bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsx-r 750 98-02
 
7.1.2009 v 14:01
zdravim... uvazuji o koupi Gsx-r 750 rok 98-02 .... nad jinejma motorkama nuvazuju... muzete mi rict nekdo nejake klady a zapory??tusim ze i 98 byly este karburatory a pak ty novejsi az strikacky... co ty karburatory?byly dobry?bo to chce uz rovnou strikacku? jde mi o to...ze chci aby ten motor neco vydrzel... a na vzhledu me nezalezi.. nebo na co si u nich dat bacha?...jednou jsem uz mel sedmpade rok 96,prodaval jsem to hrube pod cenou pac z motoru se ozyvaly rany jako kdyz dotoho clovek reze kladivem... no hrůza... ale jinac jsem byl spokojenej.. a delaly se ty verze srad?a normalni sedmpade? poradte neco :) thx
Předchozí
1 2
Následující

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:07 | Nahoru | #1
mas v tom brutal chaos a dokonce v tom rozpeti jsou zahrnute 2 zcela odlisne modely.. tusim od 2000 se delala 750 uz s tim srdcovitym svetlem.. a ta je uplne jina nez ten predchozi model...

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:12 | Nahoru | #2
má Suzuky GSX-R 750 r.v. 2001 a světlo ještě nemám srdcoví světlo a nemůžu si jí vynachválit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:15 | Nahoru | #3
wizli> assasin myslel ten tvůj model, tomu se říká se srdcovým světlem

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:17 | Nahoru | #4
GRASSEL> jj tet jsem si toho taky všim že je to ono

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:17 | Nahoru | #5

GRASSEL>wizli> assasin myslel ten tvůj model, tomu se říká se srdcovým světlem



presne tak, do toho rozpeti se totiz vejde i ten predchozi model co ma ty mega doury ram airu po stranach svetla... a ten je dost odlisnej...

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:18 | Nahoru | #6
gsxr 96-97 karbec, 98- vejš stříkačka. Do roku 00 to byl srad, od 00-02 to byl novější model tzv. k1-k2. 98ku bych nebral-vzal bych radši karbec, to vstřikování není moc nic, až model 99 ho má dobrej. K1 se od SRADA liší jen vzhledově ale podvozek je stejnej, brzdy jiné-šlo v podstatě o vychytanějšího SRADA

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:24 | Nahoru | #7
Každopádně gsxr 750 dobrá volba, ať už je to srad nebo k1

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:42 | Nahoru | #8
jj určitě jdi do ní můžu jen doporučit

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #9
Jdi do k1 nebo vejš je to opravdu dobrá motorka.Měl jsem taky k1 a byla super jak motorově tak podvozkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 14:50 | Nahoru | #10

RRRRR1>Jdi do k1 nebo vejš je to opravdu dobrá motorka.Měl jsem taky k1 a byla super jak motorově tak podvozkem.



podvozkem je stejná jako SRAD a i ten byl pecka jako svině

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:00 | Nahoru | #11
GRASSEL> nevím jestli byl podvozek úplně stejný,ale stejně máš pravdu byla to pecka

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #12
RRRRR1> jj, na SRADA nedám dopustit. Ten můj byl sběratelskej kousek. na 1 i 2 se zvedal plynem, fakt špičkový jízdní vlastnosti. Byl jsem s ním nadmíru spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #13
GRASSEL> Mam GSX-R 750 SRAD 1998 (strikacka), nalitano temer 50tis km a neprijde mi, ze by ta strikacka byla nejak nevychytana, krom toho, ze se vysypalo palivove cerpadlo, tak motorka slape jak svycary!

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #14
v dnešní době bych do karbce už nešel, jedině vstřik, nehledě na to že srad (96-97 karbec, 98-99vstřik) byť je tu super motorka na kterou já osobně nedá dopoustit, už je trochu bachratá a na dnešní dobu bohužel srará motorka (majitelé sradů prominou ), takže já bej tebou volim gsx-r 750 rok 00-03. motorka má výkon, brzdí, jede, má dobrej podvozek, motor je držák, svezení hodně příjený.. já bych se nerozmejšlel
srad 98-99

k0-k3


Naposledy editováno 07.01.2009 15:11:43

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:11 | Nahoru | #15

RRRRR1>GRASSEL> nevím jestli byl podvozek úplně stejný,ale stejně máš pravdu byla to pecka


Podvozek byl přepracovaný nebyl uplně stejný, novější K0-K3 byla celově lehčí stavba 179kg u SRADa proti 166kg u K0-K3, ale motorky sou to parádní

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:13 | Nahoru | #16
jíířan> je možný že máš RV 98 ale model 99, model 98 měly nervózní vstřikování. Bylo takový cukavý, při prudkým přidání plynu. Asi budeš mít už model 99

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:23 | Nahoru | #17
GRASSEL> mam urcite 98, lehky cuknuti tam urcite je, ale jel jsem na te same 96 karbec i 99 vstrik a nevsiml si nejakeho vyrazneho cukani po presednuti, ta 96 karbec mela mozna trochu hladsi nabeh ale ta strikacka jde zas mnohem lip za plynem, tot me postrehy

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:26 | Nahoru | #18
SRAD mel sirsi ram asi o 2cm, stejne tak motor uzsi, lehci. Podvozek byl u Kx mirne pozmenen, kapotaze, svetla a budiky razantne.

SRAD 750 byl karbec rv. 96(T)-97(V), 98(W) strikacka, 99(X) take strikacka, stejna.
SRAD 600 byl karbec az do 00, v roce 98 mirne prepracovany karbecy.

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 15:47 | Nahoru | #19
Jen doplním že 750 rok 2000 je první se srdcovým světlem a má tovární označení Y nikoliv K0!!

Doplnění: Samo bych bral to nejnovější tedy 02-03 nemají už sytiče ECU si studené starty hlídá samo, jiný alternátor, jiné zapalovací cívky a benzinové čerpadlo, 03 má navíc upravený i chladič oleje. Ale ani s 00-01 nešlápneš vedle.

Naposledy editováno 07.01.2009 15:52:58

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:01 | Nahoru | #20

GRASSEL>gsxr 96-97 karbec, 98- vejš stříkačka. Do roku 00 to byl srad, od 00-02 to byl novější model tzv. k1-k2. 98ku bych nebral-vzal bych radši karbec, to vstřikování není moc nic, až model 99 ho má dobrej. K1 se od SRADA liší jen vzhledově ale podvozek je stejnej, brzdy jiné-šlo v podstatě o vychytanějšího SRADA



Dovolil bych si oponovat:
rám je lehčí a kratší, kyvka o 25mm delší, nehledě na 180 zadek (užší ráfek), o změnách na motoru se ani nebudu vypisovat...

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:25 | Nahoru | #21
a chlapi řekněte mi jakej je rozdíl u motorů ze srada 600 rok 96-98 oproti rokům 99-00 prej něco s ventilama

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:41 | Nahoru | #22
.

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:49 | Nahoru | #23
Když se zadaří, já bych volil starýho SRADa - 97ku asi, jako poslední karbec (kterýžto chci raději než stříkačku). SRAD se mi víc líbí než Káčka a Ypsilonka (to je dle gusta), ale zatímco sice stříkačka zabírá pěkně průběžně, karbec nad 8000ot/min pak hoodně ožije... ale neber to objektivně, to jen já jsem zaujatý v její prospěch

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:56 | Nahoru | #24
paráááda to jsem potreboval slyset dikas vsem!! :) tak jj mate pravdu..tak to shanim teda do roku 2000.... ja chcu tenhlensten typ... si chci z toho postavit streeta...tak na vzhled nejako moc zas nekoukam,pac ten si postavim podle sveho gusta kapoty me nic nerikaj .... jinac prave... ja nevedel jak to je s tema vstrikama a karbecama...ale dik za ujasneni... ja stejnak budu shanet neco..co lezelo...bo nejako bourany na kapoty atd...proste na streeta no :) este jsem dostal nabidku 50tisic za tohlensto...(foto tady dole pod tim) gsxr 1000 k2 ...jenze je problem v tom,ze to nema CR doklady,takze prihlaseni? o tom si asi muzu nechat jenom zdát,pac jako streeta to nedam ne?kdyz to ma v tp psany,ze to je kapotaz a ja bych byl na technickej jako se streetem,...i kdybych tam mel svetlo,tak ale bez budíku atd.. :) ja to chci streeta na silnici..a ne na blbnuti... jen ten styl se mi moc libi no.. a prave ze chci za masinu dat maximalne tech 50 tisic.... coz jinak ty litry se pohybujou mnohem vic i bourany...tak prave premejslim o tejhlenstej sedmpade...a nevite nekdo jak se toodlisovalo vykonove?ja jsem videl sedmpade s nejakejma 96kw a i neco prez sto Kw... to se resilo jenom cdi?bo necim jinacim?prave chci at ten motor vydrzi nejakej ten rok no...

tady ten litr gsxr [URL=

Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 16:58 | Nahoru | #25
PS: má trosku bebííí s prednim kolem a kotoucema ale prave ze se me to mozna zda moc za ty penize...kdyz si vemu ze tak za 80nejakej padlejtady v cr se da sehnat... pac kdyz tohlensto za 50tisic+5tisic prihlaseni+5tisic doplnky,jako svetla atd..+ cca 7tisic kolo s kotoucema .....mmm neim no

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 17:42 | Nahoru | #26
Srad 750 od 96roku je to co mam ja a pak s mensima zmenama se to prodavalo az do 2000.Strikovani meli podle toho kde to bylo vyvazeno.Vstrikovani bylo podle me 97, ale nekteri rikaji ze uz v 96.Mam model T a ten je v pohode je otevren a je de paradne.Neni si naco stezovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 17:50 | Nahoru | #27

Spieke>Srad 750 od 96roku je to co mam ja a pak s mensima zmenama se to prodavalo az do 2000.Strikovani meli podle toho kde to bylo vyvazeno.Vstrikovani bylo podle me 97, ale nekteri rikaji ze uz v 96.Mam model T a ten je v pohode je otevren a je de paradne.Neni si naco stezovat.



Strikacka je jednoznacne u 750 od modelu W cili 1998.

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 18:14 | Nahoru | #28

Dawe02>Spieke>Srad 750 od 96roku je to co mam ja a pak s mensima zmenama se to prodavalo az do 2000.Strikovani meli podle toho kde to bylo vyvazeno.Vstrikovani bylo podle me 97, ale nekteri rikaji ze uz v 96.Mam model T a ten je v pohode je otevren a je de paradne.Neni si naco stezovat.

Strikacka je jednoznacne u 750 od modelu W cili 1998.



Presne tak, jen se jeste prodavaly stary modely s karbecama, takze je spousta '98' s karbecama jeste. Strikacky mely asi o 5koni vic a 99 byla ta sama. Az 00 je zas dalsi generace s hodne zmenama. +6 koni, -13kg

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 18:59 | Nahoru | #29
Uz driv se to tady probiralo a nekteri psali ze maji 96strikacku vsechno je mozny.O tom muzem jen debatovat.Srad se delal do 2000 byli tam nejake mensi zmeny tim jsem myslel karburaci a nejake lip zpracovane veci.

(reakce na) Gsx-r 750 98-02

7.1.2009 v 19:09 | Nahoru | #30

Spieke>Uz driv se to tady probiralo a nekteri psali ze maji 96strikacku vsechno je mozny.O tom muzem jen debatovat.Srad se delal do 2000 byli tam nejake mensi zmeny tim jsem myslel karburaci a nejake lip zpracovane veci.



To je blbost. Suzuki uvedla tu strikacku v roce 98, nikdo nema puvodni 96 strikacku. Blbost. Je to tak v Haynes service manualu a validacni testy od Mitsuby na prvky sensoriky te strikacky se delaly v roce 97
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist