Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
misak1200>....motorka která váží něco kolem 200 kg nezatočí tím že pohneš řidítkama skus posunout těžiště na stranu na kterou chceš aby ti ...
Motorka zataci prave temi riditky. Rotaci riditky doleva vytvoris precesi ktera pri rotaci predniho kola vyvola gyroskopicky moment ktery te polozi doprava. Rika se tomu v "motorkarstine" kontrovani a hodne to usnadnuje rychlou zmenu smeru jizdy.
Ad brzdeni v zatacce: pochopitelne je to normalni technika...pokud chces opravdu rychle jezdit. Jednoduse se to chce naucit, ale na silnici se to uceni muze rovnat katastrofe. Princip je snadny: vysednu, naklopim, brzdim...motorka se ma snahu rovnat(mira silne zavisi podle typu pneu a nastaveni podvozku) a ja to rovnani kompenzuju silnejsim tlakem na riditka, vetsim vysednutim a tlakem kolenem na nadrz. Tak to je u me a funguje to fajn, pokud se silne neprezene najezdova rychlost a neni uz kam klopit a vysedat prestoze by bylo potreba. Pokud ma clovek cit, citi jak si stoji predni guma a hlavni je ji nepretizit, cili v pravy okamzit omezit brzdeni a pridat plyn.... ale jak jsem napsal na silnici nedoporucuju moc pokouset stestenu.