globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna termostatu v CB 900F
26.1.2009 v 23:00
ahoj lidi, mám v CB9 pravděpodobně zaseknutý termostat (naštěstí v otevřené poloze).
Chtěl bych ho doma demontovat a vyzkoušet, zda se v ohřáté vodě otevírá. Prosím o informace popřípadě o stručném postupu jak při této operaci postupovat
Hlavně se mně jedná o návrat termostatu do moto, zda se nemá nějak postupovat pro odvzdušnění okruhu,.... .
Jakou chladící kapalinu máte v moto?

Dík za jakékoliv informace k tématu

Výměna termostatu v CB 900F

26.1.2009 v 23:49 | Nahoru | #1
myslím že to bude stejný jak cb6 hornetu, už se to tu řešilo. termostat není úplně uzavřený, je v něm dírka kama protíká CHK.neřeš to.

Výměna termostatu v CB 900F

27.1.2009 v 00:42 | Nahoru | #2
jestli se ti v normálním provozu drží ručička teploměru na spodku "stupnice", je to normální

v zácpě vyjede lehce nad polovinu a sepne ventilátor

Výměna termostatu v CB 900F

27.1.2009 v 11:42 | Nahoru | #3
S termostatem nepomůžu, ale na chladící kapalinu jsem se dotazoval cca před měsícem na Honda Jarov a zdělili mi, že oni dávají originál Honda 166,- za litr

3 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F

27.1.2009 v 22:22 | Nahoru | #4
fajn ... ale i tak přikládám obrázek teploměru

[img]

- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor

je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič

Naposledy editováno 28.01.2009 17:49:27

Výměna termostatu v CB 900F

28.1.2009 v 17:50 | Nahoru | #5
no tak .. to nikdo nemáte horneta??

(reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 12:22 | Nahoru | #6

Miiira>fajn ... ale i tak přikládám obrázek teploměru

[img]

- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor

je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič



v popsaných režimech mám ručičku nepatrně výš, tak o 1-2 mm, kromě červené, tu mám stejnou

na minulém H9 to bylo taky tak

1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 13:22 | Nahoru | #7
Tak to je furt votevřenej - provozní teplota je to střední pásmo.Jezdíš se studeným motorem,což není úplně vono.

(reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #8
Camča_v> není otevřený, během pár km ručička vyskočí na ten spodek a tam drží (dokud se nedostaneš do zácpy)
chladič je taky zpočátku studený a zahřeje se, až když mi ručička visí na úrovni "c"

měl by to vzít z druhé strany = kdy se ohřeje chladič

když jsem to u prvního H9 konzultoval s jinýma klukama, měli to podobně

mám na H9 najeto cca 48 tisíc km

1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 15:19 | Nahoru | #9
Kdyby byl zavřenej,tak bys měl ručičku furt v pásmu HOT.
Zahřeje se,to je jasný,ale jak ? 40 - 50 stupňů není provozní teplota.
Podle mě by se ručička měla pohybovat lehce pod čerevnou čárou.

(reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 17:37 | Nahoru | #10
Camča_v> v půlce bílé "provozní" čáry spíná ventilátor...

zbytek jak jsem popisoval nahoře

měl by začít tím, že se skočí projet 3-4 km zlehka, aby se motor zahřál, ale nebyl důvod k otevření termostatu, a pak sáhnul na chladič. když bude teplý, propouští, když bude studený, má to samé, co mé dva hornety a dalších pár hornetů lidí, se kterými jsem o tom kecal (v normálním provozu ručička mezi žlutou a zelenou čárou dle jeho malůvky)

Výměna termostatu v CB 900F

29.1.2009 v 17:41 | Nahoru | #11
dík ... Pro klid duše si ho radši přeměřím. Nevydělával ho někdo z Vás? Jaký je jednoduchý postup na vymontování? Když ho budu vracet, je třeba odvzdušnit okruh?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

31.1.2009 v 11:57 | Nahoru | #12

Miiira>fajn ... ale i tak přikládám obrázek teploměru

[img]

- modrá .... při jízdě, když je okolní teplota cca 18°C
- žlutá .... při normální jízdě mimo město
- zelená ... při pomalejší jízdě - přes město
- červená .. v koloně .. spíná ventilátor

je to tak normální? a po nastartování se mně během minuty ohřívá i chladič


Tak co muzu rict tak ja to mam asi taky stejne.. nebo spis jak pise Mariano o cca 1-2mm vys nez tvoje carky...

(reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

31.1.2009 v 21:44 | Nahoru | #13
Rondalus> ok, já to mám taky možná o 1mm výš ... přesně si to nepamatuji ...... asi to bude teda v pořádku

Dík za info

Výměna termostatu v CB 900F

11.3.2009 v 21:06 | Nahoru | #14
tááák kluci ... nedalo mně to a jak jsem vyšetřil chvilku času, mrkl jsem na onen termostat ... a ejhle, byl otevřený .. už mám objednaný nový
- pro ukázku přikládám foto a těm co jsou na tom s teplotami stejně jak bylo výše popsáno doporučuji, aby se na termostat taky podívali

[img] všem ... hlavně Camča_v - neb ten jediný měl pravdu

Naposledy editováno 11.03.2009 21:09:34

Výměna termostatu v CB 900F

11.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #15
Háááleluja

Díky za poklonu a prosím za radu

1 reakcí na tento příspěvek Výměna termostatu v CB 900F

12.3.2009 v 16:25 | Nahoru | #16
Tak dej pak vědět jak se to chová s novým termostatem.

Výměna termostatu v CB 900F

31.3.2009 v 21:15 | Nahoru | #17
Kucí, o víkendu jsem se dostal k moto. Propláchl jsem expanzku i chlad. okruh čistou destilkou, vyměnil jsem termostat, nalil jsem novou chlad. kapalinu do okruhu i do expanzky .. nastartoval moto na 2-3min .. následně jsem dolil cca dvě deci kapaliny do motoru, z expanzky nic neubylo. Co mě hlodá je fakt, že se mně do moto vlezlo celkem 2,8l kapaliny ... v manuálu je psané 3,2 do motoru a 0,8 do expanzky. Je možné, že jsem někde udělal chybku? Měnili jste někdo chlad. kapalinu, kolik se vám jí tam vlezlo ??

(reakce na) Výměna termostatu v CB 900F

7.4.2009 v 22:33 | Nahoru | #18
Frank.CZ> s novým termostatem mám kvůli časové tísni najeto jen 300km (tři vyjížďky), jezdím od šesti večer do cca půl deváté, takže i v chladnějším počasí. Teplota je úplně o něčem jiném. Ručička se v chladném počasí drží na černé "rysce" mezi dvěma bílými políčky, když je venku teplej, tak je trošku v tom větším bílém, v koloně překročí nepatrně polovinu bílého a sepne se ventilátor.

Naposledy editováno 07.04.2009 22:34:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist