paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:52 | Nahoru | #1

galOs píše: jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?


Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 19:24 | Nahoru | #2

Kovboy píše: Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....



Jéje tak to mám asi taky mylné info.. Do teď jsem měl za to, že když se jehla pohybuje zároveň se šoupátkem tak se tím pádem zvětšuje, nebo zmenšuje průřez trysky,což má vliv na průtok paliva..

Tudíž vliv na poměr bohatosti směsi.

Jestli se mýlim, tak mě opravte.Rád se poučím od zkušenějších. . To, že když dám jinak jehlu se to bude při akceleraci chovat jinak (jak píšeš) to bych si právě vysvětli tím, že se změní bohatost,nebo ne?

Jinak se zbytkem souhlasím..

Naposledy editováno 01.11.2011 19:26:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist