Česká motorka jo? Možná tak leda v česku smontovaná. Nasbírali dotace a neschopností managementu je na trhu až teď. Kecy o čekání na homologaci si můžou nechat pro ty, kdo neví , jak to u Blaty chodí. Největší kvalifikace je slovo "příbuzný" nebo "dobrý známý" bez ohledu na to, co umí. Nepřeju mu nic zlého, ale myslím si, že do roka-dvou jde pod kytky. Nejde jen o 125-ky, ale třeba o slibovaný (několik let) superbiky. Dělám pro člověka co Blatu žaluje. Koupil licenci, postavil tým a "pane Blata, kde jsou ty slibovaný mašiny?" Blata sliboval a sliboval (vedení firmy) a nakonec kde nic, tu nic. Jestli prohraje soud, a on ho prohraje, tak mě spíš zajímá, kde vezme cca 30 mil. euro na pohledávky. No nic, to jen mě mrzí, že takhle schopný člověk vybuduje firmu a jeho vlastní management ho soustavně likviduje. O to víc mě mrzí, že mohla být na trhu česká motorka a asi už nebude. Nevím, ale podle mého názoru motocykl dělá především motor a vše okolo se dokupuje od jiných výrobců, jeden nemůže vyrábět všechno. Kdyby u těch 125-tek ten motor alespoň navrhli a nechali vyrobit jinde, to bych ještě bral. Ale takhle je to jenom další montážní závod. A za tu cenu? Asi podle ostatních příspěvků žijeme každý v jiném státě, ale podle normálních lidí, pro který hodně dělám je to utopie. Kdo koupí 125-ku děckovi, pravda, centrál, špičkový brzdy... Máto ale opodstatnění u takovýho prdítka? Aby nedošlo k omylu, že jim závidím, to opravdu nehrozí. Klidně bych to za 90 tis. dceři koupil - když by byla aspoň s českým motorem. Takhle jezdí na YBR125, také z důvodu neustálého oddalování výroby a slibů fy Blata.