Klenot 1. je z Německa. Jedná se o Imme R 100. Jako zajímavost považuji letmé uchycení předního kola, ale podstatnější je letmo uložené zadní kolo které je uchyceno na výfuky !!! Ten je součástí kyvné vidlice a kýve se kvlůi tomu i celý motor....[URL= 2: Megola z roku 1920 zaujme nejen bizarním dizajnem, ale i umístěním motoru, jeho konfigurací a počtem válců !!![URL= 3: legendární Čéchie. Jedná se o 1. sériově vyráběný motocykl s litými ráfky a v té době taky nejdelší ![URL= 1. motocykl na světě (1885) byl vyroben z ekologického dřeva a měl parní motor !!![URL= motocykly vybavené Wankelovými (rotačními) motory.[URL= Traktor mezi motocyklyURL= Brough Superior Golden Dream - 4válcový boxer se dvěma nad sebou protiběžně umístěnými klykovými hřídelemi !!!![URL= Gilera CX 125 podobající se lovícímu žralokovi navíc má letmo uložené přední i zadní kolo ![URL= Extravagantní Bimota s nepochopitelně natáčejícím kolem....[URL= Určitě nejextrémnější motor na světě: Honda NR 750 s oválnými písty. Celkem 32 ventilů, 2 ojnice na píst. Dokázala točit 1 hodinu 24 000 otáček baz poškození motoru .[URL= Nejrychlejší a nejkomfortnější motocykl světa se vyrábí ve Švícarsku a jmenuje se Ecomobile.[URL= to by bylo ! Pište názory, posílejte obrázky dalších zajímavých moto.....
Naposledy editováno 29.01.2009 20:29:32
2 reakcí na tento příspěvek Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
Omega rám, letmo zavěšené přední kolo, vlastně zjednodušená realizace projektu Morpho.
Edit: Zajímavé řešení měla i Jawa 90 a Bizon, s letmo zavěšenou přední vidlicí bez horních brýlí. Bizon měl navíc něco jako deltabox...
Edit II: Patří sem určitě i Y2K s plynovou turbínou, nebo dieselový supersport Thunderstar TDI.
Naposledy editováno 26.01.2009 19:56:23
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
Desmik>mě se zdá že na tu dobu postavit v relativně skromných podmínkách takovou motorku je obdivuhodný- rám +kola vyrobené doma z carbonu ,vlastní motor, pokročilá elektronika , a v neposlední řadě 166 koní na 138 kg
Máš recht ! A co takhle Morbidelli V8 ???
1100Virago>Yamaha GTS1000
Omega rám, letmo zavěšené přední kolo, vlastně zjednodušená realizace projektu Morpho.
Edit: Zajímavé řešení měla i Jawa 90 a Bizon, s letmo zavěšenou přední vidlicí bez horních brýlí. Bizon měl navíc něco jako deltabox...
Edit II: Patří sem určitě i Y2K s plynovou turbínou, nebo dieselový supersport Thunderstar TDI.
Jojo, Y2K bu tu měla být !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
Desmik>Orgovany> strašně ošklivá ale asi sem patří
Cožéé ?! Morbidelli V8 se ti nelíbí . Náhodou motor má krásnej !
2 reakcí na tento příspěvek Motocykly které se absolutně vímykajý průměru !!!
A když ne, tak to je vynález český
Naposledy editováno 26.01.2009 20:18:33
Desmik>Ďuričko22> Britten je legenda vyrobeno cca. 10 ks ,konstruktér John Britten bohužel předčasně zemřel tady jsou ta datahttp://www.britten.co.nz/
John Britten zemřel na rakovinu ve věku pouhých 45 let - co toho mohl ještě dokázat....
Jinak v encyklopédii uvádějí že závodní verza měla 155 hřebců a 145 suchejch kil .