Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

28.5.2009 v 00:26 | Nahoru | #1

Che>No já nevím - když sem stavěl a neměl sem prachy, tak sem lítal na japonský dvěpade a přišlo mi to o dost přítulnější než ty vykopávky na hranatejch gumách a s nebrzdícíma brzdama


to jen porovnáváš a nebo hodnotíš mojí myšlenku na tu vykopávku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

28.5.2009 v 07:55 | Nahoru | #2
Fofrer> Tak ono pri porovnani by to dopadlo asi tak jak pise Che Staci se podivat na konstrukci motorky. Motorka s bubnovejma brzdama brzdi vetsinou dost zoufale, ale to ti vetsinou dojde az pri porovnani s necim jinym. Moderni dvepade maj aspon vepredu kotouc a brzdej. Pokud jde o vlastnosti motoru... Rekla bych, ze to jede tak, jak to brzdi Ja na zetce nezvladam jet vic nez 80 kvuli vibracim, prej to da i 100. Moderni bude dynamictejsi a rychlejsi. Chovani motorky v zatacce taky nebude zrovna luxus, i kdyz tam se to da hodne ovlivnit vyberem gum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist