paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

13.3.2010 v 22:24 | Nahoru | #10411
CannibalCorpse> zkus se nekdy projet na 250 2t kterej ma 60koni to uvidis teprve peklo, skoro kazdy kvalt a po zadnim

13.3.2010 v 22:30 | Nahoru | #10412
hanys888> dobrý monstrum .. já mám fakt respekt z tech 14 koní

13.3.2010 v 22:52 | Nahoru | #10413
CannibalCorpse> to te za chvilku omrzi

14.3.2010 v 08:09 | Nahoru | #10414
tvl u vás je všechno bez sněhu?? tady sněží pořád nafoukaný zavěje maj zas původní metr je to na posrání....
[URL=

14.3.2010 v 10:23 | Nahoru | #10415
Leon50> u nas je tak max. snih nekde v zavějich ale zato tu je same bahno

14.3.2010 v 10:25 | Nahoru | #10416
Tady je trosku mokro a snih jen zbyly odhrnutý hromady

14.3.2010 v 10:44 | Nahoru | #10417
tady sněží do toho prší fouká no prostě úžas...ale stejně mám zatím dotrhaný ty dráty...už sem to dal na spravení tak uvidím kdy to bude

14.3.2010 v 12:27 | Nahoru | #10418
myslel jsem že už to bylo vše no pak zhruba za měsíc jedu s kamarádama na trat´ jezdíme skáču si tak a pak skočím dopadnu a najednou jak když místo centrálu tam mám tyč a nák se mi kouří od motoru.Tak jsme zastavil motor celej zeblitej od oleje tak jsem to chcím a v prvním momentě jsme si myslel že mi prask snad motor že to bylo celý zeblitý tak čumím a on prasknul centrál tak jsem byl nasranej a jezdil jsem s prasklím centrálem.Ale to byla hrůza jak kočárek tak jsem se na to vysral dojel domu autem a koupil new zadní centrálů za 5000kč no příde mi a namontuju celej natěšenej že pojedu jezdit a ten centrál nepracoval tak jak měl tak volám dodavateli že si myslím že je prázdnej a on néé to nemůže býtm ožný hm pěkně kecal zmrd centrál byl práznej tak jsem ho ještě musel nechat naplnit olejem a dusíkem tak že mě centrál vyšel na 6100kč no tak jsem myslel že už to bude v pořádku jo bylo to. Blížil se den dé kdý jsme měl jezdit závody amatérský číny.moto připravuju vše aby to jelo moto jelo.Tréning obstála dobře dával jsme mu za uši pořádně skákal dobrý.Tréning skončil tak jsem zajel do depa koukám jak už závoděj na ostro 4kolky a pak dojde řada na mě tak už jsem závodil ze 4 dojel jen jeden do cíle kámošovi se zlomila nakopávačka u X-motos XB 35 před závodem když to chtěl nakopnout tak jsem ho strčil pohoda jel a v zatáčce to položil jak to tam bylo od 4 kolek naházený bahno tak to položil a měl konečnou protože mu chcípla pak další závodník si dal 2x na hubu a skončil že ho bolela noha .Tak jsem tam zbyl já jezil byl jsem první měl jsem náskok o půlku kola a už mi odmávali poslední kolo a najednou se mi rozmrdal náboj na zadním kole tak pro mě závod skončil a ten co byl zamnou byl první díky otmu kolu tak jsem koupil new kolo celý zadní za 3500kč a zatím to jezdí dál

14.3.2010 v 14:10 | Nahoru | #10419

CannibalCorpse>Alex_de_Large> Hehe nezrakvil .. ikdyž chvilakma málem .. ale šlape suprově je to drak .. Jen mám trosku problem stim jak byla zima tak sem to dicky musel nechat celkem dlouho na sitič aby se pak udržel motor .. co mam delat s otackama a tak aby to bylo v cajku nebo to bylo ciste tou zimou a taky tim jak je to nový a nezabehly poradne jeste ?

Tyhle motory všeobecně potřebujou delší čas na ohřátí. Nejlepší je nastartovat, na půl sytiče minutku na místě bublat, pak stáhnout sytič a na lehkej plyn vyrazit. V zimě se ohřívá ještě dýl a mužeš ujet i 5km než bude dostatečně rozpálenej, abys moh sázet plnej kotel. Volnoběh si jinak šteluješ u horkýho motoru šroubkem na karburátoru, na zimu ho vždycky trochu zvedám. Máš nějaký fota z ježdění? Kolik už máš natočeno motohodin?

14.3.2010 v 14:18 | Nahoru | #10420
Kaprik20> Ten Mikilon je asi peknej bazmek co? Měl si to reklamovat minimálně ten motor.

14.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #10421
Je to krám no to jsem se pokoušel ale ten dodavatel z těch Jižních Čech SUDSLAVIC mě hezkyp odělával je to zmetek to když jsme měl XB tak se mi vysral válec díky mě že jsem nenamazal vzduch. filtr tím olejem a dostal se mi prach do válce a vydřel drážky v něm a papala olej a uznali m ito a měl jsem new píst a válec ale za to u mikilona mi nic neuznal krlipl

[img]

14.3.2010 v 15:03 | Nahoru | #10422
náboj

14.3.2010 v 15:06 | Nahoru | #10423
tak hold foto náboje uvidíte na mím profilu jak se rozthnul zabírá víc MB

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.3.2010 v 15:08 | Nahoru | #10424
hanys888- neblázni 250 ve 2t 60 koní z ní děláš 500 ve 2t

14.3.2010 v 15:43 | Nahoru | #10425

Kaprik20>hanys888- neblázni 250 ve 2t 60 koní z ní děláš 500 ve 2t

2502T má bezproblemu 58 koní

14.3.2010 v 16:04 | Nahoru | #10426
Kaprik20> cr500 dosahuje skoro 75koni takze celkem rozdil, jinak nevim kde si na to prisel bezne maji necelych 60 koni a s tim co jsi napsal nesouhlasim, xmotos je takovy stred, ja zase reknu ze nejlepsi je AGB, se podivej an ten tvuj mikilon to delaj xmotos aspon vydis co je to za smejda

Naposledy editováno 14.03.2010 16:05:56

14.3.2010 v 16:10 | Nahoru | #10427
Kaprik20> To si měl zůstat u X-mota co?

14.3.2010 v 16:14 | Nahoru | #10428
250 2T měli v motoGP kolem 110 koní a 500 2T zas kolem 190 koní

14.3.2010 v 16:25 | Nahoru | #10429

Kaprik20>Tak jsi to tu pročítám hezky a hodně je tady toho napsaný a prostě řeknu svímy slovy: Když chceš čínu tak kup X-moto ta je ze všech značek činskejch nejkvalitnější mám s ní dobrý zkušenosti měl jsem X-moto XB 31 250ccm motor OHV a říkám až na pár neduh který se vyřešili to byla bezproblémová moto sice ten podvozek byl děsnej kord přední tlumiče moc měkký a nevracely se ale jinak vše drželo až na zadní uchycení rozety který mi trhalo ty šrouby 4 tak jsem vyvrtal věčí díry jak do rozety tak do náboje na 12 šrouby ocelový 8.8 a byl klid už jen jezdit.Jo řidítka činský šli hned pryč a šli tam normál koupený z motoinzerce z hrazdou a byl jsem spokojenej.skoky pobírala v pořádku žádný praskliny na rámu a už vůbec nebylo to že praskaly náboje atd to neexistovalo byl jsem s ní spokojenej.Byla to ideální motorka na blbnutí po polích loukách lesích.no tak tu jsme prodal a koupil MIKILONA.Mikilon to je dábelská motorka fak hrůza sice podvozek už má lepší to musím uznat výkon taky ale nehorázně se to sere. Mám to od léta 2009 a na podzim se mi vysral motor.Praskl mi na spojkovím koši jeden ten zobáček o který se opíraj lamely a ná kse dostal do převodovky tam jí vymlátil a taky poškodil klikovou skřín.Tak jsem musel koupit novej motor za 10 000 kč tak to byla pohoda

Když chceš čínu,tak jedině PitsterPro nebo PITPRO!!!Pitmaxx je taky možnost,ale PitsterPro nejlepší

14.3.2010 v 16:54 | Nahoru | #10430

14.3.2010 v 17:11 | Nahoru | #10431

hanys888>řÝzek> tech znacek je vice, vcechny pity na ooracing jsou kvalitni, se muzes podivat...

OOR jo od tich si pita kup..značek je víc,říkám ty nejlepší..Pity už jezdím dlouho,vím co je dobrý a co ne(kdyby někdo chtěl poradit s výběrem pita,neni problem).Pro mě je NEJ PitsterPro,mam ten novej model za 50 000,- s AirBoxem a přepákováním,a ted' už i nějaký upravy-snížená hlava,velký kanály,lepší vidlice,lepší zapalko,vyztuženej uchyt zadního tlumiče atd..Je to hodně našlapaný,jede to o trochu víc jak velká 125cc(kdyby někdo dal dobrou cenu tak bych ho možná prodal,ale musel by to bejt dobrá nabídka)

14.3.2010 v 18:11 | Nahoru | #10432
já myslel ale z velkých čín 250ccm je nejlepší X-motos jo a mikilon není od X-motos mikilon je samostatná značka to co píšou na tipmoto.com nebo na motoinzerci to jen dávcvaj pod to protože tam není ve výběru značka mikilon jinak x- motos a mikilon jsou prostě odlišný značky a x-motos je mnohem kvalitnější jo a CR 500 má v základu 48 kw tak má 66 koní

14.3.2010 v 18:34 | Nahoru | #10433
řÝzek> Jaký máš zkušenosti s OOR?

14.3.2010 v 18:47 | Nahoru | #10434
Kaprik20> a co treba tu chytraku. Proste mikilon vyrabi xmoto

14.3.2010 v 18:53 | Nahoru | #10435

hanys888>Kaprik20> a co treba tu chytraku. Proste mikilon vyrabi xmoto

Ty se pořád tady snažíš dělat chytrýho a přitom toho moc nevíš.Mikilon je značka,a nevyrábí ho X-moto!

14.3.2010 v 19:04 | Nahoru | #10436
řÝzek> Asi hovno

14.3.2010 v 19:19 | Nahoru | #10437

hanys888>řÝzek> Asi hovno

Hádat se s tebou nehodlám,vím jak to je.

14.3.2010 v 19:21 | Nahoru | #10438
řÝzek> Myslis ze ja chci ?

14.3.2010 v 19:23 | Nahoru | #10439
Přesně řízek mikilon a x-motos jsou 2 odlišný značky vždyt´ jsem to tu už psal že lidi to dávaj pod X-moto protože tam na motoinzerci a tipmotu není značka mikilon tak to dávaj pod x-moto já jsem to tam dal taky jako pod x-moto protože ty inzerce tam nemaj prostě v značkách přidanou značku mikilon už to chápeš hanys888

14.3.2010 v 21:09 | Nahoru | #10440
Hle kdoví, jak je to vubec propojený všechno ten čínskej pelech. Já bych bral vždycky raděj ale X-motos než Mikilona, příde mi prostě důvěryhodnější. Jinak nejlepší čínská 250 crosska je asi Shineray, ta už má i 4ventilovou hlavu. V ČR se ale asi neprodává myslim.