globalmoto_kveten





Téma: Rada s WR 450F
 
19.1.2009 v 20:11
Cus,prosim o radu. Momentalne ziju v zahranici a hodlam se za tri mesice vratit,tak ted vybiram co sebou vezmu. Vypada to na WRko,mam dobrou nabidku na 07,co ma najeto 2000 km a to za 100 tis. A ted moje otazka je? Je tohle odpovidajici cena a pokud ano. Druha otazka je-myslim,ze dostat TP v CR na tuhle motorku bude orisek a na to ja nemam cas.(osobne ho nepotrebuji) Bude problem pripadne za dve sezony takovouhle motorku bez TP prodat,nebo se na to jeste porad tolik nekouka,jako kdyz jsem prd 5ti lety jezdival s XTčkem a z pokut a policajtu jsem strach nemel,ptozoz epostihy byli unosny :) Diky moc

Rada s WR 450F

19.1.2009 v 20:26 | Nahoru | #1
Kdyby mě tady někdo nabídl 07 WR s 2000 km za 100t tak mu urvu ruce :)

Rada s WR 450F

19.1.2009 v 20:32 | Nahoru | #2
I bez TP?

1 reakcí na tento příspěvek Rada s WR 450F

19.1.2009 v 20:59 | Nahoru | #3
Sem skoušel před měsícem na netu prodat moje WR 08 co mám v profilu za 145t taky bez tp nějak mi jeblo v kebuli a za tři dny na netu jsem na ni měl 5 zájemcu co to za ty prachy chtěli naštěstí jsem si to rozmyslel byla to strašná kokotina sem nakonec rád že jsm ji neprodal byla 4 měsíce stará a nasypal jsem do ní dost peněz.Tak si to přeber teď na motoinzerci není v hliníku žádná 450 jsou tam jen 250

(reakce na) Rada s WR 450F

19.1.2009 v 21:32 | Nahoru | #4
LeosWR> jojo když teď někdo kouká po nějakym lepšim WRku, tak už chce v hliníku. Cena starších modelů 05,06 tim docela klesla

1 reakcí na tento příspěvek Rada s WR 450F

19.1.2009 v 21:40 | Nahoru | #5
má-li motorka aktuálně TP některého unijního státu, neměl by být český zásadní problém. Záleží, na jakého technika narazíš při evidenčce ... :)

(reakce na) Rada s WR 450F

19.1.2009 v 21:42 | Nahoru | #6

maRRek>má-li motorka aktuálně TP některého unijního státu, neměl by být český zásadní problém. Záleží, na jakého technika narazíš při evidenčce ... :)



No zacinam met pocit ze v CR jedine na pičuse

1 reakcí na tento příspěvek Rada s WR 450F

19.1.2009 v 22:47 | Nahoru | #7
JAsne,ze je v hliniku. Je fakt v pohode. Papiry ma ,takze to asi mam kusit,co?...diky za rady,fakt. Jeste se rozhlidnu,je jich tu par na vyber. Kdyby nekdo vedel,kde se da narazit na nejakeho slusneho technika,dejte vedet

(reakce na) Rada s WR 450F

19.1.2009 v 23:23 | Nahoru | #8
fandic8> a kde se teď nacházíš, ze tam mají takové pěkné ceny?

Rada s WR 450F

19.1.2009 v 23:35 | Nahoru | #9
V Anglii. Koukni na ebay a...radsi se tam nedivej :) O hadrech a prislusenstvi nemluve. Uz jsem tady zalozil vlakno o cenach ...nebudu znova dloubat do vosiho hnizda,ale koupil jsem bindu a kalhoty v goretexu co v CR chtej jen za bundu 13 litru...ja koupil bundu a kalhoty za 3 :)..pravda ze v akcina vytave.

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 08:38 | Nahoru | #10
NO.. udelat papiry pro soukromnika je tu u nas neresitelnej problem, pak jsem sveril lejstra jednomu mistnimu mafianovi a do tri dnu jsem mel na stole cesky TP a SPZ.. za 7 klaciku tak bych se toho az tak nebal- kolem tech 7 budes mit papiry bez starosti a zvedne to cenu motorky o 20..

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 09:02 | Nahoru | #11
Zdar, s yamahou by zas tak neřešitelnej problém být neměl. Jestli má papíry v některým, ze státu unie, tak s ní musíš přijet sem, předložit doklad o koupi, doklad o odhlašení v daném státě a absolvovat dovozovou technickou, pak na úřad. Tady by dle nařízení z roku 2006 měly vozidlo přihlásit se všemi různostmi, tak jak bylo přihlášeno v unii. Jestli papíry nemá ani v tvým státě, tak je to problém.
Jinak tady se dá sehnat nové wr 450 s tp 08 za 155tis, furt je to o těch 55víc

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 09:27 | Nahoru | #12
Pokud vím tak u motorek hodně dusej s homologací ohledně emisí....třeba letos už byste neměli přihlásit motorku která nemá alespoň Euro 3...i když má čestopis TP. Asi by o tom mohl říct své tuším Troj11, kterej s tím měl velký problémy jestli si dobře vzpomínám.

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 10:03 | Nahoru | #13
Zdar, t je ale případ nového stroje, tohleto se týká ojetého a tam to může bejt, když to přeženu sto let stará vrána. Jak má jednou papíry byť i třeba s vyjímkama, musí je tady zase dostat. Už to jednou bylo zaregistrováno a vztahujou se na to předpisy platné v době prvního přihlašování.Vím, že byly problémy s 07 gasama, ale ne s ojetýma.

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 11:54 | Nahoru | #14
JJ,je to ojetej stroj,ikdyz ne moc. Papiry to tady normalne ma,dokonce je to schvaleno na provozx na silnici. Ale to je dany benevolenci UK. v CR problem bude prave s tou dovozovou technickou, je to WRko,nema to blinkry,nema to zkurvenou trubku...tohle bude ten problem. Mozna jsem se spatne vyjadril

Naposledy editováno 20.01.2009 11:55:28

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 12:25 | Nahoru | #15
Tak to by pak tady na tý technický mělo odpovídat tomu co je napsaný v techničáku a jestli tam na ty blinkry a ostatní věci není vyjímka, tak bys je tady musel na to nalíčit aspoň na tu STK anebo sehnat přístupného technika, což už tak lehký není.

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 14:16 | Nahoru | #16
Hm,toho se bojim...nebo pujcit od nejakoho ceskeho WRkare kit jen na technickou :]...ale myslim,ze tahle motorka ani tu znacku nepotrbuje

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 19:10 | Nahoru | #17
Takze BRAT ci NEBRAT,tot otazka? :)

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 19:58 | Nahoru | #18
Za kilo 08 enduro? Není co řešit...jestli teda nechceš jezdit enduro závody.

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 20:41 | Nahoru | #19
07...,nechapu co to ma delat s enduro zavodama?

Rada s WR 450F

20.1.2009 v 22:57 | Nahoru | #20
Ze, kdyby se ti to nepovedlo přihlásit, tak na normální ježdění je to vcelku buřt, na závody to je pasé. Ten rok jsem přehlídl, ale 07 je hliník, tak pro mě vcelku gut. Osobně si myslím, že jestli problém spočívá jen v těch blinkrech, tak by to mělo jít. Když jsem něco chtěl dovézt a těch případů nebylo moc , tak jsem si předtím došel na svou pověřenou obec k úředníkovi, zeptal se co po mě budou chtít, kdyby naši pracovití zákonodárci vyblili nějakou novelu, abych pak nebyl nemile překvapen a nic nebrání zdárnému dokončení. Držím palce

.

1 reakcí na tento příspěvek Rada s WR 450F

21.1.2009 v 09:57 | Nahoru | #21
Mam zkušenost s přihlašovánim nové i ojete (KLE500 z Rakouska), problém ti nastane už u dovozové technické, většina endur má pouze nálepku s vin a kodama- u novyho gase se sloupla po 14dnech, ktm to same, takže skapeš na nečitelnym štítku a hotovo konec..
Pokud bude vin tak bude 100pro chybět homologační štítek (e) který si teoreticky můžeš vyžádat u výrobce (prakticky jsi v prdeli nebo zacáluješ 5000)..
Když tohle oboje projde tak přijdou na řadu pneumatiky, výfuk, spz (max sklon 10°) a její osvětlení, elektrika, blinkry, klakson atdatd..
Stručně řečeno když budeš chtít udělat vše oficiálně tak si vem aspoň týden dovolenou a připrav si peněženku a nervy..
Anebo to dáš někomu šikovnýmu na stůl (většinou ani motorku nepotřebuje), dáš mu něco od cesty a za pár dní si vyzvedneš TP a SPZ a nebudeš se na nic ptát.. žijeme v krásném státě

(reakce na) Rada s WR 450F

21.1.2009 v 10:47 | Nahoru | #22
Troj11> je pravda ze za prasule jde dneska dost veci a to i na vetsi a potazmo nebezpecnejsi vicekolove stroje nez je motorka...
ale bavime-li se o legalni ceste tak na STK uz ja nikdy nejdu. posilam vzdy sestru kera je vice obdarena na nekterych mistech a vzdy to funguje... jen netusim co budu delat az ji bude 40jednou

Rada s WR 450F

21.1.2009 v 12:08 | Nahoru | #23
Troj11> Mám dvě otázky, co byla kle za rok výroby a nejde mi do hlavy co jsi dělal s úplně novou motorkou na tecnický?

Rada s WR 450F

21.1.2009 v 18:14 | Nahoru | #24
KOZIVAK > Nepochipil jsem proc by chybejici TP nebo technicka mela pro hobby zavody endur vadit? Nevidim do toho...porad

Rada s WR 450F

21.1.2009 v 19:43 | Nahoru | #25
Osvetleni SPZ?...slysim prvne:)Myslim,ze tohle nebude az tak horky

Rada s WR 450F

21.1.2009 v 22:48 | Nahoru | #26
fandic8> Jelikož nevím co jezdíš, tak jsem myslel samozřejmě mČR a pČR, na hobby je to úplně jedno.Já bych se toho přihlašování nebál, ale pravda je, že to nebude za 2dny hotový.Ale v techničáku to bude mít napsaný, že to nemá uzamykatelnou nádrž a další, a co ti tam bude chybět, blinkry, banalita, klakson-to samy,zrcátka a delší nástavbu na spz někde splašíš. To jsou podle mě řešitelný věci, globální homologaci bys dokládat neměl, když je to mladší jak 8let, vin tam sedí, jako enduro to plní i paragrafy o měření emisí od kterýho jsou motorky zproštěný,jen to prostě připravit a oběhat. Třeba se pletu a někdo mě vyvede z omylu, ale u WR, který už papíry vlastní, já problém nevidím.

Rada s WR 450F

21.1.2009 v 23:21 | Nahoru | #27
To jsem chtel slyset:)Diky...jinak zadnej pohar nejezdim. Jen takovy pojizdeni po polich,lesecha loukach:) Jde mi psis o obcasne prejeti pres silnici nekam kus od chapuli a pak aby to bylo prodejny. Diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist