1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02
RRRRR1>Jdi do k1 nebo vejš je to opravdu dobrá motorka.Měl jsem taky k1 a byla super jak motorově tak podvozkem.
podvozkem je stejná jako SRAD a i ten byl pecka jako svině
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
srad 98-99
k0-k3
Naposledy editováno 07.01.2009 15:11:43
SRAD 750 byl karbec rv. 96(T)-97(V), 98(W) strikacka, 99(X) take strikacka, stejna.
SRAD 600 byl karbec az do 00, v roce 98 mirne prepracovany karbecy.
Doplnění: Samo bych bral to nejnovější tedy 02-03 nemají už sytiče ECU si studené starty hlídá samo, jiný alternátor, jiné zapalovací cívky a benzinové čerpadlo, 03 má navíc upravený i chladič oleje. Ale ani s 00-01 nešlápneš vedle.
Naposledy editováno 07.01.2009 15:52:58
GRASSEL>gsxr 96-97 karbec, 98- vejš stříkačka. Do roku 00 to byl srad, od 00-02 to byl novější model tzv. k1-k2. 98ku bych nebral-vzal bych radši karbec, to vstřikování není moc nic, až model 99 ho má dobrej. K1 se od SRADA liší jen vzhledově ale podvozek je stejnej, brzdy jiné-šlo v podstatě o vychytanějšího SRADA
Dovolil bych si oponovat:
rám je lehčí a kratší, kyvka o 25mm delší, nehledě na 180 zadek (užší ráfek), o změnách na motoru se ani nebudu vypisovat...
tady ten litr gsxr [URL=
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02
Spieke>Srad 750 od 96roku je to co mam ja a pak s mensima zmenama se to prodavalo az do 2000.Strikovani meli podle toho kde to bylo vyvazeno.Vstrikovani bylo podle me 97, ale nekteri rikaji ze uz v 96.Mam model T a ten je v pohode je otevren a je de paradne.Neni si naco stezovat.
Strikacka je jednoznacne u 750 od modelu W cili 1998.
Dawe02>Spieke>Srad 750 od 96roku je to co mam ja a pak s mensima zmenama se to prodavalo az do 2000.Strikovani meli podle toho kde to bylo vyvazeno.Vstrikovani bylo podle me 97, ale nekteri rikaji ze uz v 96.Mam model T a ten je v pohode je otevren a je de paradne.Neni si naco stezovat.
Strikacka je jednoznacne u 750 od modelu W cili 1998.
Presne tak, jen se jeste prodavaly stary modely s karbecama, takze je spousta '98' s karbecama jeste. Strikacky mely asi o 5koni vic a 99 byla ta sama. Az 00 je zas dalsi generace s hodne zmenama. +6 koni, -13kg
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02
Spieke>Uz driv se to tady probiralo a nekteri psali ze maji 96strikacku vsechno je mozny.O tom muzem jen debatovat.Srad se delal do 2000 byli tam nejake mensi zmeny tim jsem myslel karburaci a nejake lip zpracovane veci.
To je blbost. Suzuki uvedla tu strikacku v roce 98, nikdo nema puvodni 96 strikacku. Blbost. Je to tak v Haynes service manualu a validacni testy od Mitsuby na prvky sensoriky te strikacky se delaly v roce 97