vas mam takovej problem ,nemuzu sehnat ozubeny kola jak zenou u mita oilmaster jedno je plastove a druhe kovove nemate je nekdo?dale schanim ridici jednotku k privere a servomotor privery a je hodne velky rozdil kdyz jezdim bez privery ?nikdy jsem nejezdil se zaplou, motorce uz nesla kdyz jsem ji koupil a doted jsem to nak neresil ale chci to zpravit dale nevite nekdo prosim vas kde sezenu male gufero pod vrtulku vodni pumpy?
jestli to nechceš nějak hrotit tak si tu přívěru udělej na lanko voe a nemusíš nic kupovat.. já to tak mam u tamanaca...
U plynu dvojitý lanko a je to...
jasně že to nebude přesný jako u kompletu ale ušetříš hafo peněz a já si nemůžu stěžovat.. aspoň nemám zbytečnou elektroniku.. funguje na jedničku...
1 reakcí na tento příspěvek Dily na stare mito 125
Tu přívěru bych se snažil opravit - tzn. včetně elektroniky, všechno má mít svoje. Rozměry gufera si najdeš podle manuálu a zajdeš ho koupit do prvního obchodu, kde prodávájí ložiska a gufera....
2stroke>Jak tě tady tak sleduju, tak mám pocit, že tu motorku máš rozmontovanou na prvočinitele a teďka to dáváš dohromady, jenže ti spoustů dílů chybí ...
Tu přívěru bych se snažil opravit - tzn. včetně elektroniky, všechno má mít svoje. Rozměry gufera si najdeš podle manuálu a zajdeš ho koupit do prvního obchodu, kde prodávájí ložiska a gufera....
Každý své peněženky strůjce
1 reakcí na tento příspěvek Dily na stare mito 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dily na stare mito 125
Charlie9>na oilmaster se vyprdni,ja ho mam funkcni,ale odpojenej,uz jsem kvuli nemu pridrel,jeste ze jsem kapku oleje daval radsi i do benzinu.jinak gufera v HB v Mateze,tam maj uplne vsechno a skoro uplne vsechno dkladem,pretesneval jsem tam komplet Cagivu a tu priveru..no,bych radsi vyresil origo nez bastlit a privera je fakt znat
Co furt máte proti bastlení
Ale ot žádný bastlení neni já ti to klidně nafotim.. prostě místo do oilmastru to mam napojený na přívěru a nastevený aby se to otvíralo od určitýho otočení plynu...
Ve spodních to jede úplně normálně...stejně se rozjedeš se spojkou a hned už to máš vytočený...
a brblat se s tim taky dá.. dusí se to jenom když skoro při stání dáš full... ale to fakt nevim proč by ot někdo dělal
A já mám možnost to porovnat... přijde mi to stejný jako elektrika... akorát to prostě neni tak přesný... ale stejně dváca je furt vytočená takže svůj účel při brblání to plní a jinak máš stejně přívěru furt otevřenou...
Aspoň nemusim mít žádnou baterku a zbytečnou elektriku...
Naposledy editováno 07.01.2009 17:11:12
1 reakcí na tento příspěvek Dily na stare mito 125
martin-n>Allan:cau muzes mi to prosim vyfotit jak to mas udelany ? zajimame me to pac nevim kde sehnat servomotr a ridici jednotku nikdo uz to nema a na novou fakt penize nemam :\ jinak diky vsem za radu
Hele to bude rozdíl jako svině až to zapojíš A nic to nestojí...
když nic jinýho tak aspoň to máš do doby než seženeš komplet ne?
Ale já to ani shánět nechci.. mně to tak vyhovuje...
Hele mrkni se jestli máš to plynový lanko rozdvojený...
mělo by bejt napojený na oilmaster...
Teda aspoň u Tuona to tak mam...
no a jestli to tak je tak prostě to druhý lanko mam napojený na to kolečko...(ten válec tý přívěry)
je to nastavený tak aby prostě byla při plnym gasu plně otevřená a šoupě karbece taky...
aby se to krylo prostě...
Dyžtak ti to ještě vyfotim...
jenom pro ilustraci foto
Tam mam daný jenom jedno lanko... kterým se to otevírá..
Naposledy editováno 08.01.2009 00:55:55