, že je to hoby závodění za vcelku přijatelnej peníz.

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.2.2009 v 21:40 | Nahoru | #72
Jinak pravda, čínská kvalita nic moc, ale to víme všichni.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

13.2.2009 v 07:36 | Nahoru | #73
ChlumakFZS600: jak chodí ta 37 co máš?

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

13.2.2009 v 09:26 | Nahoru | #74

Grifindoor>ChlumakFZS600: jak chodí ta 37 co máš?


No, čoveče, když sem napíšu, že jezdí jak má a k tomu popravdě co na ní je špatnýho a co sem udělal za úpravy aby sloužila, tak se toho zase někdo chytne a překroutí to, tak radši do PM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

18.2.2009 v 23:28 | Nahoru | #75
Grifindoor> Dik za rady, davas vule na ventilech jakou 0,1 S a 0,15 V?Nebo 0,1/0,1?Vsude se ty udaje lisej, to je bes.A taky jsou tam naka znameni pro nalezeni presne horni uvrate?Dik chlape

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 09:08 | Nahoru | #76
blueeffect> No mě se zdálo že mi ventily trochu klepou tak sem na ně mrknul a narval sem tam sotva 0.05takže sem to nechal tak. Někdo už tu někde i psal že na těch Hondách Monkey (podle ktereho to činani okopčili) mají mít ty vule taky těch 0.05 na obou

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 09:21 | Nahoru | #77
Já mám mít vůle na obou taky 0,05mm.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 10:03 | Nahoru | #78
Já bych doporučil tohle pitbike ,vsechny dily k dostani za dobry penize a od zkoušeny pitbiky co něco vydrží.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 10:52 | Nahoru | #79
Everts72> ventilové vůle na typu xb33 sací 0,05 výfuk 0,05 typ xb35 sací 0,1 výfuk 0,1, tak tohle by to melo byt, dikec za reakci

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 11:00 | Nahoru | #80
BUX> Me pobavilo v tom tvem odkazu popis stroje

Tlumiče přední: kopie marzochi
Tlumič zadní: kopie ohlins
Laděný výfuk kopie ACRAPOVIČ

Z by mohli dodat jen : ,,zmensena kopie KTM,,...z ciny:)

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 14:39 | Nahoru | #81
blueeffect> Prodejce mi řek 0,1 oba, teď tam mam 0,1 sání a 0,15 výfuk a cvaká to, tk zkusim dát menší. Ale vždycky lepší větší vůle než menší.. Jinak zavřenej ventil poznáš, když koukáš na vačku a vahadla, když dou do střihu vahadla.

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

19.2.2009 v 17:39 | Nahoru | #82
mě manuál taky píše u obou 0,1 ale ten výfuk sem udělal zhruba na 0.12 takovej kompromis

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

24.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #83
Co mam delat kdyz mi nejde do otacek? Zkousel jsem karbec, ventily, vzduchac. Co s tim mam delat

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

26.2.2009 v 09:35 | Nahoru | #84
ja mam dirtbike 200ccm a jsem snim naprosto spokojený stal me 25litru ale stoji to zato da se na nem skakat i jezdit po terenu

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

26.2.2009 v 09:52 | Nahoru | #85
premýslel nekdo z vas jezdit na pitbike zavody

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

27.2.2009 v 00:49 | Nahoru | #86
Luke31: Většina pitbikovejch závodů je omezena na obsah max. do 180ccm a vel. kol max 14 palců předek a 12 palců zadek.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

4.3.2009 v 12:16 | Nahoru | #87
F.i.l.a.s> ja vym mam jeste jednoho a ma zadek 12 palců a je to 160ccm pitmaxx uz jsem byb se podivat na zavodech a jezdim casto trenovat na motokrosové tratě

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

11.6.2009 v 21:47 | Nahoru | #88
Jen jsem se chtel zeptat zkusenejsich jaky je rozdil mezi X moto cbf 125ccm 17' - 14'a
X moto 33A 17' 14', hledal jsem ale rozdil nemuzu najit...dik za odpovedi...

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

12.6.2009 v 23:48 | Nahoru | #89
nikibor> Na to označení se moc nespolehej, činani to tam masti jak se dá a češi pišou u označení taky co se dá. Když pita tak X motos a 140 ccm (poznaš tak že ma oil chladič) a pak zaleží jestli chceš maleho (kola 14/12 to je 36 ka (CRF36 vetšinou) nebo většiho, ktery je tak akorat do ruky ale na pit zavody nemuže protože ma vetši kola 17/14 (většinou XB33 nebo CRF33B (A sou myslím dvacky))

Jinak abych upřesnil tvuj dotaz tak CBF 33A sou 125 a CBF33B sou 140ccm s oil chladičem (aspon myslím, sem ožraly a v činskem značení se čert vyzná)

Naposledy editováno 12.06.2009 23:57:29

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

13.6.2009 v 12:01 | Nahoru | #90
tlumiče mazochi nebo tak nějak to tam píšou. Sou to stejně jen pera v trubce. Jsem odpůrce tehle náhražek motorek ale musim uznat že sem na tom ve středu popojížděl a je prostě jen na jeden účel-dělat s tim píčo..ny. Na to je bomba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist