Norbik> Nebudu se hádat. U rezonanční části 2T motoru = čím kratší, tím při vyšších otáčkách funguje a naopak. Za tím si stojím. Mohl bych Ti to vysvětlit, proč tomu tak je a co se uplatňuje, ale bylo by to dlouhé. Pozn.: Jsou i průběžně laditelné (délka rezonanční komory), které si upravíš podle toho, kam chceš posunout max. motoru. Hodně se používají v modelařině, ale co potom odchází z motoru si nepřej vidět. Tlak a teplota úžasné. Viděl jsi někdy pylony? Motory díky laděným výfukům točí okolo 40.000ot/min. To není překlep, nebo blábol! Samo, že ne benzíňáky! Methylalkohol, nitrometan, mazivo. Cena? Raději se ani neptej!
edit: Teď mě tak napadlo, že se u nich žádné koncovky nepoužívají. Pouze laděná část. A není to o ceně - ta je u všech součástí taková, že pár stovek nikoho nezajímá.
Naposledy editováno 28.12.2008 21:30:19