Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 12:25 | Nahoru | #1

majkl31>NoFear4> když ono to ani v těch místech kde jedeš na plno enni vyrovnaný. Na cílovku jsi vyjížděl +- ve stejný nájezdový rychlosti když jsi mě chvilku vodil a na konci cílovky jsi měl třeba 15 - 20m náskok. Jede ti to jako kráva, to ovšem nic nemění na tom, že patřim k těm přizdisráčům co i v těch místech kde se to má cpát do plnejch třeba na chvilku ukápnu



No dobre s cilovkou souhlasim,tam se ten vykon projevi markantne.Ale to neni cast trate kde chceme hledat vteriny...a z meho pohledu bile casti trate nejsou o umeni jezdce,ale vice mene o srdci a mozna jen lehkem treninku a najeti si stopy.
Jenze je potreba najit ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....cili az budes videt ze na mistech kde je bila cara na mapce,ztratis temer minimalne,coz bys mel,tak bych se soustredil presne na misto kde jsem udelal zlutou...tam na tebe udelam 70%celeho meho naskoku na jedno kolo!

Naposledy editováno 06.01.2009 12:45:08

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 12:59 | Nahoru | #2

NoFear4>majkl31>NoFear4> když ono to ani v těch místech kde jedeš na plno enni vyrovnaný. Na cílovku jsi vyjížděl +- ve stejný nájezdový rychlosti když jsi mě chvilku vodil a na konci cílovky jsi měl třeba 15 - 20m náskok. Jede ti to jako kráva, to ovšem nic nemění na tom, že patřim k těm přizdisráčům co i v těch místech kde se to má cpát do plnejch třeba na chvilku ukápnu

No dobre s cilovkou souhlasim,tam se ten vykon projevi markantne.Ale to neni cast trate kde chceme hledat vteriny...a z meho pohledu bile casti trate nejsou o umeni jezdce,ale vice mene o srdci a mozna jen lehkem treninku a najeti si stopy.
Jenze je potreba najit ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....cili az budes videt ze na mistech kde je bila cara na mapce,ztratis temer minimalne,coz bys mel,tak bych se soustredil presne na misto kde jsem udelal zlutou...tam na tebe udelam 70%celeho meho naskoku na jedno kolo!



Dle mně jsou 3 základní úseky ,kde je možno zrychlovat u nás "amatérů" a co jsem postřehl!
.... brzdy a nájezd do šikany
.... celý úsek od výjezdu ze šikany/dlouhá leva/ až do pravé
.... výjezd z vracáku..........no a to jo skoro půl tratě!
.... ještě nájezd pod boxy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:02 | Nahoru | #3

NoFear4>majkl31>NoFear4> když ono to ani v těch místech kde jedeš na plno enni vyrovnaný. Na cílovku jsi vyjížděl +- ve stejný nájezdový rychlosti když jsi mě chvilku vodil a na konci cílovky jsi měl třeba 15 - 20m náskok. Jede ti to jako kráva, to ovšem nic nemění na tom, že patřim k těm přizdisráčům co i v těch místech kde se to má cpát do plnejch třeba na chvilku ukápnu

No dobre s cilovkou souhlasim,tam se ten vykon projevi markantne.Ale to neni cast trate kde chceme hledat vteriny...a z meho pohledu bile casti trate nejsou o umeni jezdce,ale vice mene o srdci a mozna jen lehkem treninku a najeti si stopy.
Jenze je potreba najit ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....cili az budes videt ze na mistech kde je bila cara na mapce,ztratis temer minimalne,coz bys mel,tak bych se soustredil presne na misto kde jsem udelal zlutou...tam na tebe udelam 70%celeho meho naskoku na jedno kolo!



jj souhlas, já jsem to asi špatně podal. Mě se jedná spíš o to jak jsi psal, že v místech kde je bílá čára by měly být rozdíly minimální. Je jasný že pokud to tam nejedu pod plnym tak ztrácim, ale když se podíváš kolik procent trati pokrývá ta bílá čára, tak jen na těchhle úsecích ztrácim na tebe cca 30-40m i když to oba pojedem pod plnym si myslim. Ale naprosto s tebou souhlasim, že je potřeba najít ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:02 | Nahoru | #4

NoFear4>majkl31>NoFear4> když ono to ani v těch místech kde jedeš na plno enni vyrovnaný. Na cílovku jsi vyjížděl +- ve stejný nájezdový rychlosti když jsi mě chvilku vodil a na konci cílovky jsi měl třeba 15 - 20m náskok. Jede ti to jako kráva, to ovšem nic nemění na tom, že patřim k těm přizdisráčům co i v těch místech kde se to má cpát do plnejch třeba na chvilku ukápnu

No dobre s cilovkou souhlasim,tam se ten vykon projevi markantne.Ale to neni cast trate kde chceme hledat vteriny...a z meho pohledu bile casti trate nejsou o umeni jezdce,ale vice mene o srdci a mozna jen lehkem treninku a najeti si stopy.
Jenze je potreba najit ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....cili az budes videt ze na mistech kde je bila cara na mapce,ztratis temer minimalne,coz bys mel,tak bych se soustredil presne na misto kde jsem udelal zlutou...tam na tebe udelam 70%celeho meho naskoku na jedno kolo!



Bílý místa jsou hodně důležitý a pojedeš je správně rychle jen potom, co dobře vyjedeš z červenýho! Není to jen o síle stroje! Když vyjedu na cílovku o 20km/h rychleji, budu i na konci ±20km/h rychlejší, takže lepší jezdec na 750 se udrží horšího na litru i na rovince... to jsou fakta, všechno není jen o koních, který stejně většina lidí nad 2:00 nevyužije tak jak má!
Jinak Fííre, mně tam asi chybí žlutá ještě v posledním vinglu (ale mám R1 a velký volnoběh, takže to motorem nebrzdí..) a naopak dolík před Matadorem je lepší (pokud se povede a nejsem dlouhej) odbrzdit ještě na rovině a hlavně přesně trefit stopu, ať neztratím rychlost, protože do kopce je potřeba mít optimální otáčky a ne spadnout dolů, páč potom ztrácíš řádově snad vteřiny!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist