prackarr> Koupené nové a šup kryt pod motor,bastry,poměkčit planžetama vidle na CC,řidítka+klemy,gumy,1mth.zajeto,oleje+filtry ven a nanovo.Uběhlo 7mth. zas náplně,první závody cc,14mth.při výměně na sacích ventilech první pohyb od zajetí mimo danou normu následuje výměna podložek a následné zjíštění drhne ložisko vačky.Výměna ložiska+podložky.21mth. náplně,ventyly hlé ale ještě v normě,větší hlučnost z kliky.30mth. rozborka,sací ventyly nadoraz(nové ocelová sada s pružinama a guferama,nečekal jsem na úplný konec podložek zbytečné-jako u předchozích dvou kusů 450crf jetých),píst nový(prox),ložiska kliky výměna(pro hluk),rozvoďák.37mth.náplně+filtr ventyly OK.44mth.náplně+filtr,tratí se olej,větší hluk zase od kliky následuje rozborka vyhonování válce(opotřebení viditelné jako po jízdě bez filtru
),nový píst(B),na klice zjíštění žádné(vyvážená)ložiska jsou v kartrech volnější(vymačkaná),následuje výměna ložisek s nalepením.51mth. náplně+filtr a jde motka z domu.Tomuhle neříkám ježdění a proto jsem na japonce zanevřel nasral se a šel pro změnu.Info je z deníku,který si vedu u každé motorky už 4 roky zpětně.Nikdy jsem neojebal oleje,filtry a servisní limity.