Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
madmax2007m píše: Dobry den.Potreboval bych poradit jak odstranit omezovac otacek na XB 33 250 rv 2012.Diky za rady.
Nevim, jesli to má nějakej omezovač, možná jo, ale v tom problém určitě nebude. Buď to budou ty ventily nebo špatně nastavenej karbec. Ventily si už dělal? A co karbec? Zkoušel si zvednout jehlu? Nejezdíš se zaplym sytičem? Dotejká ti dobře benál?
Po té jsem si všiml že mi na druhé straně pneumatiky dře o vodítko řetězu tak jsme tam dali klacek doojel jsem dom a potom jsme vyrobili tohle:
Matky jsou koupené a doupravené na soustruhu
Btw. soustružení nám trvalo asi 5 hodin
Horší kvalita fotek...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
http://www.ooracing.cz/protaper-riditka-22mm-p-576.html?zenid=e8e40e166a219b9ded391b8f689fa759
tady jsou vyšší, obyč hliník, levnější. Ale bacha, jesli to neni padělek. Na tom epitbike sem objednal gripy od Protaper a byl to padělek jak vyšitej, uplně se rozpadaly Ale taky sem tam bral CNC rychlopal a ten je super, levnej a super kvalitka
http://www.epitbike.cz/riditka/972-riditka-s-hrazdou-protaper.html
Ale jinak, když prolezeš trochu net, tak najdeš i dost řidítek od jinejch značek
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs. píše: SuperSic58> U předního to poznáš, že je povolené, ale u zadního moc ne až potom jsem si říkal že jedu nějak ze šikma
Je možný, že si zapomněl dotáhnout osu po šponování řetězu, mě už se to taky stalo Prakticky šponuju před každou jízdou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
madmax2007m píše: Tak jsem vymenil original CDI za Italsky CDI od Casoli a je to o poznani lepsi uz pekne tahne a pri dosazeni urcitych otacek uz nevynechava a nestrili z vyfuku.Asi by ani neskodilo podivat se na ty ventili.Poradi nekdo jak na to a nejake miry na sestelovani by se mi taky hodili.Predem dekuji Martin.
Tk tos měl nějaký shitový CDI, tk hlavně, že už to šlape. Hle ty ventily jsou jednoduchý, když víš, jak pracuje čtyřdobej ohc motor. Seřizuj za studena. Potřebuješ měrky. Vůle dej 0,15 na oba, tim nic nezkazíš.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
E: no je tak kus toho plastu odchlíply
Naposledy editováno 28.06.2014 17:27:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs. píše: FiffiQ> Aha takže to bez toho pojede jo? tak to jsem si docela oddechl...Jinak to vzniklo tím(nic jiného mě nenapadá až jsem přijel dom tak jsem si všiml...), že mi to udělal spadlý řetaz jak jsem jel v roklině minule se mi to stalo za vyjíždku 2x a tedka naposled a navíc předtím to bylo na jedičku teďka na trojku...
E: no je tak kus toho plastu odchlíply
Musíš ho mít pěkně našponovanej, nesmí bejt moc volnej. Třeba moje xb33 když propružim zadek, tak se mi řetěz ještě víc vyvěsí, u ostatních motorek, co sem kdy měl je to přesně naopak. takže v klidu bez zatížení mam průvěs tak 2cm na horní větvi. Jj, je tam snímač neutrálu(některý motory ho tam ale nemaj) a pod ním je řadící kulisa.