globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tvar brzdoveho kotouce
 
26.1.2009 v 06:45
Zdravim,
ma tvar resp. pocet der v brzdovych kotoucich nejaky vliv na brzdny ucinek? pokud ano, ktery byste doporucili?

[URL= nezalezi mi na tvaru. chci aby to poradne brzdilo.
PS2: to prvni je Goldfren, to druhe NG brake.

diky

Naposledy editováno 26.01.2009 06:46:54

Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 06:47 | Nahoru | #1
nemá, nebo úplně minimální. Je to hlavně vzhledová věc, ale "vykousaný" kotouč se údajně lépe chladí, ale to na Transalpu stejně nepoznáš

1 reakcí na tento příspěvek Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 09:27 | Nahoru | #2
Taktéž v tom vidím spíš image než účinek.

Spíš bych se zaměřil na matroš z čeho jsou vyrobený ať máš jistotu. Našel si starý příspěvky ve kterých o materiálu na výrobu kotoučů bylo psáno dost a porovnal. Když už chceš něco řešit

A navíc mít jeden kotouč zubatej a druhej originál. No každej má jinej vkus...

(reakce na) Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 10:19 | Nahoru | #3
MíraGSX>
asi jsem spatne hledal protoze zadne srovnani nemuzu najit.
PS: zubatej kotouc nechci - v tomhle jsem stara konzerva a radeji zustanu u originalu Bral bych ho pouze v pripade, ze by mel vyrazne lepsi brzdne vlastnosti - coz podle vas nema takze neni co resit.
Ted uz mi zbyva tedy vyresit to, kdo je dela z lepsiho materialu. Kazdopadne desticky jsou i budou Nissin.

Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 10:55 | Nahoru | #4
zubatej kotouč prej taky líp čistí desku od prachu z ní

Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 11:09 | Nahoru | #5
Něco málo najdeš
tady
nebo zde.
Ale jak říkám nejdřív se poptej u těch výrobců co používají za matroš, napiš jej sem a někdo zase poradí

Tvar brzdoveho kotouce

26.1.2009 v 11:10 | Nahoru | #6
Selskym rozumem bych to viděl tak, že i kdyby ten tvar nějaký vliv měl, tak směs desek a materiál kotouče má ten vliv 100x větší.

Ale design se taky počítá :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist