Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.
Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek JAK začít - NA ČEM A proč
Naposledy editováno 31.01.2009 00:00:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč
Váňa>Tak nevím, proč Che pořád cpe lidem do začátku ty slabý hujdy, když záleží hlavně na štěstí, rozumu a pak taky kolik už má dotyčný ujeto silným autem...
Pro preziti na motorce je dulezite kolik ma dotycny ujeto silnym autem???Jak to myslis???
Jen pro ujasneni...jako silne auto povazujeme neco okolo 400PS a vic...nemyslis silnym autem nejakou dvoulitrovou mrdku?
A to bych chtel videt kolik motorkaru ma najeto neco na silnem aute?
Váňa>Tak nevím, proč Che pořád cpe lidem do začátku ty slabý hujdy, když záleží hlavně na štěstí, rozumu a pak taky kolik už má dotyčný ujeto silným autem...
Bez urážky, ale měl by ses zamyslet. Ona i dávka štěstí záleží od toho, co sedláš. A s tím autem je to fakt
Jinak Che to napsal pěkně, být začátečník, poučím se. Takhle to po 12 letech nemá už význam
Každopádně souhlasím s postupným zvyšováním kubatury (pozažmo výkon/váha) a s nesmyslným škrcením motoru (pěkně napsané).