globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

21.4.2009 v 10:49 | Nahoru | #1

PavelGT>650ccm>Che> .............................Je tedy možné začít na litru?
Samozřejmě, že to lze.
A jezdit rozumně (= připosraně)?
No jistě - to je u začátečníka nutnost!
Ovšem pak je potenciál litru naprosto nevyužitý a takový "pilot" zraje velmi pomalu.
Kdo dvě sezony drtil dvacku se zaťatým zápěstím, pak dva roky honil čtvrtlitra k hranici jeho možností - ten po přesednutí na ostrou šestku či litra bude už během prvních pár set km lepší, než ten, kdo ty čtyři roky ničil litrový motor podtáčením
Howgh

pánové jsem rád, že tady na fóru taky občas napíše někdo něco nejenom vtipnýho, ale taky rozumnýho
řidičák na pionýra mám od roku 1989, motorku od 1990, první zkušenosti od 12 let (po loukách lesích polích ...), pak různé ČZ ..... rodina, malá pauza, na 650ccm jsem sedal s velikým respektem, jezdím ji čtvrtým rokem a trvalo mě asi 20.000 km než jsem se ji naučil využívat vážně na doraz, (kamaráda na ZX10R, který ji má 5 let a bojí se na tom, pořeším v provozu (s vyj. dálnice) s prstem v nose ), ale popravdě max. výkon v 95% případů nepotřebuju a těch 5% mě chybí jen při "blbnutí" s kamarády na litrech a víc

Che, tebe s volbou 500ccm na jednu stranu plně chápu, na pohodu to vážně stačí, na druhou stranu pro vyježděné veterány, kteří si občas rádi "zablbnou" v mezích možností se víc hodí něco s výkonovými čísly přes 100..... ale jak to vysvětli těm mladším, aby nechtěli mít všechno hned, že?



Naprostý souhlas, jenže dnes si stále více lidí pořizuje motorku jako módní doplněk a součást image . A aby byli IN je třeba něco nejrychlejšího nebo nejsilnějšího nebo nejtěžšího... Na tyhle typy lidí jsou prostě jakékoliv racionální argumenty, byť jsou prezentovány Chem neobyčejně inteligentně, noblesně a trpělivě , jen házení hrachu na stěnu...

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

21.4.2009 v 18:22 | Nahoru | #2
Váňa> Zase na druhý straně, lidí u kterejch inteligenční kvocient převyšuje datum pouze v první půli měsíce, není až taková škoda nezbejvá než doufat, že nevezmou někoho sebou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist