bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1
8.1.2009 v 14:49
Zdravím..prosím o radu..Někde jsem četl že by se mělo správně chcípat moto pomocí vypínače co je na to dělanej..Někde zas psali že spíš kličkem že to je pro moto lepší...tak bych chtěl radu od vás..díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:15 | Nahoru | #61
motomaniakGSX-R> A zkus hádat proč si z něho tu prdel děláme

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:19 | Nahoru | #62
Pertla> ty woe,obávám sa že to neuhodnu :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:25 | Nahoru | #63

motomaniakGSX-R>ste volové děláte si z něho prdel
já myslím že je lepší tlačítkem a potom vypnůt klíček
já to tak dělám,ale někdo može tvrdit opak :\



a není lepší vyrvat faje???

Naposledy editováno 08.01.2009 17:25:36

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:27 | Nahoru | #64
Kubajzz> ne,to je nahovno
lepší je hodit do nádrže cekr a čekat až motka chcípne

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:31 | Nahoru | #65
TVGSXR:nadáváš tu ale debil jsi ty.To je otázka

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:33 | Nahoru | #66
motomaniakGSX-R> Si myslim je to totiž strašně těžký

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:36 | Nahoru | #67

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:37 | Nahoru | #68
zima leze na mozek kurevsky a neni co delat koukam :D kazdopadne chipat je nejlepsi opravdu ale opravdu ale faakt kladivem

Naposledy editováno 08.01.2009 17:38:09

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 17:46 | Nahoru | #69
...ty vole co je dnes v tý škole učí, ani nevědí jak se na lopatu sedá...

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 18:21 | Nahoru | #70
tlačítkem, ať přes spínačku neteče moc velkej proud, že prej je to lepší, mi bylo řečeno. Ale jinak to jde spolehlivě i všemi způsoby napsanými výše

1 reakcí na tento příspěvek Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 19:11 | Nahoru | #71
No jo , ale jak se to delalo u Jawy, kdyz ma jen klicek ?

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 19:16 | Nahoru | #72
dedek new> to holt člověk musel jít do rizika, a nebo dojet na jedničku a počkat až to chcípne. Ale minimálně od 638 už tam chcípák byl

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 19:18 | Nahoru | #73
mě třeba jawka (když jsem jí honil na technický benzín) vrčela i bez klíčku takže jsem jí chcípal přes kvalt

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 20:05 | Nahoru | #74

TVGSXR>To mám,ale nikdy jsem neřešil jak chcipnout..vždycky jsem to dělal tlačítkem co tam je origo..Teď jsem se ale dočetl o tom kličku,tak jsem se chtěl jen zeptat...netušil jsem že se najdou takovýhle borci co si ze mně dělaj prdel..je to tady snad od toho,aby se člověk zeptal když neví..tak když nechtěj poradit tak at sem nelezou,ne...



Jestli vono to nebude proto, ze vasnive diskuze "klickem nebo chcipakem" se tu vedou prumerne kazdy tyden, a prestoze prumerne inteligentnimu volovi musi bejt jasny ze je to zcela fuk, jestli se elektrika vypne klickem nebo chcipakem, tak se o tom dokazou hadat cele dny.

Mno a ty budes taky "borecek" kdyz jediny co zmaknes je sproste nadavat.

5 reakcí na tento příspěvek Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 21:28 | Nahoru | #75
Tak koukám že jste se na můj učet hezky pobavili..:) Tak aspoň neco, aspoň jste se tady nenudili, co chlapáci..!! Nojo, je vám dobře když se můžete někomu takhle hezky vytlemit.. Nojo, každej jsme nějakej..někdo toho pobral víc, někdo bohužel míň..Nojo tak na konec můžu popřát všem MOTORKÁŘUM jen to aby začla už sezóna a hlavně aby se předtím než začnou se někomu takhle hloupě vytlemovat, se malinko nad sebou zamysleli...nejsou všichni tak vzdělaní a chytří..díky a aho...

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 22:55 | Nahoru | #76
Hele promiň,ale tohle téma který jsi založil, si prostě říkalo o nějakej ,více či méně vtipnej a pro Tebe třeba trapnej komentář,tak nebuď hned tak vytočenej Třeba avatar máš teda libovej

Jenom ještě jednu věc ,ne abys zítra založil téma,jestli jou italové poruchový

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 23:01 | Nahoru | #77
TVGSXR> počky chlape-.... někdo sa ti přeca snažil poradit a nejen já sem ti svůj názor na tvou otázku napsal.

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

8.1.2009 v 23:20 | Nahoru | #78
proc vlastne motku chcipat? :\ benzin uz je zase za slusny penize a aspon odpada starost s ohrevem motoru....

akorat s vymenama oleje je trosku problem... ale nejaky reseni se najde

Naposledy editováno 08.01.2009 23:22:26

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 00:37 | Nahoru | #79
TVGSXR> nic si z toho nedělej KDYŽ CHCEŠ PSA BÍT HUL SI VŽDYCKY NAJDEŠ. Tady když se chceš na neco fakt zeptata tak si stebe delaj prdel (i když je to pro nekoho blbost). Podle mě je jedno čím motorku chcípneš. Kdo koliv s těch chytráků tady ti to mohl říct ,ale jak vidím čím starší a "zkušenejší" motorkáři tím horší . Osobně říkám ,že to co jsme si ted prečetl je fakt hnus.

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 00:39 | Nahoru | #80
Jestě jsem zapoměl Ha ha ha hi hi hi

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 01:03 | Nahoru | #81
TVGSXR> Hele nepíše se ahoJ..???

Jinak abych nebyl jako ti hajzli tady, tak já vzdycky kdyz dojedu dom tak vypustim volej a chcipne to..je ale dobry si ho chytit, protoze preci nebudes kazdou vyjizdku kupovat novej..

Jinak co bylo driv, slepice, nebo vejce???

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 01:28 | Nahoru | #82
Kdyby sis koupil Hondu, tak tohle nemusis resit. Mi ta mrcha chcipa porad, nekdy jsem rad ze vubec odjedu

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 01:30 | Nahoru | #83
TVGSXR> Někde jsem tady postřehl, že snad je motka vybavena tlačítkem pro vypnutí motoru. To jsem sice u žádné dosud neviděl, nicméně jestli máš na mysli, zda vypnout motor vypnutím klíčku, nebo "chcípákem", tzn. nouzovým vypínačem na rukojeti plynu, pak jako elektrikář mohu klidně tvrdit, že je to JEDNO. Nevadí to ani motoru, ani elektroinstalaci. "Chcípák" je totiž zapojen mezi spínačkou a zapalováním (jako bys přestřihl drát vedoucí od spínačky k zapalování, tzn. cívce nebo řídicí jednotce, záleží na typu mašiny) a slouží především k vypnutí motoru v NOUZI, např. při problémech s ovládáním plynu, při pádu, kdy Tě může zranit točící se zadní kolo, nebo se může poškodit motor tím, že se zavzdušní olejová pumpa. Proto je umístěn tak, abys v situaci, kdy jde o zlomky vteřiny, nemusel sundávat ruku z plynu a přehmatávat na spínačku - nemluvě o motorkách, které ji mají dole u motoru - viz např. moje Virago. Já tedy zastavuji motor vždy vypnutím spínačky a chcípák prakticky vůbec nepoužívám. Ovšem, je-li motka vybavena složitou elektronikou a TLAČÍTKEM (neplést se spínačem) pro vypínání motoru a v manuálu je přímo uvedeno, že by se měl zastavovat tímto tlačítkem, pak by ses měl touto radou řídit. Výrobce to tam jistě nepíše pro srandu králíkům.
Abych Ti ale mohl poradit opravdu konkrétně, musel bych vědět, kterou motorku máš na mysli a znát schéma zapojení její elektroinstalace.

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 01:33 | Nahoru | #84
TVGSXR> já to nechcípám, jsem štastnej že ten Italšrot běží

(reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 08:04 | Nahoru | #85
TVGSXR> hele, hlavně ji, až chcípne, nezapomeňte zakopat. Povoleny jsou i masové hroby, např. u benzinek apod.

1 reakcí na tento příspěvek Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 09:31 | Nahoru | #86
Jedno to rozhodně není u novějších motorek,jedná se o příkaz k řídící jednotce,vysvětlení není na jednu větu,ale opakovaným vypínání nouzovým "chcipákem" dojde k tomu,že to pak při pádu nemusíte vypnout.
Pokud je napsaný v manuálu vypínat klíčem,je to z tohoto důvodu,protože hlava klíče může být ulomená.

Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 09:45 | Nahoru | #87
A jak se teda ta motorka "chcípá"!???Co je lepší??
"tlačítko/čudlik/" nebo "klíček"!?

/nebo ten benzín či náraz/!!To ne,že ne??!!

Ale fakt!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 09:47 | Nahoru | #88

lulanek>Jedno to rozhodně není u novějších motorek,jedná se o příkaz k řídící jednotce,vysvětlení není na jednu větu,ale opakovaným vypínání nouzovým "chcipákem" dojde k tomu,že to pak při pádu nemusíte vypnout.
Pokud je napsaný v manuálu vypínat klíčem,je to z tohoto důvodu,protože hlava klíče může být ulomená.



Ty jo!!
Tak tomu už vůbec nerozumím!!

1 reakcí na tento příspěvek Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 09:52 | Nahoru | #89
Jak chcípat SUZULI to nevím, ale motorky které mají chcípák tak jedině tím, už jen proto že je na to určený - ikdyž a to je masakr, při předávce nového BMW, které jsem jen převážel, prodejce doporučoval chcípat klíčkem.Na otázku proč, řekl že konstrukčně je nějaký špatný a už měli dost reklamací.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak chcípat Suzuli GXSR 600 K1

9.1.2009 v 10:10 | Nahoru | #90

Robertek: Jak chcípat SUZULI to nevím, ale motorky které mají chcípák tak jedině tím, už jen proto že je na to určený...


Nesouhlas, ve většině případů je určený k nouzovému vypnutí, přesně jak píše BikerJim.

BikerJim:"Chcípák" je totiž zapojen mezi spínačkou a zapalováním (jako bys přestřihl drát vedoucí od spínačky k zapalování, tzn. cívce nebo řídicí jednotce, záleží na typu mašiny)


Někdy chcípák zkratuje čidlo polohy klikovky - do řídící jednotky přestanou jít impulsy a ta přestane dávat jiskru, ale připojená k napájení je furt. To jen na doplnění, těch konstrukčních řešení je prostě víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 6 Dnes v 00:52 assassin
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist