globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: B12 chcípá
1.1.2009 v 14:49
Zdara, mám problém. Teď jsem dával novou kostru (nevím proč ale prostě se vypálila a pak to nestartovalo) a taky jsem vyměnil výfuk protože ten co jsem tam měl se vymačkaly nejty na koncovce a foukalo to všude možně jen né kudy by mělo.
Mno a co je teď za problém.. Natočim jí a do 2 minut zdechne když mám kohout na "ON" nebo "RES", takže to vypadá, že vycucnu benzín z hadiček a pak se motor prostě zadusí. Šlape to relativně v pohodě jen když to přepnu na samospád "PRI". To, že by nepropuštěl ten kohout benál je divné, protože když jsem předtím měl sundanou nádrž, tak mi to tím kohoutem chcalo. za 14 dní mi z nádrže uteklo skorem 5 litrů.. takže když ten kohout propouští i když by neměl tak proč to kurňa chcípá?? Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky

B12 2002 33 000km

B12 chcípá

1.1.2009 v 14:50 | Nahoru | #1
Teď nevím, jestli jsem správně pochopil... Když přepneš na ON nebo RES a sundáš nádrž, tak benzín teče?

B12 chcípá

1.1.2009 v 14:56 | Nahoru | #2
jj ale né nijak drasticky.. jako téměř bys to nepoznal jen tím, že jí necháš mimo mašinu déle a pod nádrží bude kaluž benzínu.. takže asi jen špatné těsnění...

B12 chcípá

1.1.2009 v 14:58 | Nahoru | #3
A kterou hadičkou to teče? Do toho ventilu jdou dvě hadičky, jedna podtlak, druhá benzín. Jestli to teče podtlakovou, tak je zle - prasklá membrána. Pak ti to přes podtlakový hadice teče do motoru. Nepřibejvá tí náhodou nějak podezřele olej v převodovce?

B12 chcípá

1.1.2009 v 15:01 | Nahoru | #4
jo to nevím kterou.. to sem si nikdy nevšim. a olej nevím jdu se podívat ale olej to spíš žere takže dolejvám..

B12 chcípá

1.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #5
koukni se, kterou hadičkou to teče. Jedna hadička vede palivo do karburátorů. Druhá (podtlak) vede na přední část karburátorů. Moje Kawa má tuhle hadičku rozdvojenou a napojenou na 1. a 4. karburátor. 2. a 3. karburátor jsou pouze propojeny. Pokud to teče touhle podtlakovou hadičkou, pak je to problém.

B12 chcípá

1.1.2009 v 16:25 | Nahoru | #6
musíš mi slíbit, že se nebudeš smát..
nepřipojil jsem podtlakovou hadici a divím se že mi to pak nedává benzín do karburátorů.. takže problém vyřešen a motor šlape zase jako hodinky..
ještě tedy zjistím kudy teče ten benál když je ta nádrž sundaná.. ale to už snad bude jen drobnost..

1 reakcí na tento příspěvek B12 chcípá

1.1.2009 v 16:29 | Nahoru | #7
Že by palivový čerpadlo (nebo spíš filtr) ???

Moje novoroční předsevzetí ! Jaké máte vy ?

B12 chcípá

1.1.2009 v 16:32 | Nahoru | #8
Tak to je dobra zavada

Freewind zatim slape jak hodinky, tata je spokojenej. Hodne stastnejch kilometru

(reakce na) B12 chcípá

1.1.2009 v 16:39 | Nahoru | #9
Orgovany> už nic..

otas1> tak to je super. to mě těší.. Trošku se mi po něm někdy i zasteskne.. hlavně při jízdě po Praze kde jsem zjistil že byl vlastně dokonalej..
Jinak hodně šťastných km i vám...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit pota 20 1.7.2023 v 22:23 pota
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT
přerušovač blinkrů Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit P-epíno 2 13.11.2022 v 18:35 P-epíno


TOPlist