ma tvar resp. pocet der v brzdovych kotoucich nejaky vliv na brzdny ucinek? pokud ano, ktery byste doporucili?
[URL= nezalezi mi na tvaru. chci aby to poradne brzdilo.
PS2: to prvni je Goldfren, to druhe NG brake.
diky
Naposledy editováno 26.01.2009 06:46:54
1 reakcí na tento příspěvek Tvar brzdoveho kotouce
Spíš bych se zaměřil na matroš z čeho jsou vyrobený ať máš jistotu. Našel si starý příspěvky ve kterých o materiálu na výrobu kotoučů bylo psáno dost a porovnal. Když už chceš něco řešit
A navíc mít jeden kotouč zubatej a druhej originál. No každej má jinej vkus...
asi jsem spatne hledal protoze zadne srovnani nemuzu najit.
PS: zubatej kotouc nechci - v tomhle jsem stara konzerva a radeji zustanu u originalu Bral bych ho pouze v pripade, ze by mel vyrazne lepsi brzdne vlastnosti - coz podle vas nema takze neni co resit.
Ted uz mi zbyva tedy vyresit to, kdo je dela z lepsiho materialu. Kazdopadne desticky jsou i budou Nissin.