Rossic@> čest kolego, pěknej kousek, i ta kočka
Já mam na svym pitu zalepenou jen převlečnou matici na krku řízení. Občas se povolí akorát matice na hornim držáku motoru, jinak nic. A pak akorát sem tam zkontrolovat dotažení osy předního kola a šrouby, co drží rozetu. Pár šroubů a matic mám povyměněnejch, viz muj deník. Dobrá vychytávka je magnetickej výpusťák, kterej zachytí kovovej bordel a motor pak dýl vydrží. Já mam ve svym motoru sice i klasickej olejovej filtr, ale i tak tam při výměně oleje vždycky nějakej bordel je. Určitě nezapomínej na základní údržbu, jako je výměna oleje a seřízení ventilů. Já to dělám co 15 mth nebo co 15 projetejch litrů šnapsu. Pokud jezdíš vyloženě jen mx trať imrvére pod plnym, tk bych měnil co 10mth. Jinak mrkni na muj deník k oboum pitum, tam se toho spoustu dovíš. Kdyžtak se kdykoli zeptej, rád poradim