Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

3.1.2009 v 00:40 | Nahoru | #1

Palec_caferacer>Na to budou dobrý asi ty jiný převody protože mě se na R1 dělo uplně to samé,2 je slabá na výjezdu ale 1 se zase zvedá a žene tě to rovně
Já nevím ale co jsem třeba sledoval na prospeedu a actionbiku tak jak kdo,na velkejch motorkách bych řekl že tam řaděj ob dva ale na 6tkách to tam tahaj najednou...ale je to jen moje doměnka
Jen mě zajimá kolik letos porychlím,Sice jedu jen za 1:50 ale nějak nevím kde nahánět,snad pomůže trochu převod a třeba i ten quickshifter jestli bude



Je to mozne s tema prevodama.Ja byl v domeni ze jedu seriovej 17-39 a naknec sem nasel vpredu 16 zubu,ale neumim si predstavit jestli se to tak zmeni kdyz dam dozadu treba 41-42,ze nebudu vubec potrebovat jednicku...to by bylo paradni i do vracaku...myslim ze na urovni 1:50 qucksift nemuze clovek poznat...jedes kazde kolo jinak at chces nebo ne a 0,5 sekundy tam nemuze hrat roli,ale treba se pletu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 14:47 | Nahoru | #2
NoFear4> Quickshifter - no zalezi na tom, ako rychlo vies radit. Ja som dost pomaly jazdec ale napriklad v Moste mam rozdiel casu na kolo s quick (best 1:55)a bez (best 2:00) cca 4-5 sec. Vazne, skusal som to viac krat a vzdy som bol cca o 4sec rychlejsi s a podla datarecordingu stopu a brzdne body mam viac/menej rovnake. Rozdiel je akurat v max. rychlostiach na rovinkach. Skratka ked idem s, tak motorka rychlejsie zrychluje, resp. nestracam tolko pri preradovani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist