Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=
Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
Perňa #81>Mě napadá, proč taky třeba nechce někdo zpomalit?? Proč pořád jen zrychlovat? Vždyť pak si to ježdění ani nevychutnáte v tom kvapu a za kratší čas vojedete víc materiálu!! To je kontraproduktivní, ne?
Jak to je s ČMN Cupem? To můžou i "mistři z top class Volná do/nad 600"??
Když se zaregistruju, tak můžu jet s váma? A co to obnáší? Kvalifikace a závod a to vše v jednom dni?
Jo bohuzel pro tebe CMN cup je extremne narocny zavodni den,kdy se jede opravdu trenink i zavod v jeden den...takze byt tebou dam si jeste par CEC 4hodinovek solo,abys mel na tenhla CUP fyzicku a nemotal se tam zeslablej uz treba po 7mem kole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
NoFear4>Perňa #81>Mě napadá, proč taky třeba nechce někdo zpomalit?? Proč pořád jen zrychlovat? Vždyť pak si to ježdění ani nevychutnáte v tom kvapu a za kratší čas vojedete víc materiálu!! To je kontraproduktivní, ne?
Jak to je s ČMN Cupem? To můžou i "mistři z top class Volná do/nad 600"??
Když se zaregistruju, tak můžu jet s váma? A co to obnáší? Kvalifikace a závod a to vše v jednom dni?
Jo bohuzel pro tebe CMN cup je extremne narocny zavodni den,kdy se jede opravdu trenink i zavod v jeden den...takze byt tebou dam si jeste par CEC 4hodinovek solo,abys mel na tenhla CUP fyzicku a nemotal se tam zeslablej uz treba po 7mem kole
No právě jsem si to chtěl zkusit, sáhnout si na dno svých sil v ČMN Cupu! Takovej 6h CEC sólo v kýčovitých (slunce, babí léto ..idylka ) podmínkách podzimního Brna je proti tomuhle extrému NIC!
Jen mě zajímaly podmínky ..co a jak a za kolik a kolik ježdění a kdo může závodit... Jsem se chtěl povozit s váma a mohla bejt sranda, ale vy si to tady předem rozškatulkujete a rozdělíte poháry.. To je NoFeare NeFeer! :\
RiCi:
Nejhorší na tom je, že ty to tak fakt děláš!!! O