Poloha PRI je zde k tomu aby benzin samovolně při delší odstávce motorky natekl do karburátorů !!! Např. po zimní pauze a šlo lehce nastartovat ale .... jak poznám že už jsou karburátory naplněnýý benzinem ???? Protože start motorky na polohu PRI je zakázán z důvodů možnosti poškození motoru!!!
Hloupý dotaz já víím ale vrtá mi to v hlavě ( je mi jasný že přepnu na polohu PRI čekám čekám pak přepnu na ON a nastartuju , když ne tak to opakuju ... no nic už budu mlčet :D :D :D sorry a cuss
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
na podtlakovém kohoutu se zničila membrána a skrz ní protékal benzín hadičkou která připojená do příruby karburátoru a vesele plnila motor obsahem z nádrže motor jsem 2x propláchnul vyjetákem a dal novej olej a pohoda
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
WenCa>Bubrak> Záleží, jaký sklon ty karbecy mají, mě když se to přeplavuje, tak to vyteče do airboxu, do motoru ne.... Však jsem ten airbox taky už jednou naplnil
to s měl ucpanej odvod z airboxu??? že je tak nízko ?? nebo je ucpanej špuntem??
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
Naposledy editováno 30.12.2008 18:24:51
Dandyfzs>Ten špunt je tam proto aby to tudy nenasávalo vzduch který by šel mimo filtrační vložku.Jinak se tudy vypouští olej který se tam dostane z odvětrání motoru.Chce to jednou za čas ten špunt vytáhnout a nechat ten bordel vytéct.
mimo vložku to nepůjde nikdy
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
Naposledy editováno 30.12.2008 21:34:56