globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně do zatáček
 
2.1.2009 v 23:20
Zdrávo. Tak jsem přesedlal z Jawky 350 na CBF600 A už vidím první problémy. Zatáčky!!!!! Jak do nich najíždět, projíždět a vyjíždět. Někomu se to může zdát banální dotaz nebo se to už tady probíralo, ale nic jsem nenašel nebo neumím hledat.
Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně do zatáček

4.1.2009 v 09:35 | Nahoru | #1

Bubrak ZX10R>problem je prave v tom klopeni

s malo zkusenostma se clovek boji naklopit vic a proto jede pomaleji, s jezdenim se to zlepsuje a zlepsuje, je to psychika (podobne jako jezdit po zadnim, jak uz sem psal)

nicmene pak tu zase nastava problem, ze pri plnem naklonu se v zatacce objevi necekanej problem (pisek, dira, vlna, couvajici auto za zatackou apod.), proto je lepsi stejne jezdit v mensim naklonu a pomaleji a nehecovat se, ze nekdo umi jen jezdit rovne, to vede akorat k nehodam

dalsi problem, co sem resil je to, ze prijizdis do zatacky hodne rychle a nejak cejtis, ze to neubrzdis, v ten moment je psychicky narocny pustit brzdu a naklopit to co to jde, protoze to je vychodisko v situaci kdy to nedobrzdis a je to podobna situace jak psal Nofear4, ze bys mel brzdit postupne min s tim nak to naklanis, a naklonit az na stupacku

dal sem na youtube video, kde sem skoncil v potoce prave proto, ze sem drzel krecovite brzdu a neklopil, a pak i zmatkoval



To zapoměl zatočit, nebo chrápal či co ?

(reakce na) Jak správně do zatáček

5.1.2009 v 02:41 | Nahoru | #2

Orgovany>

To zapoměl zatočit, nebo chrápal či co ?



Dyk to tam pisu ty jelito. Kdyz vidis, ze to dobrzdis jen tak tak, tak proste tu brzdu nepustis a nezatocis. Musis si porucit. Uz se mi ta zkusenost od te doby asi 3x hodila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist