paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2011 v 13:35 | Nahoru | #1

Vito_Corleone píše: GRASSEL: Jasně, že gumy odcházej na každý, tady sem chtěl jen upozornit dotyčnýho, jesli ví do čeho jde. Ono s prázdnou kapsou se blbě jezdí.. Ale jak řikám, to je každýho boj. Ale jak znám některý ty mladý kluky z okolí, co maj tyhle jetý 2t dvacky, tk furt jenom generálkujou a šetřej na benzín, nebo nejezděj, že nemaj na benzín.. To bych raděj jezdil na slabší motorce, která mi sežere 1 litr za odpoledne a místo čumění do nádrže raděj jezdim



No tak víš jak, spousta mladejch kluků koupí páč jsou nadšený a kolikrát tomu ani nerozuměj takže koupěj něco špatnýho a je to. Další věc je ta že jich je hodně ještě na škole takže jakákoliv motorka je pro ně špatně únosná páč nemaj žádnej plat, kouřej, honěj buchty, chlastaj páč je to hustý a no dyť víš
2T 125 je stejně výkoná jak 4T 250, sice to jede jen ve vrchu ale zážitek z jízdy je fakt super u těch 2T a sice u 2T se dělaj intervaly třeba trochu častěji ale když vidíš ty směšný položky, jednoduchost atd. tak je to všechno sranda, 4T je prostě složitější motor, dotahuješ rozvoďák každou chvilku když to dostává čočku, položky jsou oproti 2T někde úplně jinde a když bych byl kluk na škole a měl dvoutakta tak sice nebudu jezdit třeba měsíc než budu mít na servis ale u 4T bych nejezdil rok než bych našetřil a jelikož bych to stejně nenašetřil tak bych to prodal. Jinej příběh je ten když ti to dotujou rodiče....
Ale o tomhle příběhu já moc nevím

Naposledy editováno 15.10.2011 13:38:02

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.10.2011 v 11:56 | Nahoru | #2

GRASSEL píše: No tak víš jak, spousta mladejch kluků koupí páč jsou nadšený a kolikrát tomu ani nerozuměj takže koupěj něco špatnýho a je to. Další věc je ta že jich je hodně ještě na škole takže jakákoliv motorka je pro ně špatně únosná páč nemaj žádnej plat, kouřej, honěj buchty, chlastaj páč je to hustý a no dyť víš
2T 125 je stejně výkoná jak 4T 250, sice to jede jen ve vrchu ale zážitek z jízdy je fakt super u těch 2T a sice u 2T se dělaj intervaly třeba trochu častěji ale když vidíš ty směšný položky, jednoduchost atd. tak je to všechno sranda, 4T je prostě složitější motor, dotahuješ rozvoďák každou chvilku když to dostává čočku, položky jsou oproti 2T někde úplně jinde a když bych byl kluk na škole a měl dvoutakta tak sice nebudu jezdit třeba měsíc než budu mít na servis ale u 4T bych nejezdil rok než bych našetřil a jelikož bych to stejně nenašetřil tak bych to prodal. Jinej příběh je ten když ti to dotujou rodiče....
Ale o tomhle příběhu já moc nevím


Právě, ten ostrej 4t ten by vyšel na údržbě ještě dráž. Cenově nejvýhodnější offroad ježdění je čína. Druhá alternativa o něco dražší, je nějaký civilní durko jako xt 250, dr350, xl 250, dt 125r atd. Tk já chlastám, hulim a honim buchty furt, proto mam dirta, páč mi na nic jinýho nezbejváJeště investice do baráku a prachy se rozkutálej... Jo novej motor je 160cc, ten původní je 140cc a vubec nic mu neni, teď odpočívá v krabici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist