Chtěl bych ho doma demontovat a vyzkoušet, zda se v ohřáté vodě otevírá. Prosím o informace popřípadě o stručném postupu jak při této operaci postupovat
Hlavně se mně jedná o návrat termostatu do moto, zda se nemá nějak postupovat pro odvzdušnění okruhu,.... .
Jakou chladící kapalinu máte v moto?
Dík za jakékoliv informace k tématu
3 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F
[img]
- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor
je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič
Naposledy editováno 28.01.2009 17:49:27
Miiira>fajn ... ale i tak přikládám obrázek teploměru
[img]
- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor
je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič
v popsaných režimech mám ručičku nepatrně výš, tak o 1-2 mm, kromě červené, tu mám stejnou
na minulém H9 to bylo taky tak
1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F
chladič je taky zpočátku studený a zahřeje se, až když mi ručička visí na úrovni "c"
měl by to vzít z druhé strany = kdy se ohřeje chladič
když jsem to u prvního H9 konzultoval s jinýma klukama, měli to podobně
mám na H9 najeto cca 48 tisíc km
1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F
Zahřeje se,to je jasný,ale jak ? 40 - 50 stupňů není provozní teplota.
Podle mě by se ručička měla pohybovat lehce pod čerevnou čárou.
zbytek jak jsem popisoval nahoře
měl by začít tím, že se skočí projet 3-4 km zlehka, aby se motor zahřál, ale nebyl důvod k otevření termostatu, a pak sáhnul na chladič. když bude teplý, propouští, když bude studený, má to samé, co mé dva hornety a dalších pár hornetů lidí, se kterými jsem o tom kecal (v normálním provozu ručička mezi žlutou a zelenou čárou dle jeho malůvky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna termostatu v CB 900F
Miiira>fajn ... ale i tak přikládám obrázek teploměru
[img]
- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor
je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič
Tak co muzu rict tak ja to mam asi taky stejne.. nebo spis jak pise Mariano o cca 1-2mm vys nez tvoje carky...
- pro ukázku přikládám foto a těm co jsou na tom s teplotami stejně jak bylo výše popsáno doporučuji, aby se na termostat taky podívali
[img] všem ... hlavně Camča_v - neb ten jediný měl pravdu
Naposledy editováno 11.03.2009 21:09:34
1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F
Naposledy editováno 07.04.2009 22:34:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |