globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

18.2.2009 v 12:38 | Nahoru | #1
Váňa> co myslíš - má mozek?

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

18.2.2009 v 12:49 | Nahoru | #2
Che>

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

18.2.2009 v 13:13 | Nahoru | #3
Nezačínejte na litru a víš, okradete se o posvátnou hrůzu z rozdílu výkonu motoru.A navíc co pak, kam postupovat?

Che> To tak si z hlavy vypotíš takový článek?Jestli jo tak čepicu dolů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist