globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB600F Hornet pomoc
8.1.2009 v 19:41
Ahoj koupil jsem motor CB600F rok 2002 a neháže jiskru.

Manual jsem stahl z http://hondatech.info/search/cb600f/
Manuál pro rok 2002 jsem nenašel, ale myslím si, že by měl byt schodný nebo podobný s rokem 98.
Obrázek elektro schématu:
jsem konekroty na světla a na budíky (červeně škrtnuté v obrázku), protože je mám jen částečně.
Také mi chybí čidlo škrtící klapky (modře škrtnuté v obrázku).
(zitra snad bude)
Barvy drátu mi seděli až na to, viz obrázek, že černobílí drát jdoucí na cívky má originálně udělán, tak že z řídící jednotky mi jde tento černobílí drát dělí se na tři. Dva na cívky a jeden na červený spínač na řidítku.
Chtěl bych vědět zda toto schéma (manuál je na Horneta 2002?
A chtěl bych vědět, když spojím oba dráty jdoucí na cívku se žárovkou, tak má blikat? Nebo spojím žárovku s jedním drátem a druhý kostra a pak má blikat?
Já když spojím černobílí a kostra, tak žárovka svítí i bez řídící jednotky a bez startování. Když spojim žárovku na druhý drát jdoucí na cívku a kostra, tak nesvítí. Když spojím oba tak taky nesvítí. At startuji nebo ne.

S opravou si nevím rady, protože nevím zda je spravné schéma a zda nevadí že jsem odpojil iž zmíněné součástky.

Díky za jakoukoliv radu

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:18 | Nahoru | #1
celkem maso,tohle sem si dovolil na jawě :) ale s tímto ti neporadím

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:28 | Nahoru | #2
taky sem měl stejný problém na H6 99

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:29 | Nahoru | #3
Boha chlape, CDI te musi mit rado. Od doby, co mame elektronicke zapalovani, ze zadne zarovky nepripojuji nikam, kam nepatri. Meri se multimetrem. Zarovkou je schopen protect ( dle rozdilu napeti ) proud takovy, co Ti muze poskodit / znicit CDI.
Nelaboruj se schematy jinych rocniku stejneho motocyklu, casto se delaly zmeny nejen v zapojeni, ale i v cidlech a snimacich, takze si mozna zbytecne lames hlavu nad necim, co nemusi byt u Tve motorky aktualni.

Pokud nesezenes schema, neexperimentuj.
V pripade, ze mas dost casu, vytahni kabelovy svazek z masiny, rozplet to a v klidu si schema nakresli.
Je to ale prace silena:)

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:34 | Nahoru | #4
Jinak k te jiskre.
Zapoj vse tak, jak ma byt. Masina ma diagnostiku, takze si musi zacit stezovat ( minimalne na snimac polohy klapek ).
Pricina chybejici jiskry muze byt kdekoli...vadna svice, kabel, inducka, snimac otacek klikove hridele, CDI, kabelaz.

Edit:...koukam do schematu a diagnostiku tam patrne nemas:/
Nevadi.Jen holt bude nutne sehnat manual s hodnotami pro veskere snimace - ty se promeri ohmmetrem.

Naposledy editováno 08.01.2009 21:38:22

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:35 | Nahoru | #5
Je to jednoduchý. Změř multimetrem jestli de proud do cívky.myslím že je to modrý, zkontroluj kostru a uvidíš. Nebo máš v řiti snímač otáček nebo regulátor dobíjení, který mohl odpálit řídící jednotku z důvodu přebíjení. Kdyby něco tak napiš.
Ještě jedna věc stebou može vyjebat. Spínač na spojkové páčce nebo spínač na stojanu. Jěště otázka, motor točí a neháže jiskru?????

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 21:37 | Nahoru | #6
nemáš tam náhodou už imobilizér???????

(reakce na) Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 22:10 | Nahoru | #7
michal600> Ahoj imobilizer to nemá. Motor mi normálně točí přes startér. Jinak žárovku používám, abych zistil špičkové hodnotu (žarovka bliká) multimetr samozřejmě mám ale ten krákodobé výkyvy moc nezachytí. Kabelový svazek rozplest můžu a časteně ho i mám. Na Horneta 2002 schéma sehnat nemohu a proto se ptám zda je stejné jak jsem tu již psal.O CDI mám strach, ale pokud nic dělat nebudu samo se to nespravý.
Ostatní díly jsem proměřil dle manuálu a jsou ok. Na civku jde Modrožlutý a černobíly a na druho žlutomodrý a černobíly. a ted nevím co mám měřit. Pokud modrožlutý a kostra tak tam nic nejde.

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 22:42 | Nahoru | #8
Z tohoto ted usuzuji že pro rok 2002 a 1998 by měla být příručka stejná. http://www.autoknih...Id=1343&level=95

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 22:44 | Nahoru | #9
a nemáš tam třeba zařazenej kvalt,když tady někdo psal o spínačích,možná blbost ale...

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 22:48 | Nahoru | #10
Každá rada se cení ale kvalt tam není.
Pořad mi nikdo jednoznačně neporadil kde se má měřit ta cívka.

Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 22:58 | Nahoru | #11
Mě toto schéma sedí na chlup přesně jemon jsem našel rozdíl v tom že z tohoto obrázku jde z řídricí jednotky čenobílí drát na jednu civku a z druhé jde tež černobílí drát do červeného spínače. A ja mám na motorce originál zaizolovaný svazek kabelu, který jsem rozdělal a zjistil jsem, že z řídící jednotky mi jde černobíly dělí se na tři. Z nichž dva jdou po jednoum na cívky a ten třetí jde na ten červený spínač. Pokud je spínač seplý tak si bere plus přez něj a když spojim jakýkoliv černobíli na cívce a kostra tak mi žárovka svítí.
Podle schematu na obrázku když rospojím řídíci jednotku tak by jeden černobílí svítit ani neměl.
Nevím co vlastně má přerusovaně blikat při startování, když to propojím?

Naposledy editováno 08.01.2009 22:59:44

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 23:23 | Nahoru | #12
Civka se meri na obou stranach. Jak mezi "kontakty", na ktere pripojujes vodice, tak mezi jednim z nich a VN kabelem svicky.
Pokud ale nemas srovnani s jinyma ( bud dle katalogu, nebo z jine masiny ), je ti to k nicemu.
Potrebujes znat ohmicky odpor, ktery maji mit ( vetsinou je to rozsah ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB600F Hornet pomoc

8.1.2009 v 23:36 | Nahoru | #13
Stepo> To jo změříš odpor cívky a zjistíš hodnotu. Ale ja chtěl změřit to co jde do té cívky ne cívku. A to se měří na kterých vodičích. Aby mi to ukazovalo krasně jak zapalují válce.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet pomoc

9.1.2009 v 00:18 | Nahoru | #14
je stejnak blbost aby odešly obě dvě cívky najednou. Jestli de sundat vysokonapětový kabel z cívky tak si vem multimetr a změř odpor kabelu (standart 2 až 12 Kohm). Jinak si proměř dráty u cívky k řj pípákem který máš na multimetru, popřípadě odpor vodice ktery je standart asi 2 Ohmy. Zkotroluj si spínače, např chcípák,

Projdi si pojistky, mezi pojistkama je taky dioda, tu taky zkotroluj.

pokud máš angl. příručku tak si tam najdi schéma zapalování a ne celé motky. máš v tom potom zmatek. IGNITION SYSTEM

Najdi si třeba dráty od snímače otáček a změř odpor na snímači, pokud nenaměříš žádný odpor, tak je přerušený. Pro měření impulsu zapalování by jsi potřeboval osciloskop, který má málokdo. Multimetr a snaž se

(reakce na) Honda CB600F Hornet pomoc

9.1.2009 v 00:51 | Nahoru | #15

MilanB>Stepo> To jo změříš odpor cívky a zjistíš hodnotu. Ale ja chtěl změřit to co jde do té cívky ne cívku. A to se měří na kterých vodičích. Aby mi to ukazovalo krasně jak zapalují válce.



Multimetr s pameti.
Pripadne prepnout na stridavy rozsah a zastartovat.

(reakce na) Honda CB600F Hornet pomoc

9.1.2009 v 08:43 | Nahoru | #16
michal600> Tvoje rada ohledně schématu byla přínosná, protože i originální manuál má chyby viz [URL= toho vyplívá, že moje nesrovnalost s běrnobílím drátem je vyřešena. Ale i tak mi to neházelo jiskru. Snímač odpor má a při natáčení i něco produkuje. Pojistky a dioda taky ok.
Dnes mi dojde snímač škrtící klapky tak to zapojim a celé to projdu Podle doporučeného schématu.
Jen bych potřeboval odpověd zda nevadí, že jsem odpojil světla a budíky? At se mám od čeho postupně chytnou.
Díky všem za vaši ochotu a čas.

Honda CB600F Hornet pomoc

9.1.2009 v 10:53 | Nahoru | #17
Dotaz spínací skřínku nemám a od toho borec co jsem kupoval tak propojil ve 4 pinovém konektoru všechny dráty. Podle velkého elektrického schématu jsem zjistil že spínací skřínka IGNITION SWITCH ON je propojení červený + červenočerný + modro oranžový.Růžový co zbývá propojený není, ale podle schématu zapalování je propojený s růžový a červenočerným.
Co si mám myslet jako že při startování se propojí ty tři a po naskočení se propojí ty dva. Ale jak to uskuteční když mám pořád zaplý klíček a jsou propojeny ty tři.
[URL=
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist