Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

5.1.2009 v 16:19 | Nahoru | #1
Perňa #81> Můj názor a zkušenost!
Jízda za zkušeným a vyježděným vodičem,který jezdí výrazně rychlejší časy je i nebezpečná pro "žáka",když se tempo začne zrychlovat a chce se udržet!
Brzdy,nájezdy i výjezdy!
A třeba některý úsek "pomalejší" jezdec může zajet "rychleji!!"
Třeba nájezd a průjezd v Brně pravá za cílovkou a poslední levá na horizontu mě osobně jde a rezervy jsou spíše v pomalých pasážích!
Ale třeba za tebou mohu jet,když se rozjíždíš,a tak maximálně první dvě kola a jen první jízdu na jaře!
Lepší je jet za někým,který to jezdí "mírně" rychleji!
Tzn. cca o 5 s na kolo!
Nebo to musí být jasně domluveno!
A třeba když Sally pořád na mě čuměl a otáčel se ,tak radši jsem zvolnil!
Ale i tak je to do diskuse,protože ten první nejede tu stopu a tempo i styl optimálně a celá jízda je "ořezaná"!
Dobrý je průběžne se s někým "vozit" a potom v depu to zkonzultovat co a jak!
Ale to píšu jen jako svůj názor!

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

5.1.2009 v 16:31 | Nahoru | #2
2LEKO> Jasný, máš opět pravdu, když budu někoho vodit časem o 10s pomalejším, než jsem zvyklý, tak to nebude optimální.. Taky není špatný jet za ním a říct, kde to má "vlažný" a tak a to už je pak ale o teorii v depu! Takže nejde vše jen "okoukat", pokud čoek není supertalent anebo má štěstí a prachy na to, aby zkoušel stylem "pokus - omyl" resp. "pokus - pád".. To je taky možnost a pro mladý střelce nezbytnej postup, stejně tak jako dohled "trenéra".. Jenže my už jsme strýčkové a jen se tím bavíme, takže na to můžeme jít chytřeji s rozumem, ale jasně že rychle!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist