globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBF 125
29.1.2009 v 16:41
CBF 125

Znáte to? Víte o tom něco???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

22.3.2009 v 22:31 | Nahoru | #121

Honzuna>Hoši tak sem si jí měl možnost projet v Pardubický Hondě mamka tam měla testovací jízdu ... a řeknu vám pro 16ctiletýho pěkný svezení. A výkonovej rozdil proti CBR125 tam je v kratších převodech a nemožnosti to tolik točit, ale zase dostanete lepší pohodlí a nižší spotřebu. Ale celkově se mi to líbylo.



Napiš toho víc pro srovnání CBR125 X CBF125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

22.3.2009 v 23:09 | Nahoru | #122
Bibiiik> dle motorizace soudím běžně 90km/h 100občas a 120leda z kopce ...

(reakce na) CBF 125

23.3.2009 v 14:52 | Nahoru | #123

Generiq>Honzuna>
Napiš toho víc pro srovnání CBR125 X CBF125



Asi co jsem už napsal hodně kratká jednička , slabší přední brzda ale to bylo tím že ta motorka se zajížděla. Celkově to dost ovlivnilo hodne jsem to šetřil nebylo to moje a zajiždělo se to. Jet si na motorce s 00000km Jak jsem rikal celkově se mi to libilo bejt mi 16náct fakt bych se nemohl rozhodnout mezi CBRkem a tímdle ...

CBF 125

23.3.2009 v 18:12 | Nahoru | #124
Na motocyklu jsem na tom seděl a koukal na to a musím říct že to je větší než cbr i kola to má širší ale YBR 4 ever

(reakce na) CBF 125

25.3.2009 v 18:52 | Nahoru | #125
SiSpo> jj to je dobrý ;)

3 reakcí na tento příspěvek CBF 125

28.11.2009 v 21:12 | Nahoru | #126
hruza hruza. Ošizená motorka ze všech stran. Co ale chtit za 60 000.
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden

Naposledy editováno 28.11.2009 21:13:15

(reakce na) CBF 125

29.11.2009 v 09:01 | Nahoru | #127
azgum>

Co ale chtit za 60 000



Myslím, že sis tady odpověděl sám. Koupil by sis čínu třeba Yuki Sport za 45 nebo CBF za 60 ? Já bych si teda našetřil a koupil to druhý....

(reakce na) CBF 125

29.11.2009 v 10:30 | Nahoru | #128

azgum>hruza hruza. Ošizená motorka ze všech stran. Co ale chtit za 60 000.
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden


piču tomu rozumíš a jen kritizuješ

(reakce na) CBF 125

29.11.2009 v 17:03 | Nahoru | #129

azgum>hruza hruza. Ošizená motorka ze všech stran. Co ale chtit za 60 000.
Me na tom nejvic vadí tan buben vzadu, ja vim dnesni bubny uz brzdi velice dobře ale kotouč je kotouč, navic kotouc vypada mnohem líp. Dal mi na tom strašně vadí ty dva tlumice vzadu, to uz se dneska ani nedelá (jenom na CBF ) Vergl jeden


Řiká někdo s DRkem?

3 reakcí na tento příspěvek CBF 125

6.4.2010 v 16:30 | Nahoru | #130
Jo to to rika nekdo s DRkem, s DRkem ktere ma kotouce a centralni tlumic

Naposledy editováno 06.04.2010 16:30:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

6.4.2010 v 22:02 | Nahoru | #131

azgum>Jo to to rika nekdo s DRkem, s DRkem ktere ma kotouce a centralni tlumic



a taky nekdo kdo srovnava hrusky s jabkama.. DR je motorka pro mladase na blbnuti, a CBF jednoduchy, nenarocny, univerzalni a spolehlivy pracant (tim nechci rict ze by DR bylo nejak mega narocnejsi, nebo vyrazne nespolehlivejsi, ale troufam si tvrdit ze vzhledem ke koncepci CBF vydrzi slouzit o neco dyl a za o neco mensich nakladu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

6.4.2010 v 23:09 | Nahoru | #132
Cosmogagy> jj máš pravdu, však je to taky Honda

(reakce na) CBF 125

6.4.2010 v 23:36 | Nahoru | #133

azgum>Jo to to rika nekdo s DRkem, s DRkem ktere ma kotouce a centralni tlumic


Tak to seš fakt hárdkór drsnej, nemám ti začít vykat?
I tak máš respect +112% za kotouč na zadku a + 140% za centrální tlumič!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

6.4.2010 v 23:56 | Nahoru | #134

SiSpo>Cosmogagy> jj máš pravdu, však je to taky Honda



tak o to az tak nejde.. verim ze i Suza by takovou univerzalni "spotrebni" motorku dokazala taky bez problemu postavit.. ale v pripade DRxCBF se jedna o uplne odlisne stroje, a srovnavat to podle toho esli to ma kotouc a central nebo ne, je trosku irelevantni

(reakce na) CBF 125

7.4.2010 v 00:43 | Nahoru | #135
Cosmogagy> nejde no, jen menší vryp

BMW by mohlo taky udělat nějakou 125ccm ...

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

17.4.2010 v 14:18 | Nahoru | #136
Ja jenom rikam ze CBF se mi vubec vizuálne nelíbí. Kamos ho má a me se na tom líbí motor. Ale co se týče vzhledu, tak má odemně -10 bodů....
Mohli dat na to CBFko kotouče, to by už tu cenu nijak nezvedlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

17.4.2010 v 19:00 | Nahoru | #137

azgum>Ja jenom rikam ze CBF se mi vubec vizuálne nelíbí. Kamos ho má a me se na tom líbí motor. Ale co se týče vzhledu, tak má odemně -10 bodů....
Mohli dat na to CBFko kotouče, to by už tu cenu nijak nezvedlo.



Ohledně designu je to na každého uvážení, mně se to líbí, za ty prachy
A že to nemá vzádu kotouč je asi taky celkem jedno, protože kdy ji pořádně využiješ. Navíc si nemyslím, že by to brzdilo špatně

Prostě je to rozpočtová motorka a někde se šetřit musí

(reakce na) CBF 125

19.4.2010 v 17:17 | Nahoru | #138

Deagle>Ohledně designu je to na každého uvážení, mně se to líbí, za ty prachy
A že to nemá vzádu kotouč je asi taky celkem jedno, protože kdy ji pořádně využiješ. Navíc si nemyslím, že by to brzdilo špatně

Prostě je to rozpočtová motorka a někde se šetřit musí


jj téměř všechny dnešní 4T 125 jsou rozpočtovky

CBF 125

4.5.2010 v 08:55 | Nahoru | #139
Ahojky, znám, mám.
Pravda od 1.4., ale jsem nadmíru spokojen.
Záleží co od ní očekáváš, spotřeba něco málo přes 2 litry a jinak bez údržby.
Mám ji teda novou, abych byl přesný. Jezdím relativně často na Bruntál a silnější vítr (jako včera, předbouřkový) pocítíš, ale to asi na každé motce.

(reakce na) CBF 125

4.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #140

azgum>Jo to to rika nekdo s DRkem, s DRkem ktere ma kotouce a centralni tlumic

Je vidět, že jsi jen pozér, co se řídí jenom podle vzhledu.

A tady se mrkni na další jebku bez centrálu:



Naposledy editováno 04.05.2010 11:21:52

CBF 125

20.5.2010 v 20:36 | Nahoru | #141
Vidím že názory na Hondu CBF 125 jsou různé, tak bych přidal pár svých postřehů, třeba to někomu pomůže...Koupil jsem jí novou dceři jako první motorku (A1). Rozhodovali jsme se mezi YZF 125 a CBF 125, (Varadero, XT 125, Blata apod. neprošly kvůli výšce sedla). Dvoutakty typu RS jsem do městského provozu nepovolil. Vzhledem k tomu bydlíme v Praze tak 90% jízd je po městě ať se nám to líbí nebo ne, YZF vypadlo pro sportovní a vyšší posez a nemožnost dokoupení kufru. Myslím že pro začátečnici není vhodné vozit denně knížky na zádech a v případě pádu riskovat úraz páteře. Takže zpět k CBF. Motorku jsem zajížděl (1000km) sám a zde jsou moje dojmy: Na CBF je pohodlná uvolněná jezdecká pozice. Velká kola i podvozek perfektně poberou městské nerovnosti. Má slušnou světlou výšku a dá v pohodě polní cestu. Je perfektně ovladatelná a je až neskutečně jednoduché vodit jí v náklonu. Brzdy plní svůj účel celkem dobře ale když jedete ve dvou a je potřeba v městském provozu náhle přibrzdit je potřeba mít dostatečný odstup. Chápu ale že začátečníci nemusí hned letět přes řídítka. Motor je dostatečně pružný a jde plynule odspodu, reakce na plyn je díky vstřiku okamžitá, ve městě je dostatečně pružná i ve dvou tak do 80km/h. Samozřejmě
řadit, řadit a řadit. Motorku jsem také prohnal na Dubou ale to byl omyl, jízda mimo město není její silná stránka zde opravdu pouze z bodu A do bodu B. Pro mě zvláštní pocit najet do dlouhé táhlé zatáčky ze které vás nemá co vytáhnout. V těch pomalejších není problém se autům lepit na zadek, pak ale přijde rovinka a hra končí. Pak má taky tak nějak nepohodlné sedlo, po hodině jízdy už mě tlačí - horší než na mojí RSV. Sedlo pro spolujezdce i jeho posez O.K. Ještě si myslím že je vhodná tak pro jezdce 160-180 cm. Jako první motorku bych jí určitě doporučil. Je nezáludná a začátečníkovi toho dost odpustí. Při pohledu na její zpracování atd. bych se vsadil že při pravidelné údržbe a slušném zacházení bude šlapat víc než 10 let. Jinak spotřeba během zajíždění je 2,3 l/100km. Závěrem bych dodal že já měl v 16-ti Simsona a o takové motorce jako je CBF se mi mohlo jen zdát.

CBF 125

21.4.2011 v 21:29 | Nahoru | #142
když sem ju viděl na fotkach nic sem od ni nečekal, ale pak sem na nu podival naživo a zalibila se.. mam ji dva měsice jezdim skoro každy den a parada sem s ni spokojeny. jn škoda těch dvou tlumiču.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 12:35 | Nahoru | #143
generiq> ...8,3 kw?! to se to nedá nějak "otevřít"??

(reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 12:35 | Nahoru | #144
generiq> ...8,3 kw?! to se to nedá nějak "otevřít"??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 13:27 | Nahoru | #145
 

Martinxxiv píše: generiq> ...8,3 kw?! to se to nedá nějak "otevřít"??


Otevřít můžeš jen něco, co je zavřený, a to není případ této 4T dvácy. Ostatně než výkon (při maximálních otáčkách) je pro mne důležitější průběh krouticího momentu a zátah už docela odspoda.

A i kdyby šlo nějakým jednoduchým způsobem podstatně zvýšit výkon jejího motoru, neměl bych to srdce jí zkracovat životnost. Ta mašinka není určena pro závodění, ale vyniká jednoduchostí, přiměřenou robustností a spolehlivostí, velmi tichým motorem a nízkými provozními (a na značkový výrobek) i pořizovacími náklady.

V neposlední řadě je to pro mne i rekordman ve spotřebě paliva a dojezdu na nádrž (dojezd přes 903 km při spotřebě 1.57 l/100 km), a to i přes moji velikost a hmotnost.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 13:33 | Nahoru | #146

Dovi píše:  

Otevřít můžeš jen něco, co je zavřený, a to není případ této 4T dvácy. Ostatně než výkon (při maximálních otáčkách) je pro mne důležitější průběh krouticího momentu a zátah už docela odspoda.

A i kdyby šlo nějakým jednoduchým způsobem podstatně zvýšit výkon jejího motoru, neměl bych to srdce jí zkracovat životnost. Ta mašinka není určena pro závodění, ale vyniká jednoduchostí, přiměřenou robustností a spolehlivostí, velmi tichým motorem a nízkými provozními (a na značkový výrobek) i pořizovacími náklady.

V neposlední řadě je to pro mne i rekordman ve spotřebě paliva a dojezdu na nádrž (dojezd přes 903 km při spotřebě 1.57 l/100 km), a to i přes moji velikost a hmotnost.
 


to musí bejt nuda a opruz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 13:48 | Nahoru | #147

posmiros píše: to musí bejt nuda a opruz



Pro 16 letýho kluka (nemyslím tím přímo Tebe) asi ano...

Nemám ji ani na předvádění se, ani na závodění, ani na vyplavování adrenalinu do krve nebo na něco podobného.

Já už jsem jednak vybouřenej, jednak jezdím ještě druhou silnější a rychlejší motorku (se zhruba desetinásobným objemem), a tak je mi možná i proto u této malé, nenáročné, sympatické a velmi úsporné 4T dvácy úplně jedno, jestli má třeba maximálku 95, 110 nebo 125 km/h
 

Naposledy editováno 23.08.2011 13:50:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 14:29 | Nahoru | #148

Dovi píše: Pro 16 letýho kluka (nemyslím tím přímo Tebe) asi ano...

Nemám ji ani na předvádění se, ani na závodění, ani na vyplavování adrenalinu do krve nebo na něco podobného.

Já už jsem jednak vybouřenej, jednak jezdím ještě druhou silnější a rychlejší motorku (se zhruba desetinásobným objemem), a tak je mi možná i proto u této malé, nenáročné, sympatické a velmi úsporné 4T dvácy úplně jedno, jestli má třeba maximálku 95, 110 nebo 125 km/h
 


asi máš pravdu, my jsme ještě nevybouřený a ždímáme to co to dá

malý obsahy maj svý kouzlo (mám 2 veterány) ale i s tím jezdím furt na plnej

ale stejně i kdybych jezdil na pohodu tak si nedokážu představit tu spotřebu... to musel jezdit maximálně tak 60? Ale jako úspornej dopravní prostředek na přemístění se za co nejmíň to beru

(reakce na) CBF 125

23.8.2011 v 15:01 | Nahoru | #149
 

posmiros píše: asi máš pravdu, my jsme ještě nevybouřený a ždímáme to co to dá

malý obsahy maj svý kouzlo (mám 2 veterány) ale i s tím jezdím furt na plnej

ale stejně i kdybych jezdil na pohodu tak si nedokážu představit tu spotřebu... to musel jezdit maximálně tak 60? Ale jako úspornej dopravní prostředek na přemístění se za co nejmíň to beru



Přesně tak, píšu to tam v tom odkaze...

Já totiž nemám to srdce (ani potřebu) točit maloobjemovýho jednobucha co to jde, a tak jezdím na té Hondičce obecně spíš piánko (občas ale taky na chvíli vymetu pavouky, to se musí).

A zkusil jsem pro zajímavost i ten maximální dojezd v režimu jezdím "krutou střelbu" tak mezi 45 až 60 km/hod, kochačky po okreskách. A ve městě jedu s davem (těch 50-60 km/h).
Ta spotřeba se jim fakt povedla.
 

CBF 125

23.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #150
tuto motorku jsem si koupila na začátek na vyježdění, myslím si že je mnohem lepší si koupit funglovku za stejný prachy než jetou cbru... jízdní vlastnosti skvělý a za tu dobu co jí mám tak mě nezklamala... když se chce člověk vyjezdit a je student jako já kterej nemá na to aby živil nějakej sport tak je to ideální motorka sice nemůžu lítat jak o život ale od toho si myslím že jsou silnější mašiny... nezáleží jestli mám na 125 maximálku 110km/h nebo 120km/h osobně si myslím že líp sem si vybrat nemohla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 lukomil 30 19.4.2024 v 14:09 rg250
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 Wiwien 5 13.3.2024 v 10:43 fzr
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 Leee 1 20.12.2023 v 20:36 jardad
palivové cerpadlo Honda CBF 125 karavanista 2 6.10.2023 v 11:27 karavanista
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric


TOPlist